![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat niet vééééél te bourgeois voor jou? Een beetje consequent zijn, comrade!
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik verwacht juist een minimum aan stijl van mensen die zich een bepaalde levensstandaard kunnen veroorloven. Een aristocraat kan dat meestal, het is dan ook niet verwonderlijk dat hij neerkijkt op een halve mens zoals jij. Blijkbaar kan een nouveau riche verfijning noch discretie kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() mijn oma zaliger placht te zeggen : ons Heer moet zijn getal hebben ................. Laatst gewijzigd door De Waal : 17 november 2007 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de rest kan ik je enkel verzekeren dat je van de adel ook al niet veel afweet; een meer stijlloos en smaakloos slag mensen ken ik niet. En dan neem ik er de eerste de beste boer Sjarel bij in de vergelijking. Anyway... niet vergeten dat stuk krijt uit je reet te halen voor het slapengaan, comrade. Slapen met de billen zo samengeknepen is niet goed voor je (s)linkse imago.
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het probleem is dat er voor véél jobs geen extra personeel te vinden is. I.e. ze willen wel extra personeel aannemen,maar het blijkt quasi onmogelijk om geschikt personeel te vinden. Bij ons is het een ware leidensweg om iemand bij te vinden, en het probleem ligt niet aan de verloning, want het overgrote deel van de kandidaten dat zich dan wel aanbiedt haalt de discussie daarover niet eens. Zowat het enige wat je kan doen is mensen 'wegkopen' bij andere bedrijven, maar dat creëert evenmin extra jobs. |
|
![]() |
![]() |