![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al geland op the mun en duna?
![]() |
#1182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://youtu.be/X_LlSR6-ibA?si=1NGaGvCArolLoKWQ
![]() https://youtu.be/hkfIRPWzeV8?feature=shared En dat is nog een hidden gem van 1995, denk ik. Vandaag nog evengoed als toen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 29 januari 2024 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zit nu weer even in Rollercoaster Tycoon 2. Over de afgelopen paar jaar is er een heleboel uitgeprobeerd en ge-datamined rond dat spel en nu is het eigenlijk op twee compleet verschillende manieren te spelen. Zoals het bedoeld was, als simulatie, je bouwt je mooiste pretpark en je kijkt maar of je succes hebt. Of als een game waarin je allerlei trucs kan gebruiken om massaal veel sneller vooruit te komen dan dat. Mensen hebben ook scenario's gemaakt waarin je die trucs echt nodig hebt om te winnen enzo. Leuk om het verschil te ervaren.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 januari 2024 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor u getest, het opzij leggen van Baldur's Gate voor enige maanden is niet optimaal.
Paar uurtjes voor de laatste savegame opnieuw gespeeld, zit er terug goed in nu ![]()
![]() |
#1185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben er bij WoW terug aan het inkomen. Na tien jaar is er wel wat gewijzigd. En het opruimen van de inventaris van al mijn toons neemt bakken tijd. ![]()
![]() |
![]() |
#1186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet gedaan die Baldur, zegt mij precies niet veel. Op de PC staan Lara & Dead Space nog steeds op. Op de Switch met één van de vele Mario games bezig en Hogwarts Legacy en nog tal van andere heb ik daar ook voor. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2024 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#1188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net een andere toon op een paar uur van lvl40 naar lvl52 gebracht. Dragonflight is ook ‘op het eind’ van de expansie gekomen. Eind dit jaar is er een nieuwe.
Dat is om opnieuw te beginnen wel goed, er is in het AH vanalles goedkoop te krijgen.
![]() |
#1189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste lvl70. Had al vroeger gekund maar ik heb ook nog een lvl63 (vanaf 1) en een lvl62 (vanaf 40) geleveled en nog wat met professions bezig geweest.
Nu uitdokteren hoe het verder gear grinden gaat.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 februari 2024 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik kan er in bepaalde gevallen een serieus probleem zijn.
Het probleem is dat uw spel niet meer start daar waar u gebleven bent en mogeklijke aanwinsten in de game verdwenen zijn. Het ligt allemaal aan het EC 10607 Een oplossing voor de error is in sommige gevallen werkende en die is: zet gewoon Windows Defender UIT RealTime beveiliging even UIT In de meeste gevallen heeft u alles terug. Vergeet na het gamen niet de Defender terug in te schakelen. Cloud corrupted Zelf eens getest en met het uitzetten nan de Defender werkte mijn game terug naar behoren. (ik had alles terug) ![]() Naar alle waarschijnlijkheid zal men wel naar een oplossing voor het probleem aan het zoeken zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2024 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben weer eens in Just Cause 2 gestapt. Voor de ongeïnitieerden: GTA tropisch eiland.
Er zijn een deel 3 en 4, die heb ik ook al gespeeld, maar 2 is gewoon zo heerlijk cynisch.
![]() |
![]() |
#1192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al stelt die full raid gear niet zoveel voor. Toen ik lvl70 dingde ben ik meteen naar het AH gestapt en voor 7000G kon ik bijna hetzelfde kopen. En dat was achteraf zelfs onnodig want met de questline in Emerald Dream krijg je dat gewoon voor niets.
![]() |
#1193 |
Minister
|
![]() Man, ge hebt mij goed liggen gehad met uw tip. Sindsdien spelen ik en mijn zoon niets anders
![]() Met wat mods ziet het er eigenlijk even goed uit als KSP2. We gebruiken ook een paar Contract Pack mods waarin je historische missies kunt naspelen. Vooral de Russische ruimtetuigen heb ik altijd fascinerend gevonden, ze lijken wel in elkaar gezet met oude keukenapparaten. De Munokhod op Minmus: ![]()
![]() |
#1194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets waar rekening met gehouden moet worden tijdens het gamen?
Microsoft tests Windows 11 ‘Super Resolution’ AI-upscaling for gamers ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb in WoW mijn hunter tot bijna iLvL 460 gekregen. Veel meer zal niet gaan want dan moet ik dungeons en raids gaan doen en daar heb ik geen zin in.
Nu met wat andere classes experimenteren (momenteel druid) en professions uitproberen. Ik begin het stilaan een beetje in de vingers te krijgen.
![]() |
#1196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een speciaal event aan de gang in WoW waarbij je tijdelijk bepaalde items kan winnen door een boss te verslaan.
Op de drukke servers zijn er zoveel spelers tegelijk dat er minutenlange lag is en servers crashen. Gezaag en geklaag alom. ![]()
![]() |
#1197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doel van de meeste gamer(sters) is zo snel mogelijk het eind van het spel zien te bereiken.
In sommige gevallen doe ik dat ook wel maar er zijn games die door hun pracht 'vragen' om herspeeld te worden. ![]() Zoals ik al eerder schreef heb ik in de laatste Dead Space het beste pak + wapens een 285000 credits (meer al denk ik) en een 245 nodes. En dan ga je zo een spel ander spelen, je kijkt meer rond naar hoe men het gemaakt heeft want dat mis je als je snel wil uitspelen. Prachtige Game trouwens, verhaallijn is best goed en de spelvaardigheid is top. Ook de laatste versie van Tomb Raider is er ééntje waar men echt laaaaaaaang kan met spelen. Iedereen verslagen in bovenstaande game maar nu naar de 100% ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2024 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In WoW een alchemist aan het levelen. Veruit het interessantste dat je kan maken is de Dreamwalker Healing Potion. Nu blijkt dat recept een drop is met een percentage van ongeveer 0,5%.
![]()
![]() |
#1199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 60 pogingen of zo heb ik het recept. Alleen heb ik daarvoor Potion of Frozen Focus nodig en dat recept is ook een RNG ‘ontdekking’.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#1200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik een groot fan ben van WOW wilde k de FREE eens installeren.
Dan krijgt men de boodschap dat de app niet geverifieerd is door Microsoft. Niet installed dus. ![]() p.s. In een ver verleden wel eens gedaan WOW maar ik kon mij daar niet echt in vinden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2024 om 15:50. |
![]() |
![]() |