![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1182 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Met creationisten valt er niet meer te discussieren, dat zijn volledig tot moes gebrainwashte zombies.
|
|
|
|
#1183 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1184 |
|
|
Idd, wat niet enkel een rampzalig zou kunnen zijn voor de VS, maar ook voor de rest van de wereld.
Laatst gewijzigd door Andro : 26 september 2008 om 10:34. |
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Banneling
|
En stel u voor dat de ouwe McCain de pijp zou uitgaan in zijn ambtstermijn.....
Straks krijgen we CUSA, Christian United States of America...met als Washtington een soort Teheran aan de Potomac. Ach ja, byebye VS, welkom EU als wereldmacht ! |
|
|
|
|
|
#1186 |
|
|
Van die gedachte alleen wordt ik al misselijk van.
|
|
|
|
#1187 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja?! Je doet maar hoor. Maar niet met mij, wel te verstaan. Mijn antwoorden op uw vragen staan klaar en duidelijk in de thread verschillende keren. Dat ze jou niet aanstaan, is niet mijn probleem. Net zoals ik slechts verantwoordelijk ben voor wat ik schrijf, maar niet voor jou interpretatie ervan, ben ik anderzijds niet verantwoordelijk voor jou bevattingsvermogen. Gelukkig maar, zou ik zeggen. Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1188 |
|
Parlementslid
|
Dat zou een grote vooruitgang zijn, behalve voor de linkse rakkers natuurlijk. Waarom al die angst voor een echt christelijk beleid ? Bang dat blijkt dat het veel beter is dan jullie links communistsiche nonsens ?
|
|
|
|
|
|
#1189 | |
|
|
Citaat:
sjonge what the fuck bezielt u toch. Bezeten door de duivel ofzo? |
|
|
|
|
|
|
#1190 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1191 | |
|
|
Als? Da volk stemde een tweede keer op Bush.... Hallo!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#1192 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want Christelijk beleid, gebaseerd op de bijbel, is even erg als moslimfundamentalisme, met het enigste verschil, deze zouden de beschikking hebben over een enorme hoeveelheid ICBM's en bijbehorende kernkoppen. Een gelovige die zijn godsdienst in prive beoefent, daar heb ik geen problemen mee. Gelovigen die een staat willen runnen in functie van hun geloof, wel, datzijn mijn vijanden. |
|
|
|
|
|
|
#1193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1194 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
& Co (remember ?) Citaat:
ófwel moet je nu de algemeen gehanteerde en aanvaarde begrippen gaan aanvechten ófwel moet je nu een eigen invulling vooropstellen beiden beteken een zekere vorm van toegeven en dat is uiteraard iets dat Paulus nimmer zal doen bovendien betekent het dat je nog meer strop geraakt wat je hier trouwens overigens beweert geldt eerder voor jou ... tal van posters kennen ondertussen je eindeloze spelletjes van rond de pot blijven draaien, niks concreets lossen, vage begrippen hanteren, de post van je opposanten bij voorbaat tot in den treure semantisch tot op de lettergreep bediscussieren in de hoop ze daar uiteindelijk op te kunnen 'pakken' en de gehele discussie dan maar op je gewonnen-conto te schrijven, etc btw hoe zit het ondertussen met die 'racistische' hond, het 'bewezen' determinisme, je stelling dat je nimmer kan bewijzen dat iets niet zou bestaan onafhankelijk het kader... waarop ik je duidelijk een tegenvoorbeeld gaf vanuit de discipline bij uitstek die slechts strikte bewijsvoering accepteert, je vermeende aftelbaarheid inzake functionaliteit heteroseksualiteit vs. homoseksualiteit, etc. etc. is het nu in godsnaam zo moeilijk in te zien en te willen toegeven dat je niks wat betreft onderliggend systeem of logica zomaar kan bewijzen in de strikte betekenis van het woord als het gaat over de werkelijkheid.... maar enkel een model kunt vooropstellen dat je blijvend toetst Laatst gewijzigd door praha : 26 september 2008 om 22:59. |
||
|
|
|
|
|
#1195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1196 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1197 |
|
|
Moeilijk vast te stellen bij werkelijk geweldslozen; Gandhi had ook iets daarop gelijkends, vind ik.
|
|
|
#1198 |
|
|
|
|
|
|
#1199 |