![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
U vindt dus dat untermensch zoals die busmocro's even veel recht heeft op bestaan als ik en jij? U vindt dus dat dit een nieuwe levensstijl is dat wij moeten aanvaarden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het eens terug leest, dan krijg je antwoord op alle 3 de vragen. Je moet maar eens proberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() U biedt geen oplossing. "De mensen moeten het zelf aangenaam maken" zeg je? Hoe? Ik zie alleen een oplossing: het onder geweerloopsdreiging ongewenst gemocro van de bus zwieren.
O ja en dat fancy gsmmetje met speaker tegen de grond gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweld met geweld oplossen is ook zo'n 'schitterende' manier.
Ik bied zeker een oplossing. Alleen geen realistische voor overheidsslaafjes zoals u zelve en vele anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gelezen en begrepen, maar ga niet akoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan hem niet hebben begrepen, als je enige reactie is dat ik geweld zou goedkeuren. Dat is werkelijk onmogelijk?.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat je rond de pot draait en je in bochten wringt, zonder rechtdoor te willen zeggen wat je werkelijk denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het best begrijpen dat jij last hebt van nuances. Ik vind ze echter onontbeerlijk in een opinie.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk he, er is een fout in heel veel linkse redeneringen. Ik noem het de "wat als-fout". Wat als wij nu allemaal verstandig zouden zijn, de jongeren ineens volwassen zouden zijn en de Islamieten gematigd zouden worden. Zou toch mooi leven zijn he? Ik vind dat ook. Begrijp mij niet verkeerd, maar ik hou niet van geweld. Ik heb in de tijd een paar dingen gezien die mij hebben geleerd dat geweld niet "cool" is, en zeker niet moet worden gebruikt als een oplossing als het anders kan. Maar er is een probleem in de wat als-redenering. Want terwijl wij hier oude bebaarde grieken citeren en praten over als het wel juist of fout is volgens de predicaatlogica om een bepaalde handeling uit te voeren, denken andere heel anders. Hun gedachten zijn vaak in de vorm van: "Ik ben sterk, en ik heb 10 vrienden. Ik doe wat ik wil". Deze mensen kunnen niet redeneren, en ze zullen ook geen paradigmewisseling ondergaan. Daarmee is het gerechtwaardigd om jezelf sterk te houden tegen zo'n menen, en waar nodig ingrijpen. Si vis pacem, Para bellum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Ik denk ook ongenuaneerd, maar overlast veroorzaken is een teken van onaangepastheid in mijn ogen en aanpassen gaat volgens mij verder dan enkel de wet volgen. Respect voor een volk dat je binnenhaalt met de rode loper en alle kansen geeft, is om zijn minst op zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Gelieve mij niet tot uw 'volk' te rekenen. Danku.)
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als jij al zo ver bent, dat je vergeet dat wij dezelfde etnische roots hebben, ben jij degene met het probleem. Ik heb er geen complexen over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4 jaar later: Dixies is gesloten omdat er elke week werd gevochten. Er ontstond een fenomeen genoemd de "Dixies-bus", namelijk de laatste 64.0 naar Brasschaat op vrijdagavond, dat even vol zat met allochtonen (en daarop lijkende autochtonen die het accentje hebben overgenomen) als een trein naar Buchenwald met joden zat. Op die bus was er soms gevochten, maar in Dixies zelf was er elke week een paar keer gevochten. En de drugs! Niet te doen. Iedereen zat daar onder XTC, GHB, speed, coke, vanalles. Nu is het gesloten en gaan ze een lidkaartensysteem invoeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Erg dat niemand reageerde ! Maar als vrouw, heb ik hier toch een tip ontvangen : onmiddellijk de 112 opbellen, als ik mijn GSM bijheb. Miscchien dat de tip op de bus kan opgehangen worden.
Maar dan toch ook : 1. als je bij die allochtonen reageert, dan mag je zeker van zijn dat jij van hun mot krijgt, 2. op het openbaar vervoer dat ik neem, is zeker 3/4 allochtoon, dus een autochtoon die ingrijpt kan niet op veel steun rekenen van de andere medepassagiers. 3. men zou eens moeten voorzien in een straf waardoor die allochtoon onmiddellijk en samen met zijn familie uit het land wordt gezet. De familie zal hierdoor wel wat meer toezicht houden op zijn jongeren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben jij al eens overvallen? Heb jij al eens een oude vrouw zien wenen die net haar pensioentje ontstolen was? Heb jij al eens nagedacht wat dat doet met een mens zo in mekaar geslagen te worden?? en zeg me eens waarom ze dat doen? Volgens mij zit uw verstand in uw achterste,als je het niet wil gebruiken kan je er nog altijd op zitten nietwaar! Je stelt je hier aan als " DE MAN " die het eens zal uitleggen en die is zal gaan zeggen hoe mensen zich moeten gedragen tegenover criminaliteit,in feite weet jij niks over de mensen die je hier voor blok zet. Weet je wat Adrian,aktie en vooral negatieve criminele aktie gaat op den duur op reactie uitdraaien,ge vraagt u af waarom mensen negatief gaan reageren op zulke zaken,wel ik zal het u zeggen! Ze worden afgedaan als klagers en negatieve racisten of xenofoben, van overheidswege worden ze afgedaan als schuldigen van de maatschappelijk ontspoorde multicultuur alleen omdat ze aanklagen wat ze zien en wat ze meemaken en horen omdat ze het beu zijn, omdat ze angst hebben. Is het zo moeilijk te verstaan dat mensen die rotjong beu worden,wat zou jij dan willen? dat zulke toestanden op aplaus onthaald zouden worden! Ik weet best dat veralgemenen fout is maar blijkbaar is minimaliseren dat niet,blijkbaar is slikken verplicht maar mag uitspuwen niet. Weet jij waar ons dat gaat brengen? naar nog meer afstand tussen de verschillende volkeren die hier leven. Ik laat je hier de keuze om zelf te bepalen wat het ergst is,het niet naleven van wetten door een gedeelte van die snotjong of het ageren ertegen van de bevolking? Hoe erg ik het ook vind,je kan er niet tussenuit dat de autochtone bevolking naar rechts trekt omdat links in Belgie meer aandacht heeft voor een rechtse islam,eigenlijk gaan we naar een rechtse maatschappij door toedoen van Linkse partijen die niet door hebben dat ze evenveel vooroordelen hebben als hun (ook multiculturele) bevolking,onwaarschijnlijk dat in de toekomst feiten die steeds maar geminimaliseerd worden op enig optimisme zullen kunnen rekenen bij de kiezers.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den brabaconne "jumpstyle" al op je gsm ???
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 18 oktober 2007 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, wel de gewone versie!
![]()
![]() |
#120 |
Banneling
|