![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() U en ik weten dat maar hij niet. Ik wou hem nog wat verwarren vooraleer hij de mensen terug verwijt voor arm uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Taal mag ook niet alles overheersen vind ik. Men moet ook leren kijken naar de algemene achtergrond van de kandidaat en dat is: etnische kenmerken (tot welk ras behoort de kandidaat, welke huidskleur heeft ze, welk bloed en tot wel volk behoort ze) religie (tot welke godsdienst behoort ze) taal (welke talen spreekt ze) normen en waarden (is ze fatsoenlijk en is ze hetero) enz... Er spelen heel wat meer factoren mee dan taal. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 december 2007 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een schoon konijn maar winnen?Nope;je moet als miss belgie 2 talig zijn vind ik om te winnen en wat krijgen we te horen;ik versta de vraag niet en zelfs toen die vraag int frans werd gesteld kon ze niet antwoorden int vlaams/nederlands.
Die jade verdiende te winnen;ze was op alle vlakken oke. Dan de uitleg van goedele liekens waarom ze er een bruintje uitkoos;ER MOET een KLEURTJE bijzijn ![]() ![]() Wat the fuck heeft dat nu nog te maken mee miss belgie en wat al die meiskes al die tijd hebben gedaan? Dit was een staaltje van pure discriminatie. Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 december 2007 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Een Miss moet schoon zijn, we vegen daar toch ons voeten aan wat voor taal die spreekt.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Neen,je bent mis hoor;bij miss belgian beauty moet het vooral draaien rond de schoonheid maar een miss belgie moet 2 talig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Das al 4j geleden;ik kan mij dat niet herrineren.
Wat ik wel weet is dat het van jaar tot jaar afhangt wat er tussen zit en in dat jaar was ellen petri de absolute uitschieter want al de rest was geen vetten. Soit;goedele leekens haar domme uitleg bewijst dat miss belgie nergens op slaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() dikke onzin natuurlijk: Runen schrift, nooit over gehoord ? Is langzaam uit gebruik geraakt nadat de katolieken kwamen aanzetten met hun Latijns geschrift, en het Runen schrift door deze laatsten verboden werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Dat is zo een legende die de ronde doet, ja, maar of het ook waar is? In feite weet niemand juist wat er bvb 200.000 jaar geleden gebeurde op aarde...Het zou nu ook kunnen dat we allemaal van Antarctica komen, en dat de negers eerst blank waren, en in Afrika eerst bruin, en daarna donkerbruin geworden zijn, waarom niet? In plaats van "bleached African" tegen Europeanen te zeggen, zouden we de Afrikanen "aangebrande boudin blancs " kunnen noemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elder_Futhark |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Miguelito : 16 december 2007 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Ja en die hadden/hebben geen faciliteiten, toeters, bellen, belangenconflicten, verdediging van rechten, enz nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als spookje zegt dat het anders is en jij vindt dat op wiki dan is dat slechts omdat er een groot links complot je dat zo wilt laten geloven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en mooi kan je die missen toch nt altijd noemen.
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek en vind het beste antwoord tot nu toe op 'everything you always wanted to know about your origins, but were afraid to ask' hier : http://www5.nationalgeographic.com/genographic/
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 december 2007 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |