![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
|
|
|
|
|
|
#1182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat daar Bartje zijn probleem ligt. Hij is nog niet zeker genoeg om voor het volle pond met zijn homosexualiteit gelukkig te kunnen zijn. Net zomin mét als zonder die 'bewijzen'.
Bart, er bestaan hopen mensen die zich evenmin gedragen volgens de geldende normen van buitenstaanders en die toch een middel vinden om gelukkig te zijn ondanks die normen. Laat de buitenstaanders voor wat ze zijn: buitenstaanders, en leidt het leven dat bij je past. Begin alvast met zelf te aanvaarden wie en wat je bent. Uiteindelijk volgt de rest vanzelf wel. Ook al kan het nog tien of twintig jaar duren voor sommige hetero-hardliners. |
|
|
|
|
|
#1183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beschouw het gewoon als voorkomend in de natuur, dus natuurlijk. Normaal (de norm) is het vooralsnog niet, een minderheid is nooit norm. Voorts gun ik jullie alle rechten die hetero's ook hebben, met alle positieve en negatieve gevolgen eraan verbonden. De invullingen zullen steeds afhankelijk zijn van elk individueel geval apart, niet enkel afhankelijk van sexuele voorkeur. Daarvoor spelen er veel te veel andere factoren een significante rol. Foute toestanden vinden we ook bij hetereo-huwelijken en adopties en kinderopvoeding.
|
|
|
|
|
#1187 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Raf:
Mensen zoals jij daarentegen, die eigenlijk een anachronisme zijn, zullen stilaan uitsterven en opgevolgd worden door mensen die holebiseksualiteit zien voor wat het is: de normaalste en meest natuurlijke zaak van de wereld. ydde: Dan zullen de bi's véél werk hebben nietwaar?
|
|
|
|
#1188 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#1189 |
|
Burger
|
Wat m'n hier ook schrijft over homo's,ik vind het de normaalste zaak van de wereld.
De meningen zijn hier zo zwart-wit dat we oeverloos kunnen doorzwetsen. een berichtje aan onze homoseksuele medeburger:Kop op,laat je niet kisten door de anti's.Ga je leven voluit zoals je het in je dromen zou durven doen!Steek je middenvinger maar lekker op naar die azijnpissers die vinden dat jullie verwerpelijk zijn!
|
|
|
#1190 |
|
Minister-President
|
Mooi gezegd Ebbe. En de resultaten van doe de stemtest kunnen dit alleen maar bevestigen. Met het homohuwelijk en adoptie zijn er nagenoeg geen problemen. Héél opmerkelijk is dat zelfs dat Vlaams Blok kiezer daar geen problemen mee heeft.
|
|
|
|
|
|
#1191 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Bericht van de moderator: Beste, Bij registratie op dit forum ging je akkoord met volgende gebruikersvoorwaarde: Citaat:
|
|
|
|
#1192 |
|
Banneling
|
waarom is homoSEXUALITEIT pervers?
Heel simpel. In een éénrichtingstraat moogt ge der maar langs ene kant in. Ne lul in uw gat is gewoon pervers! THIS IS ONE WAY ONLY!! Een beetje in de stront gaan roeren... joepie!!! En als dat al niemeer pervers is dan weet ik het ook nie meer zenne... Ik doe da nie en zal da nooit doen bij mijn vriendin... |
|
|
|
|
|
#1193 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1194 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1195 |
|
Gouverneur
|
In het standaardwerk "Katholieke Moraaltheologie" van P. Dr. Hubertus Van Groesen o.m. Cap., worden de verschillende vormen van sexuele perversiteit beschreven. Ik heb de Latijnse beschrijvingen voor het gemak in het kort in het Nederlands vertaald.
1. Paradoxia sexualis (sex met bejaarden) 2. Anaesthesia sexualis (frigiditeit) 3. Hyperaesthesia sexualis (sexomanen) 3. Paraesthesia sexualis 3.a Sadismus (anderen willen pijningen) 3.b Masochismus (gepijnigd willen worden) 3.c Fetischismus (sex met voorwerpen) 3.d Sexualitas contraria (homoseksualiteit) En aangezien het debat over dit laatste puntje gaat, geef ik hier even de volledige beschrijving. 't Is eenvoudig Latijn; u zal het wel begrijpen zonder vertaling. Sexualitas contraria adest, si appetitus sexualis personam ejusdem sexus tendit. Distinguenda est a peccatis com personis ejusdem sexus, quae nonnumquam commituntur ab eis, qui non habent occasionem peccandi cum personis deversi sexus. Sexualitas contraria tam in viris quam in mulieribus inveniri potest. Aangezien de Kerk behoedster is van de universele moraal, is hiermee de discussie gesloten. Homosexualiteit is pervers. Ik heb gesproken.
|
|
|
#1196 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het eerste puntje is al zo belachelijk of dat het groot is, sex met bejaarden??? Wat is bejaard? En 2 bejaarden die sex met elkaar hebben, dat is dan pervers ??? Of een koppel die een groot leeftijdsverschil hebben, is dat dan ook pervers??? |
|
|
|
|
|
|
#1197 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat jij daar weer uitkraamt, wijst er eens te meer op dat je niet weet waar je het over hebt. Kan jij van je "hetero-bevlieging" afraken door een geil mannenlijf te zien dan? Waarschijnlijk is dat in jouw geval wel zo, want ik vermoed hoe langer hoe meer dat je een homo in de ontkenningsfase bent.
||
|
|
|
|
|
#1198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen Latijn gestudeerd, dus ik weet niet wat er staat, maar uit het voorgaande kan ik afleiden dat het regelrechte onzin zal zijn. De kerk behoedster van de universele moraal? Van de jouwe misschien, zeker niet van de mijne.
|
|
|
|
|
|
#1199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1200 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|