![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan joods, ik weet wat hij wou zeggen: "Trek u terug uit de VS, dat land gaat instorten. Trekt 's('pull it') aan mijne vinger."
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 15 december 2007 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of vrijen met een New Yorkse jodin. Wanneer die "pull it" zegt, dan betekent dat gewoon: kunt ge alstublieft mijnen building verlaten, ik zit niet aan de pil. ![]() U terugtrekken dus hé. De loonies proberen daar dan gauw een verhaal rond te bouwen, zeggende dat dat werkwoord in de "controlled demolition" sector wordt gebruikt enzo. Pffffff, echt saai. Sex met een New Yorks sprekende Jodin is veel spannender, en ge kunt er nog iets uit leren. Gewoon eens proberen. ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 16 december 2007 om 01:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() dan zal C2C ook moeten inzien dat zolang er onbeantwoorde vragen zijn, mensen zulke dingen kunnen blijven insuneren. Conspiracy theories verkopen commercieel erg goed en zijn er altijd al geweest. De landing op de maan, moord op Kennedy, Monroe en Elvis, inval in Vietnam, Pearl Harbor,...
Het is aan de Amerikaanse regering het onderzoek opnieuw te openen en liefst langer dan een jaar. Antwoorden officieel verspreiden hoe het gebeurde en dit aantonen met bewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() WTC 7, 11sept 01, Links, lijkt echt wel in brand te staan net als hotel Windsor/Madrid rechts...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, die term werd wel degelijk gebruikt in de sector. 1 Van die loonies telefoneerde naar controlled demolition inc (je weet wel, die van de opruiming op ground zero) + 2 andere bedrijven en steldde hen zelf die vraag. http://www.youtube.com/watch?v=-mvDcgf3x3I Laatst gewijzigd door Akufen : 16 december 2007 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() moest ik wel doen he? ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee nee die vlieger gaat niet op. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, u moet echt wel heel goedgelovig zijn als u werkelijk denkt dat de terroristen over niets meer beschikten dan "breekmesjes en de zegen van Allah". Ik kan u overigens ook aanraden om eens het 9/11-rapport te lezen in plaats van domweg alle "believers"-onzin te slikken.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 december 2007 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach ja, u kent me door en door, ik voel me zwaar en zwaar betrapt en 'guilty as hell" ![]() Maar met vliegtuig heeft U gelijk, heb ik niet paraat, mischien kan een ander het hier plaatsen, ik zal anders eens moeten spitten, maar ben nu niet thuis. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() toch nog iets op het net gevonden:
Citaat:
dus U vlieger gaat niet meer op! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Het verbaast mij trouwens enigzins dat u de Amerikaanse overheid wél gelooft als het in uw kraam past. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 december 2007 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals gezegd, bovenstaand artikel is niet wat ik bedoelde maar daar kan ik nu niet bij daar ik niet thuis zit, dus tenzij voor later, of ik moet nog wat op internet vinden, of iemand anders plaatst wat ok nog wat gevonden dus: Citaat:
zo beter? ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 21:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Dat is al wat beter.
![]() Ik weet niet of 911blogger te vertrouwen valt, maar als het klopt hebt u nogmaals een bevestiging gegeven van mijn stelling. Waarvoor dank. ![]() Het bevestigt dat de taak van NORAD in de eerste plaats de verdediging van het Noord-Amerikaanse luchtruim tegen aanvallen van buitenaf is. In dit geval kwamen Russische vliegtuigen iets te dicht bij dat luchtruim, met als gevolg dat NORAD het bevel gaf vliegtuigen te sturen om ze te onderscheppen. Na 11 september investeerde men wel zwaar in de verdediging tegen aanvallen van binnenuit. Het is trouwens een gebeurtenis die een aantal jaren na 11 september plaatsvond en het zegt dus volstrekt niets over de paraatheid van NORAD bij een dreiging van binnenuit voor 11 september. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 december 2007 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() LOL
je blijft lachen met NORAD! ![]() Citaat:
Die lui maken zichzelf belachelijk!! http://www.norad.mil/about/index.html Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.cooperativeresearch.org/t...e_911_timeline En ook dit: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik verzeker u dat het voor 9/11 was. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() oh ok Akufen!
thanks! ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 december 2007 om 21:35. |
![]() |
![]() |