Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2011, 11:10   #12021
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Hoe meer belastingsinspecteurs hoe hoger de belastingsontduiking?
Er is hier iemand haar frank aan het vallen wat correlatie is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 11:15   #12022
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er is hier iemand haar frank aan het vallen wat correlatie is.
Hopelijk valt den uwe ook ooit eens.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 11:36   #12023
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

De steniging vond plaats in het stadje Ghazni op slechts 300 meter van het huis van de gouverneur. "De buren zijn ook niet tussengekomen of hebben de ordediensten niet op tijd gewaarschuwd", zeggen officials.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...11_Afghanistan

Nog maar eens het zoveelste bewijs dat er niet alleen veel daders zijn die jaarlijks tienduizenden slachtoffers maken maar...
Ook dat de moslimgemeenschap deze daders actief en passief beschermt.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 12:32   #12024
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er is hier iemand haar frank aan het vallen wat correlatie is.
Artisjok, ik kan u garanderen dat OP PAPIER elke controle resultaat oplevert

we gaan eens mijn resultaten eens bespreken

1° een afschrijving van een stok in een jaar voor de btw, moest in het jaar erop gebeuren voor de boekhouding; Dus boekhouder had zich vergist, dus een dikke lap erop

IN feite een NULOPERATIE, want de meerbelasting in het eerste jaar, werd gerecupereerd in het volgend ejaar...

2° een afschrijving van een elektrische installatie, btw medecontractant betaald een de elektrieker zelf. Dus terug een boete, maar in feite een nuloperatie, want ik had de btw betaald. Nu zat ik in proces met die elektrieker, de staat heeft de btw twee keer gekregen proficiat

3° een afschrijving van een auto is al altijd forfaitair geweest, dus geen werkelijke kosten maar gewoon minimale kosten, ttz een som waarmee ik nauwelijks de taks en de btw kan recupereren terwijl die auto hier 100% stata voor de zaak, maark kom de belastingen zijn eerlijk en de zelfstandigen frauderen hé
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 12:48   #12025
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Hopelijk valt den uwe ook ooit eens.
thx. ik begon al aan mezelf te twijfelen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 14:45   #12026
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.291
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is een niet (on-line) bewezen bewering.
Dan telt die toch niet voor U?
Gut ja, alles wat U beweert hier op't forum is plots een bewezen internet opzoekbare waarheid.

Citaat:
Indien jij wil denken dat er minder politie is dan in 1911 kan ik je bijgevolg niet tegenhouden.
Nochtans opzoekbaar. Per capita was er minder Belgische politie in 1911 dan in 2011. En als U een link wil, just google it.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:32   #12027
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
authentieke overlevering van Muslim, Boek 8, Hoofdstuk 29: “Het is toegelaten om seksuele betrekkingen te hebben met een gevangen vrouw nadat ze is gereinigd (van menstruatie of bevalling); in het geval ze een man heeft is haar huwelijk geannuleerd nadat ze gevangen genomen is.”


verboden zijn vrouwen die al getrouwd zijn, behalve die jouw rechterhand bezit [=gevangen vrouwen of slavinnen] (Koran 4:24)"
http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html



De moslima dient de hoofddoek te dragen zodat zij herkenbaar is voor het moslimgepeupel om door hen niet lastig gevallen te worden. De rest is vogelvrij.

Volgens een Verklaring van de verenigde ulama’s (islamgeleerden) van Saoudi Arabië in 1974 (sic) (Comptes rendus des colloques de Riyad…) was het dragen van de gezichtssluier (niqab) voorbehouden aan de vrije vrouwen, zodat die duidelijk te onderscheiden waren van slavinnen, “en dan niet werden lastig gevallen”. Die sluier zou dus vooral gediend hebben om een ergerlijke discriminatie en het seksueel vogelvrij verklaren van slavinnen in stand te houden http://etiennevermeersch.hostbuster....ere-benadering
Zwart op wit en niet mis te verstaan.
Ach, al stond het op moslims hun voorhoofden getatoeëerd, dan nog zouden de Sjokken van deze wereld dit ontkennen.
Poco's hebben nogal eens serieus last van dissociatieve ontkenning, welk een aandoening is die psychiatrische bijstand behoeft, al zullen ze dat ook uiteraard in alle toonaarden ontkennen en verdraaien. Hopeloze gevallen dus.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:36   #12028
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Ik ken de betekenis van argumenten beter dan ij zelf.
Lul dan niet uit je nek en bewijs dan eens dat je dat kan.

Aldus, show me the candy, Torki: http://forum.politics.be/showthread....2717&page=5#84
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:42   #12029
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Verdorie zeg, die gasten van de Chiro zijn nogal kerels zenne:
http://vorige.nrc.nl/article1903174.ece
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:50   #12030
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Lul dan niet uit je nek en bewijs dan eens dat je dat kan.

Aldus, show me the candy, Torki: http://forum.politics.be/showthread....2717&page=5#84
Nogmaals, in het geraas waar ge hier naar linkt verwijst ge naar het buitenland om te bewijzen dat alle praktiserende moslims extremisten zouden zijn. Zelfs al zou dit zo zijn, wat ik ten stelligste betwist, dan ligt de oplossing in het omgaan met moslims op een eerlijke en rechtvaardige manier.
Als zij zich willen houden aan de geldende wetten, is er geen probleem. Doen zij dat niet, dan zal men hun gedrag moeten beoordelen voor een rechtbank. Dat lijkt mij gewoon logisch. uiteindelijk zal het succes dat de wel-aangepasten in onze maatschappij kennen afstralen op zij dit dat tot op heden nog niet zijn. Een kwestie van uitwisseling dus.

uw voortdurende verwijt dat ik geen argumenten aandraag, getuigt van intellectuele oneerlijkheid. ik ben bereid tot discussie, en zal daarin mijn mening geven. Als deze u niet aanstaat wil dat niet zeggen dat ik geen argumenten aanhaal, eerder dat gij ze weigert als dusdanig te erkennen. Op die manier is elke vorm van discussie overbodig.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:51   #12031
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zwart op wit en niet mis te verstaan.
Ach, al stond het op moslims hun voorhoofden getatoeëerd, dan nog zouden de Sjokken van deze wereld dit ontkennen.
Poco's hebben nogal eens serieus last van dissociatieve ontkenning, welk een aandoening is die psychiatrische bijstand behoeft, al zullen ze dat ook uiteraard in alle toonaarden ontkennen en verdraaien. Hopeloze gevallen dus.
Ook in de bijbel worden dergelijke dingen ten treure toe herhaalt. Wil dat dan zeggen dat elke katholiek daarin gelooft?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:56   #12032
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Ook in de bijbel worden dergelijke dingen ten treure toe herhaalt. Wil dat dan zeggen dat elke katholiek daarin gelooft?
Stro-pop-ar-gu-ment. Next !
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:58   #12033
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.291
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Ook in de bijbel worden dergelijke dingen ten treure toe herhaalt. Wil dat dan zeggen dat elke katholiek daarin gelooft?
Dat wordt dan ook niet meer geëist.
De huidige kerkvaders geven gerust toe dat de bijbel een boekwerk geschreven is over de loop der eeuwen, door mensen, voor mensen en in bepaalde periodes om de macht van de kerk te bestendigen.

Dat is wel een heel ander verhaal dan de Koran die aan Mohammed gedicteerd werd door de aartsengel Gabriël, in opdracht van Allah, en durf daar geen vergissing in te maken. Ge hangt snel genoeg aan de wasdraad.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 15:59   #12034
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Nogmaals, in het geraas waar ge hier naar linkt verwijst ge naar het buitenland om te bewijzen dat alle praktiserende moslims extremisten zouden zijn. Zelfs al zou dit zo zijn, wat ik ten stelligste betwist, dan ligt de oplossing in het omgaan met moslims op een eerlijke en rechtvaardige manier.
Als zij zich willen houden aan de geldende wetten, is er geen probleem. Doen zij dat niet, dan zal men hun gedrag moeten beoordelen voor een rechtbank. Dat lijkt mij gewoon logisch. uiteindelijk zal het succes dat de wel-aangepasten in onze maatschappij kennen afstralen op zij dit dat tot op heden nog niet zijn. Een kwestie van uitwisseling dus.

uw voortdurende verwijt dat ik geen argumenten aandraag, getuigt van intellectuele oneerlijkheid. ik ben bereid tot discussie, en zal daarin mijn mening geven. Als deze u niet aanstaat wil dat niet zeggen dat ik geen argumenten aanhaal, eerder dat gij ze weigert als dusdanig te erkennen. Op die manier is elke vorm van discussie overbodig.
Welke argumenten ?
Het gaat hier over allochtonen in Europa.
Wat ze doen in hun heimatten, gaat ons idd niet aan, wat ze hier doen wel, gezien dat een rechtstreeks gevolg heeft voor niet-moslims hier.

Trouwens, de koran staat boven de grondwet, vraag maar aan uw poulains.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 november 2011 om 16:00.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:04   #12035
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Stro-pop-ar-gu-ment. Next !
Kent ge de betekenis van een Stropop wel?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:05   #12036
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat wordt dan ook niet meer geëist.
De huidige kerkvaders geven gerust toe dat de bijbel een boekwerk geschreven is over de loop der eeuwen, door mensen, voor mensen en in bepaalde periodes om de macht van de kerk te bestendigen.

Dat is wel een heel ander verhaal dan de Koran die aan Mohammed gedicteerd werd door de aartsengel Gabriël, in opdracht van Allah, en durf daar geen vergissing in te maken. Ge hangt snel genoeg aan de wasdraad.
De oplossing ligt zoals altijd in matiging. Dat kan er enkel komen indien ook wij onze houding matigen. Ik hou niet van religie, maar ze frontaal aanvallen zorgt toch enkel voor de tegengestelde reactie. Zoals altijd ligt de oplossing eerder in samenwerking dan in tegenwerking.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:12   #12037
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
De oplossing ligt zoals altijd in matiging. Dat kan er enkel komen indien ook wij onze houding matigen. Ik hou niet van religie, maar ze frontaal aanvallen zorgt toch enkel voor de tegengestelde reactie. Zoals altijd ligt de oplossing eerder in samenwerking dan in tegenwerking.
Que ? Hoeveel matiging verwacht u nog van de autochtone bevolking ? Vrijwillig slavernijschap ?
Sla me in elkaar en verkracht me zo veel u wil, maar doe het aub wel een beetje matig, eh...tssjjj, man man toch.

Hopelijk worden uw kids later nooit gemolesteerd door deze niet-gematigden, want dan zal u uw eigen woorden op uzelf moeten toepassen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:16   #12038
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Que ? Hoeveel matiging verwacht u nog van de autochtone bevolking ? Vrijwillig slavernijschap ?
Sla me in elkaar en verkracht me zo veel u wil, maar doe het aub wel een beetje matig, eh...tssjjj, man man toch.

Hopelijk worden uw kids later nooit gemolesteerd door deze niet-gematigden, want dan zal u uw eigen woorden op uzelf moeten toepassen.
Stropop.

Ge legt bewust matiging verkeerd uit om een karikatuur te kunnen maken van mijn woorden. Dan zijn ze natuurlijk gemakkelijker te weerleggen. Dat is de betekenis van een Stropop, ik hoop dat ge het nu begrijpt.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:17   #12039
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Als zij zich willen houden aan de geldende wetten, is er geen probleem. Doen zij dat niet, dan zal men hun gedrag moeten beoordelen voor een rechtbank.
Zover staan we al: http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=639074
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 16:19   #12040
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De steniging vond plaats in het stadje Ghazni op slechts 300 meter van het huis van de gouverneur. "De buren zijn ook niet tussengekomen of hebben de ordediensten niet op tijd gewaarschuwd", zeggen officials.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...11_Afghanistan

Nog maar eens het zoveelste bewijs dat er niet alleen veel daders zijn die jaarlijks tienduizenden slachtoffers maken maar...
Ook dat de moslimgemeenschap deze daders actief en passief beschermt.
Dat ge als Vlaams-Behanger naar het VTM nieuws kijkt, begrijp ik maar al te goed. Dat ge de moslimgemeenschap verwijt dat ze daar niet zijn tussengekomen is een andere zaak. Leer nu eindelijk eens constructief zijn, in plaats van op alle vlakken aan de zijlijn te liggen schreeuwen.

Dat is wat uw partij doet, enerzijds Vlaamse stemmen wegsnoepen om een xenofoob programma te verwezenlijken, anderzijds de partij tegenwerken die daadwerkelijk iets kan veranderen. Goed bezig.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be