Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2011, 10:09   #1181
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik 'ruik' een nederlandstalig rappertje met een berg frustraties omdat zijn 'vette' schijven niet gedraaid worden..
Grappig.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 17:49   #1182
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik 'ruik' een nederlandstalig rappertje met een berg frustraties omdat zijn 'vette' schijven niet gedraaid worden..
Ik ruik mensen die bij gebrek aan argumenten steeds weer op nieuw op de man spelen.
Oud 18 januari 2011, 17:57   #1183
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo vaak zijn belastingfraudeurs toch niet in het nieuws?

Maar als dat in jouw krant(en) tvstation(s) wél zo is , link graag.
http://www.standaard.be

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 18:02   #1184
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik ruik mensen die bij gebrek aan argumenten steeds weer op nieuw op de man spelen.
Idd ... zoals gewoonlijk .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 18:06   #1185
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Idd ... zoals gewoonlijk .
Copy paste, "zoals gewoonlijk" , "smiley" , "²"
Veel meer dan dat komt er toch ook ni uit.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 18:35   #1186
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Copy paste, "zoals gewoonlijk" , "smiley" , "²"
Veel meer dan dat komt er toch ook ni uit.

Dat lijkt me sorry dat ik het zeg meer uw ding ..... bewijs http://forum.politics.be/search.php?searchid=715328
Oud 18 januari 2011, 19:13   #1187
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeveraar, net zo vaak het 'aangetoond' is, werd het ook weerlegd!

"Gewapend stoppen aan de grens" is wat jij er van gemaakt had!

"Eigen volk eerst"; als elk land ter wereld dat eens zou gaan toepassen, 't zou heel wat beter gaan en er zouden niet zoveel horden komen aanspoelen die in eigen land moeten vluchten als er beter voor hen gezorgd werd in 'eigen' land, gij hebt natuurlijk liefst; "Eigen volk laatst"!
Da's goed gezien
Oud 18 januari 2011, 19:27   #1188
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Da's goed gezien

Totaal niet , er moet juist meer samenwerking over de grenzen heen komen. Alleen als de internationale gemeenschap solidariteit bereikt kan honger , onderdrukking enz.. overwonnen worden. Uit alle hoeken van de wereld moet er net meer samenwerking komen ... we moeten net strijden tegen racisme en niet de immigranten tot zondebok maken maar de landen zoals Iran enz... De rechten van vrouwen, zoals het recht om abortus te kiezen, tegen anti-homo onverdraagzaamheid, en opkomen voor de rechten van werknemers , tegen kinderarbeid , onderwijs voor iedereen we moeten de armoede de wereld uit helpen ipv onszelf arm te werken en het kapitaal heel de wereld te laten leegzuigen .

Laatst gewijzigd door Wisord : 18 januari 2011 om 19:27.
Oud 18 januari 2011, 19:56   #1189
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Totaal niet , er moet juist meer samenwerking over de grenzen heen komen. Alleen als de internationale gemeenschap solidariteit bereikt kan honger , onderdrukking enz.. overwonnen worden. Uit alle hoeken van de wereld moet er net meer samenwerking komen ... we moeten net strijden tegen racisme en niet de immigranten tot zondebok maken maar de landen zoals Iran enz... De rechten van vrouwen, zoals het recht om abortus te kiezen, tegen anti-homo onverdraagzaamheid, en opkomen voor de rechten van werknemers , tegen kinderarbeid , onderwijs voor iedereen we moeten de armoede de wereld uit helpen ipv onszelf arm te werken en het kapitaal heel de wereld te laten leegzuigen .
Dat moeten wij allemaal doen?
Hoe ziet U dat dan gebeuren, kan je mensen iets opdringen wat ze niet willen?
Is de overheid niet verantwoordelijk voor eigen burgers?
Kunnen die lui niet zèlf handen uit de mouwen steken en vechten voor rechten, ik meen niet dat onze vrijheden en verworvenheden zomaar uit de lucht zijn komen vallen, noch dat 1 of andere soort aliens van 'n andere planeet 't voor ons zijn komen opknappen!

We we we, wij moeten just niks!
Wij moeten zorgen dat we zelf niet ten onder gaan aan ingevoerde haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 20:30   #1190
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunnen die lui niet zèlf handen uit de mouwen steken en vechten voor rechten, ik meen niet dat onze vrijheden en verworvenheden zomaar uit de lucht zijn komen vallen, noch dat 1 of andere soort aliens van 'n andere planeet 't voor ons zijn komen opknappen!

Wij moeten zorgen dat we zelf niet ten onder gaan aan ingevoerde haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid!
Voil�*, volledig akkoord.
We doen al teveel en we krijgen er vooral last mee.
Het is hier geen zelfbedieningswinkel voor "mensenrechten", "godsdienstvrijheid" en "ocmw-zelfbediening" voor de rest van de wereld waar men er zijn voeten aan veegt.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 20:43   #1191
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeveraar, net zo vaak het 'aangetoond' is, werd het ook weerlegd!

Herinner jij je die discussie niet meer, dat je dit niet gelezen hebt.

Citaat:
"Eigen volk eerst"; als elk land ter wereld dat eens zou gaan toepassen, 't zou heel wat beter gaan en er zouden niet zoveel horden komen aanspoelen die in eigen land moeten vluchten als er beter voor hen gezorgd werd in 'eigen' land, gij hebt natuurlijk liefst; "Eigen volk laatst"!
Ja, dan kunnen we weer gaan vechten voor het eigen volk.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:02   #1192
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, wij, de burgers aller landen.
Citaat:
De meerderheid van de mensen willen wel gelijkheid voor iedereen.

Citaat:
Ja. Juist daarom.
Citaat:
Heb jij persoonlijk gevochten voor die rechten? Jij hebt chance dat je toevallig geboren werd waar die rechten gelden. Dat is je enigste verdienste.
Citaat:
Misschien moeten we beginnen met de hier-geboren haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid te bestrijden, onder het motto "eigen volk eerst".
Oud 18 januari 2011, 21:10   #1193
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Herinner jij je die discussie niet meer, dat je dit niet gelezen hebt.
Maar al te goed vrouwtje en ook hoe de woorden van Sus verdraaid werden door iemand die van zn eerste leugen niet is gestorven!

Ik was het trouwens volledig eens met die woorden, 'k weet niet meer of ik dat toen duidelijk heb gemaakt, indien niet; bij deze...

Citaat:
Ja, dan kunnen we weer gaan vechten voor het eigen volk.
Àls er al ooit voor 'eigen' volk zou moeten gevochten worden, zal U niet aan mijn zijde staan, ik wil geen mes in mn rug, overigens ben ik er van overtuigd dat U niet eens van de partij zou zijn indien nodig!
Oud 18 januari 2011, 21:24   #1194
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, wij, de burgers aller landen.
Begin maar al, ik kijk wel toe hoe 'leuk' ze 't daarginds gaan vinden dat jij d�*�*rginds gaat strijden voor hùn rechten!
Citaat:
De meerderheid van de mensen willen wel gelijkheid voor iedereen.
Zouden ze er dan niet eens aan beginnen werken ginderver, waar wachten ze op, totdat 't uit de lucht komt vallen?

Citaat:
Ja. Juist daarom.
Ja, juist daarom in èlk land ter wereld; "Eigen volk eerst"!
Citaat:
Heb jij persoonlijk gevochten voor die rechten? Jij hebt chance dat je toevallig geboren werd waar die rechten gelden. Dat is je enigste verdienste.
Mijn voorouders, ouders, grootouders, overgrootouders hebben dat gedaan om door te geven aan òns, niet aan de hele halve wereld, dat ze zelf hun zaakjes opknappen, bovendien hebben wij die verworven rechten en vrijheden enkel te leen gekregen en moeten bewaard blijven dòòr ons om door te geven aan onze nakomelingen, daarvoor moet blijvend gestreden worden, zodat ze niet verloren gaan!
Citaat:
Misschien moeten we beginnen met de hier-geboren haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid te bestrijden, onder het motto "eigen volk eerst".
Misschien ziet U overal rassiesten, de term is zo uitgehold dat ze haar oorspronkelijke betekenis verloren heeft en van nul en generlei waarde meer is.
Je inzetten voor het behoud van verworven rechten en vrijheden is geen rassiesme, strijden tegen ingevoerd rassiesme, haat, onverdraagzaamheid, intolerantie, apartheid, achterlijkheid voorgeschreven in 'n pre-middeleeuws boekske is ook nog steeds gèèn rassiesme, hoe graag U dat ook zou willen!

Maar, je hebt gelijk, er zijn er ondertussen ook al veel die hier geboren zijn en toch nog steeds vasthouden aan hun oude 'slechte' gewoonten, dat heet 'koeltoer' en daar moeten we nu eenmaal respect voor hebben, mooi niet!
Het moet met alle middelen bestreden worden!
Oud 18 januari 2011, 21:30   #1195
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar al te goed vrouwtje en ook hoe de woorden van Sus verdraaid werden door iemand die van zn eerste leugen niet is gestorven!
Er werd toch geopperd om de vluchtelingen te stoppen aan de grens. Desnoods gewapenderhand. Niet dat velen zo heldhaftig waren om zelf de grens te gaan verdedigen.

Citaat:
Ik was het trouwens volledig eens met die woorden, 'k weet niet meer of ik dat toen duidelijk heb gemaakt, indien niet; bij deze...
Dat weet ik ook niet meer.

Citaat:
Àls er al ooit voor 'eigen' volk zou moeten gevochten worden, zal U niet aan mijn zijde staan, ik wil geen mes in mn rug, overigens ben ik er van overtuigd dat U niet eens van de partij zou zijn indien nodig!
Neen, ik ben niet van de partij om voor eigen volk eerst te vechten.
Oud 18 januari 2011, 21:31   #1196
Alboreto

Standaard

Citaat:
Zouden ze er dan niet eens aan beginnen werken ginderver, waar wachten ze op, totdat 't uit de lucht komt vallen?
Ik ben eerder voorstander van het vegen voor eigen deur.
Oud 18 januari 2011, 21:36   #1197
Alboreto

Standaard

Citaat:
Als ik me goed herinner (de zoekfunctie is off-line) was het 'stoppen aan de grens, desnoods gewapend'.

Lijkt me hetzelfde als wat de KKK zegt hoor.

Citaat:
"Eigen volk eerst"; als elk land ter wereld dat eens zou gaan toepassen, 't zou heel wat beter gaan en er zouden niet zoveel horden komen aanspoelen die in eigen land moeten vluchten als er beter voor hen gezorgd werd in 'eigen' land
Ook bijna letterlijk de wens van de KKK (zie website)

Citaat:
gij hebt natuurlijk liefst; "Eigen volk laatst"!
En alweer een tweedehandse stropop (alice gebruikte die al eerder).
Oud 18 januari 2011, 21:39   #1198
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Spreek voor uzelf...de relevantie van nederlandstalig hits op de radio is nul in deze draad..er is dus maar één loser die op de man speelt..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:43   #1199
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin maar al, ik kijk wel toe hoe 'leuk' ze 't daarginds gaan vinden dat jij d�*�*rginds gaat strijden voor hùn rechten!
Waar heb je dat gelezen?
Alweer strijden, vechten. Ben jij in het echt zo'n vechtersbaasje, of beperkt je strijdlust tot het klavier?

Citaat:
Ga eens kijken tot daar ginderver.
Dan kraam je misschien zo geen onzin meer uit.

Citaat:
Ja, juist daarom in èlk land ter wereld; "Eigen volk eerst"!
Neen, integendeel.

Citaat:
Mijn voorouders, ouders, grootouders, overgrootouders hebben dat gedaan om door te geven aan òns, niet aan de hele halve wereld, dat ze zelf hun zaakjes opknappen, bovendien hebben wij die verworven rechten en vrijheden enkel te leen gekregen en moeten bewaard blijven dòòr ons om door te geven aan onze nakomelingen, daarvoor moet blijvend gestreden worden, zodat ze niet verloren gaan!
Je beaamt dus : Jij hebt chance dat je toevallig geboren werd waar die rechten gelden. Dat is je enigste verdienste.

Citaat:
Misschien ziet U overal rassiesten, de term is zo uitgehold dat ze haar oorspronkelijke betekenis verloren heeft en van nul en generlei waarde meer is.
Je inzetten voor het behoud van verworven rechten en vrijheden is geen rassiesme, strijden tegen ingevoerd rassiesme, haat, onverdraagzaamheid, intolerantie, apartheid, achterlijkheid voorgeschreven in 'n pre-middeleeuws boekske is ook nog steeds gèèn rassiesme, hoe graag U dat ook zou willen!

Maar, je hebt gelijk, er zijn er ondertussen ook al veel die hier geboren zijn en toch nog steeds vasthouden aan hun oude 'slechte' gewoonten, dat heet 'koeltoer' en daar moeten we nu eenmaal respect voor hebben, mooi niet!
Het moet met alle middelen bestreden worden!
Ik neem jouw woorden "haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid" over.
Denk jij dat dit enkel bij de andere volkeren bestaat en ons eigen volk geen "haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid" kent? Is ons eigen volk superieur of zo, dat wij geen "haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid" zouden kennen.
Oud 18 januari 2011, 21:45   #1200
Alboreto

Standaard

Citaat:
Spreek voor uzelf...de relevantie van nederlandstalig hits op de radio is nul in deze draad..er is dus maar één loser die op de man speelt..
Met Nederlandstalige hits heb ik niets te zien.
Maar er zijn hier wel meerdere losers die op de man spelen, waarvan er enkele terecht geband trouwens

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be