Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2007, 16:28   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Of je zou ook de autenticiteit gewoon kunnen aantonen... Dan moet men niet negeren, minimaliseren of ontkennen!
Niet tevéél vragen, hé
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 16:36   #102
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ben ik nu de enige slimme detective in dit gezelschap ?

Allez ik zal het eens uitleggen. Ik krijg een brief bij mij thuis. Ik wil die verder verzenden vanop mijn werk.
Als ik die dan verder stuur dan staat daar op die tekst de nummer op van waar ik hem op dat moment doorstuur.

Nu concreet. De brief komt aan bij het VB. De Man stuurt die brief vanop zijn fax door naar iemand anders en die plaats die fax op het net. Dan staat daar inderdaad als verzender het nummer op van De Man.

Allez als ge nu eens echt iets ingewikkelds op te lossen hebt laat het maar weten.
Citaat:
Ik krijg een brief bij mij thuis. Ik wil die verder verzenden vanop mijn werk.
Als ik die dan verder stuur dan staat daar op die tekst de nummer op van waar ik hem op dat moment doorstuur...
De brief staat hier en het enige fax nummer erop is....:

http://www.filipdeman.org/files/cdh%20vilvorde.pdf

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2007 om 16:37.
Oud 8 november 2007, 16:41   #103
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De brief staat hier en het enige fax nummer erop is....:

http://www.filipdeman.org/files/cdh%20vilvorde.pdf
Mein Gott. Is onze filosoof nu nog bezig met zijn paranoïa? Als u toch zo onzeker bent, bel dan even het CDh op. Maar hou a.u.b. op met hier de negationist uit te hangen. U hebt allang bewezen dat u een identiteitsloze eigen-volk-hater bent. Proficiat.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 16:44   #104
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Bovendien ontkent het CDh deze zware beschuldigingen niet, hoe zou dat komen?

Eerlijk: denken jullie nu werkelijk dat het VB zó lomp is om hiervan een zaak te maken, indien het niet waar is?
Werd CDH ondervraagd door de bestemmelling? Zoniet: indien CDH er niets van weet, kunnen ze dan ontkennen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2007 om 16:45.
Oud 8 november 2007, 16:48   #105
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Werd CDH ondervraagd door de bestemmelling? Zoniet: indien CDH er niets van weet, kunnen ze dan ontkennen?
Indien het CDh die brief niet verstuurd heeft, kunnen ze nderdaad ontkennen dat ze een brief hebben verstuurd, ja. Bel hen op of stuur hen een mail, en hou op met uw gespam, a.u.b. Daarna praten we verder.

Ik vraag me af of sommigen werkelijk geloven dat het Vlaams Belang hier een zaak van zou maken als alles met één telefoontje van de CDh ontkracht zou kunnen worden.
Oud 8 november 2007, 16:50   #106
filosoof
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2007 om 16:54.
Oud 8 november 2007, 16:54   #107
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien het CDh die brief niet verstuurd heeft, kunnen ze nderdaad ontkennen dat ze een brief hebben verstuurd, ja. Bel hen op of stuur hen een mail, en hou op met uw gespam, a.u.b. Daarna praten we verder.

Ik vraag me af of sommigen werkelijk geloven dat het Vlaams Belang hier een zaak van zou maken als alles met één telefoontje van de CDh ontkracht zou kunnen worden.
Ik ben de "bestemmeling" niet: de "bestemmeling" verifiëert, niet ik. Maar zou een ontkenning van CDH hen minder goed uitkomen dan de eeuwige slachtofferrol te spelen?
Citaat:
Mein Gott. Is onze filosoof nu nog bezig met zijn paranoïa? Als u toch zo onzeker bent, bel dan even het CDh op. Maar hou a.u.b. op met hier de negationist uit te hangen. U hebt allang bewezen dat u een identiteitsloze eigen-volk-hater bent. Proficiat.
Heel de thread gaat over een scheldstuk dat het VB zou ontvangen hebben, maar waarop enkel een faxnr vh VB voorkomt: wie heeft dan paranoïa?

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2007 om 16:55.
Oud 8 november 2007, 17:18   #108
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben de "bestemmeling" niet: de "bestemmeling" verifiëert, niet ik. Maar zou een ontkenning van CDH hen minder goed uitkomen dan de eeuwige slachtofferrol te spelen?
Hebt u het CDh nu al gecontacteerd? U zit nog steeds dezelfde lulkoek uit te kramen. Contacteer het CDh, en we spreken verder.

Citaat:
Heel de thread gaat over een scheldstuk dat het VB zou ontvangen hebben, maar waarop enkel een faxnr vh VB voorkomt: wie heeft dan paranoïa?
Die stempel van het CDh is natuurlijk vervalst, hé.

En nu genoeg geleuterd hierover, bel of mail het CDh om te zien of u gelijk hebt. Want het is bij iedereen echt wel duidelijk dat er iets aan de hand is tussen uw twee oren. Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat ook Walen discriminerende taal kunnen uitkramen?

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 8 november 2007 om 17:21.
Oud 8 november 2007, 17:20   #109
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Uit de pers

CDH-'Vilvorde': «Nederlands is bastaardtaal»

Vilvoorde

Ex-gemeenteraadslid Jean-Pierre Vermote (CDH) laat nog eens van zich spreken. In deze communautair zwaar geladen tijden stuurde hij een (scheld)brief naar Vlaams Belang-gemeenteraadslid Marie Verdoodt, die op zijn zachtst gezegd niet erg vriendelijk is voor de gehele Vlaamse bevolking.

Vermote, vooral bekend omdat hij Jean-Luc Dehaene in 2000 mee aan zijn «overlopermeerderheid» hielp, is een ex-FDF'er die nu zowat op zijn eentje CDH-'Vilvorde' vertegenwoordigt. Het hoeft echter geen betoog dat het hier duidelijk gaat om een oprisping vanuit zijn FDF-achtergrond, waarmee hij geen partijstandpunt vertolkt. Een artikel in het plaatselijk VB-blaadje over de sluipende verfransing van Vilvoorde zou de aanleiding zijn.

Enkele uittreksels uit de brief die volledig in het Frans is opgesteld: «Jullie willen dat de mensen Nederlands spreken. Maar waarom een bastaardtaal opleggen die zelfs onze buren in het noorden niet begrijpen...Wees gelukkig dat het Frans bestaat, Marieke. Het is de toekomstige voertaal van Vlaanderen. Het is de taal die uiteindelijk de Vlamingen zal herenigen die elkaar zelfs nog niet kunnen verstaan. Vlaanderen zal langzaam maar zonder ophouden verfransen. En als de verfransing voltooid is, zal er geen nood meer zijn aan ondertitels opdat heel Vlaanderen zou begrijpen wat de bewoners van een andere regio brabbelen.»

Haatproza

«Wij zijn verontwaardigd over dergelijke haatproza», reageert Filip De Man. «Zeker als het afkomstig is vanuit een partij die momenteel aan de federale onderhandelingstafel zit. Deze brief zal op grote schaal verspreid worden opdat zo veel mogelijk Vlamingen vernemen hoezeer sommigen op hen neerkijken.»

Vermote zelf was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.

(DBS)

© 2007 De Persgroep Publishing

Publicatie: Het Laatste Nieuws / De Ring-Brussel
Publicatiedatum: 7 november 2007
Auteur: DIMITRI BERLANGER
Oud 8 november 2007, 17:30   #110
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
© 2007 De Persgroep Publishing

Publicatie: Het Laatste Nieuws / De Ring-Brussel
Die ressorteren wellicht ook onder het VB?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 15:18   #111
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HLN
....
.. reageert Filip De Man.
.....
Vermote zelf was gisteren niet bereikbaar voor commentaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Die ressorteren wellicht ook onder het VB?
Die geven dus enkel de versie Deman: ik lees nergens iets over een versie CDH. Jij wél?

Laatst gewijzigd door filosoof : 11 november 2007 om 15:18.
Oud 11 november 2007, 17:04   #112
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard, mocht een dergelijke brief door het VB aan het adres van een Waalse politicus gestuurd worden, zou Filo ook de eerste zijn om de herkomst van die brief in twijfel te trekken. He Filo? Toch?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be