![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het kan perfect 'ongewoon' zijn, het ondemocratisch noemen is totaal absurd.
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In principe kan iedere EU burger naar Zwitserland komen, er een job zoeken en vervolgens een verblijfsvergunning aanvragen. Die wordt automatisch toegekend als je over een arbeidsovereenkomst beschikt. De vergunning is goed voor vijf jaar, en wordt na vijf jaar omgezet in een levenslang geldige verblijfsvergunning, op voorwaarde dat je in vijf jaar geen zware misdaden begaan hebt. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zwitsers hebben altijd geijverd voor zuiver lucht, propere straten, parken, pleintjes en houden stilaan grote kuis.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeer lieve en vriendelijke mensen. Al meer dan 30 jaar ken ik die mensen en ben er steeds welkom.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
Ik heb geen positief woord over Blocher te melden.
|
|
|
#106 |
|
Minister-President
|
In de warme samenlevingen van onze (grote) steden worden alleen af en toe jongeren doodgestoken.
|
|
|
#107 |
|
Minister-President
|
Dat de vrijmetselaarsideologie na het antiklerikalisme nu ook het anti-islamisme heeft ontdekt, is niet meer dan logisch. Dat "rechtsen" echter de vrijmetselaarsideologie overnemen, is pas verontrustend.
|
|
|
#108 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De marxistische kretologie viseert zoals steeds een spook en doet de heersende ideologie vergeten, namelijk het liberalisme in al zijn vormen en kleuren...
|
|
|
|
#110 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zucht. Als je niet kunt lezen, is dat niet mijn fout.
Savatage; Citaat:
|
|
|
|
|
#112 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je niet in staat bent een beetje terug te denken waar ik het over had, dan is dat enorm jammer en kan ik dat alleen maar aanraden.
Savatage: 'Ondemocratisch' Ik: 'Dat is absurd' Jij: 'Dat is ongewoon, daar' Ik: 'Kan goed zijn, maar ondemocratisch = absurd'. *Pijltje naar eerste lijn* Niet zo moeilijk te begrijpen.
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Een van de nieuwe verkozenen in het Zwitserse parlement is Ricardo Lumengo. Zo racistisch zijn de Zwitsers dus ook weer niet.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Jusqu'ici, tout va bien ... |
|
|
|
|
|
|
#116 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je antwoordt niet op mijn vraag, bekrompen, zelfgenoegzame Zwitser... hoeveel %?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Burger
|
Verdomme ik ga gene Zwitserse kees meer eten, of ik verander nog in ne nazi!
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blocher is tegen multikul Zwitserland is geen lid van de EU dus is misschien meer mogelijk wat een hoge score,na Haider kan het dus nog wel degelijk allemaal. Niks te cordon. Klein land overigens waarbij franstaligen een sterke minderheid zijn. Proficiat Blocher en zijn SVP, ik kon er weinig van vernemen in de media. Spreid liefde voor het nationalisme, pas het eigen volk eerst principe toe en verkondig rechts gedachtegoed en dan komt alles in orde. In Frankrijk roepen ze "Nous sommes tous des enfants de Jean-Marie Le Pen" |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
Want dit ligt bij jou nogal delicaat. Dan weet ik tenminste of ik je met majesteit of met slaaf moet aanspreken, ik wil niet onbeleefd overkomen hé? |
|
|
|
|