![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoef al niet meer te reageren, zie ik. ![]()
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene slechte ding proberen goed te praten door er een ander slecht ding tegenover te zetten helpt daar ook niet aan.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 november 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog dit:
Citaat:
Laat me vooral de voordelen weten voor een land waarvan de 'symbolen' in de realiteit nooit anders dan royale hoerenbokken zijn geweest, die straks zullen vervangen worden door een debiel.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nooit naar een koning gevraagd hoor,hij is me door de stroot geduwd buiten mijn wil om,ik ben hem dan ook liever kwijt dan rijk hoor
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 november 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dacht nochtans dat het sarcasme van mijn post afdruipte deze keer *zucht* Volgende keer beter
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij echt dat ze in la Wallonie nog één zak om de koning en zijn gevolg zullen geven de dag dat België ophoudt te bestaan?
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet van die inbreeds niets hebben, en een koning in deze tijden is "passé"
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titels teletekst één
-------------------------------------------- 101 tt-EEN 101 ma 12 nov 14:47:47 **************** Zwaar ongeval op de E40 in Wetteren Vrachtwagen reed er door middenberm 133 FORMATIE Koning praat met oppositie 156 SP.A wil niet in de raad van wijzen 157 Leterme vandaag niet naar de koning 158 45 procent Nederlanders voor fusie. 103 BELGIE 45 bruggen in slechte staat. 106 1 op de 7 kinderen uit 4e is te dik 105 Vercauteren ontslagen in Anderlecht 590 & Geweld bij herdenking dood Arafat 175 2 Rode Khmerkopstukken werden gevat 174 Kustwacht vindt lichamen van zeelui 177 *************************************** 102 binnenland politiek 155 170 buitenland economie 190 nieuws uit uw regio staat vanaf 115 ------------------------------------------------------------
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het eerder een kwestie is van beter te leren verstaan.
Ik begreep het immers meteen.
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik denk idd niet dat de Walen hem en de zijne nog moeten hebben als ze die zelf moeten onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze moeten niet ineens buitengegooid of geexecuteerd worden, hé, dat zou maar middeleeuws zijn... Indien bij referendum blijkt dat de koning nog als symboolfunctie gezien wordt, dan kan hij aanblijven als symbool, anders niet, dan mag hij een 'gewoon' leven gaan leiden. Alsde vlamingen bij de koningskwestie nu eens niet 'voor de koning' waren geweest, dan was deze discussie zelfs niet meer nodig geweest ![]() 2 de macht bij het parlement om een regering te vormen is democratischer dan de macht bij 1 man. geen president dus voor mij. De democratie nog verder uitbreiden, daar kan ik echter alleen ook maar voorstander van zijn. Bijvoorbeeld meer democratie op de werkvloer ![]()
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() Ach mensen, kunnen we beter geen loterij organiseren, de winnaar wordt koning met zijn familie, gratis woonst en catering inbegrepen.
Verandering van spijs doet eten nietwaar ? Zoniet doen wij het: www.totoffclowns.be Een beetje representatief optreden kan toch zo moeilijk niet zijn, enne we kennen meer talen .... Laatst gewijzigd door Totoff : 12 november 2007 om 17:02. |
![]() |