Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2007, 00:06   #101
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik snap dus echt niet wat er zo slecht is aan de vereiste om gewoon uw stof te kennen ?????

Is het ZO moeilijk om al uw examens netjes te halen ???? Als dat een probleem is hoort ge niet thuis op een unief, klaar. Enkele missers kan ik begrijpen, en die doet ge dan opnieuw in tweede zit, maar 5-8 buizen ofzo...komaan. Ga naar de hogeschool dan he en doe iets nuttigs.
Er zijn verschillenden die bij eerste zit een hele serie buizen halen en er dan met 2e zit vlotjes doorkomen. Ik heb vanaf mijn eerste tot mijn voorlaatste jaar elke keer gemiddeld 5 buizen gehad met eerste zit, en er telkens doorgekomen voor ze allemaal met 2e zit. In het eerste jaar buist er trouwens gemiddeld zo'n 50%. Een heel deel van die gebuisden bist zijn eerste jaar en studeert daarna zonder problemen af van die richting.

5 a 8 buizen zijn zeker geen reden om van richting te veranderen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 07:07   #102
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Er zijn verschillenden die bij eerste zit een hele serie buizen halen en er dan met 2e zit vlotjes doorkomen. Ik heb vanaf mijn eerste tot mijn voorlaatste jaar elke keer gemiddeld 5 buizen gehad met eerste zit, en er telkens doorgekomen voor ze allemaal met 2e zit. In het eerste jaar buist er trouwens gemiddeld zo'n 50%. Een heel deel van die gebuisden bist zijn eerste jaar en studeert daarna zonder problemen af van die richting.

5 a 8 buizen zijn zeker geen reden om van richting te veranderen.
En hoeveel vakken heb je zo gemiddeld, 9, 10?
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 08:15   #103
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Mijn erelijst na drie afgeronde jaren en een bachelor geschiedenis:

1ste Bach: paleografie, inleiding tot de wijsbegeerte (beide een 9 in tweede zit, gedelibereerd).

2de Bach: inleiding tot de nieuwe tijd (een 9 en gedelibereerd, vrijwillig opnieuw gedaan en een 10 in tweede zit).

Laat die subsidies dus maar blijven komen.

lombas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be