![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is het Belgicisme wel geloofwaardig? | |||
Neen, het Belgicisme is een compleet ongeloofwaardige ideologie die vol tegenstellingen en onlogische concepten zit |
![]() ![]() ![]() |
46 | 69,70% |
Ja, het Belgicisme is geloofwaardig. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 30,30% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik voel me op de eerste plaats Limburger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Voila : gevoel!
En volgens mij zijn dat zwaar wegende argumenten. Uiteindelijk mpoet je je in je eigen land goed "voelen" nietwaar? Waar blijft dus dat referendum?
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() 31,15 % vind Belgicisme dus geloofwaardig, maar geen één kan deze stelling onderbouwen en/of deze argumenten weerleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeer overtuigend! Blijkbaar is Belgicisme enkel gebaseerd op gevoelens, emotie en een soort dogma van "de staat bestaat - de lachwekkende en kunstmatige manier waarop Belgie is ontstaan doet er niet toe - en moet verdedigd worden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |