![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Minister-President
|
Het is niet omdat de kritiek u niet bevalt, en dat u een vurige voorstander van diefstal bent, dat u dit zagen moet noemen.
|
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat medelijden met die arme man hé. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 november 2007 om 22:29. |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wanneer iemand als u, die tot de rijksten in dit land behoort en erom bekend staat deel uit te maken van de elite, klaagt over een 10 met wat nulletjes erachter, dan noem ik dat zagen. Proletarisch zagen.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
Dat is uw recht. I don't care. U brengt mij niets op.
|
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aandelen nu ook niet. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ja, noblesse oblige, zeker? Eigenlijk maar goed ook: het is altijd fijn om karikaturale figuren te zien verschijnen op dit forum, dat verhoogt de amusementswaarde. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Minister-President
|
Ik bekijk dat over een periode van 20 jaar minimum. En ik win, heel veel. Je denkt toch niet dat ik wakker lig nu, omwille van de trillingen die de koersen vandaag doorstaan. Als je daar van wakker ligt, moet je niet in aandelen beleggen.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Minister-President
|
Een goede belegger onthoudt beiden, en geeft zich zelf de tijd, minimum tien jaar, om een oordeel te vellen. Beleggers die op tien jaar tijd hun inzetkapitaal hebben zien verminderen, bestaan maar zijn een minderheid, en zijn te betreuren bij opportunisten met weinig geld, weinig financiële bagage en dus een heel beperkte risicoverspreiding. Alle studies wijzen uit, dat met een degelijk startkapitaal, met de medewerking van professionele beheerders (die geld kosten) iedereen er de laatste 10 jaar, er flink vooruit is opgegaan.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Koning Albert zei het al in 1 van zijn laatse toespraken: wie de jeugd en de kunstenaars mee heeft, hoeft niet te wanhopen. Kunstenaars zijn trouwens vaak voorlopers van een stroming die lalter breder wordt. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 november 2007 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Komaan zeg, dat zou zelfs de scouts nog aangedurfd hebben, dus beledig aub de scouts niet! |
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik noteer alvast dat Vlaams-Nationalisten niet hoeven te wanhopen. Niet dat ze dat anders wel zouden doen. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
|
|
|
|
#116 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
En blijkbaar stellen we zo weinig voor dat extreem-links het nog steeds nodig vindt om elk jaar een grote anti-NSV!-campagne te voeren en ons in bijna al van hun folders te vermelden.
|
|
|
#117 |
|
|
En binnenkort een kussengevecht. Dat moet ook leuk zijn om stoom af te blazen.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
Mag ik alsjeblieft vragen om AyneRand niet constant te citeren. Sinds ik hem negeer kan ik vlotjes door de discussie gaan, maar als jullie hem voortdurend citeren blijft de discussie net zo vervuild.
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij heb jij nog nooit in aandelen belegd als ik dat hier zo lees.
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Als jullie de rookbommen thuislaten, dan houden wij op met ballonnetjes oplaten. |
|
|
|
|