![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een interessante test om eens te doen is in je lokale bibliotheek gaan kijken, en de werken over vrijmetselarij op te zoeken. De kansen zijn groot dat de boeken die kritisch staan tegenover de vrijmetselaarij of het exposen, verdwenen zijn.
Ik heb het gedaan in mijn stad en inderdaad, de twee boeken die ze hadden tegen de vrijmetselarij waren, stonden wel in de database maar ze waren verdwenen. De rest die gewoon over de vrijmetslarij ging hadden ze wel nog.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 januari 2007 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
besproken hebben op NWO, zijn NIET in een normale bieb te krijgen Mensen zouden nl. eens op ideen kunnen komen. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12164 |
|
![]() Inderdaad. In vele Belgische boekhandels ook niet, behalve ABC in Leuven misschien. Ik bestel mijn boeken meestal via amazon.
![]() |
![]() |
#12165 | |
|
![]() Ik reageer hier op een deel van een post van Illusion, in een andere draad. Ik post het hier omdat het niet in die andere draad past en waarschijnlijk dan geknipt zou worden:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 januari 2007 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sta achter alles wat ik hier verkondig. btw absence of evidence is no evidence of absence. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12167 | |
Banneling
|
![]() O no!
O yes!! ![]() Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...0107Spying.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12168 | |
|
![]() Stuk van Alex Jones over elektronisch stemmen met een gast die een boek erover geschreven heeft, en hoe het duidelijk is dat volgens experts de vorige verkiezingen gesaboteerd waren:
http://video.google.com/videoplay?do...96978488963872 Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 januari 2007 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12169 | |
|
![]() OVer aspartaam waar we het hier al zoveel over gehad hebben. Indonesie en zuid-Afrika overwegen het te bannen. Japan en Malesië heeft het al geband. Het goedje dat miljoenen in de EU en Amerika door hun keel gieten is in sommige landen geband. Hoezo wij zeveren?
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 januari 2007 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 januari 2007 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En een bedrijf dat zijn geldzaken niet helemaal goed heeft? Dell, HP, Apple om er een paar te noemen die niet op tijd hun boekhouding konden indienen wegens errors en slechte waarderingen. Welkom to the USA. Komt dit bericht trouwens uit de economische sectie van die krant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12172 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12173 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En "Jan met de Pet" (nogal denigrerend vind ik) steunt meestal wel op de overheid zegt (spijtig genoeg). Nu is Jan met de pet plots het onderwerp van kritiek!
![]() |
![]() |
![]() |
#12174 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De wereld van de toxicologie of gentech is gewoon te ingewikkeld voor Jan met de Pet. Het is gewoon totaal onmogelijk een zinnige uitspraak te doen over de effecten van een bepaalde stof wanneer je geen testresultaten kent, wanneer je de metabole pathways van het lichaam niet kent. Jan met de Pet is daarom niet denigrerend bedoeld, het duidt enkel op het gebrek aan kennis. Dat gebrek aan kennis wordt spijtiggenoeg misbruikt door drukkingsgroepen die niet eerlijk discussiëren. Ik denk hierbij aan Greenpeace in zijn strijd tegen GMO's of christelijke en islamitische fundamentalisten in hun strijd tegen de evolutieleer.
En jullie doen net hetzelfde, uw statements over aspartaam en fluoride zijn niet meer dan halve waarheden. Om discussie uit de weg te gaan, roept pindar dat ik "te weinig onderzocht heb" of dat ik de topic nog eens moet lezen. Grappig, ik kan me niet herinneren dat pindar ooit naast me zat terwijl ik hier iets las. De weinige keren dat er wel inhoudelijk gereageerd wordt, beroepen jullie je op cirkelredeneringen om uw verhaal toch maar sluitend te krijgen. Citaat:
Er is altijd een onzekerheid als het over chemicaliën in de voeding gaat. Je moet dan gewoon kiezen voor het minste kwaad. De keuze hier is tussen het gebruik van een stof waar de negatieve effecten allesbehalve bewezen zijn, of het gebruik van grote concentraties glucose en sucrose, wat leidt tot obesitas, en door het voorkomen van pieken in glucose concentratie van het bloed, tot diabetes. De rationele keuze hier is duidelijk het eerste. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12175 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, jij focussed je ook zoveel op die meer fantastische zaken die gepost worden. De NWO kan bekeken worden zonder je op die fantstische zaken te concentreren. Ik vind dat het van intellectuele luiheid getuigd als men die fantastiscje zaken gaat gebruiken om het geheel NWO te labelen. Het is vooral Pindar die dit post, en dit is zijn goed recht. Mij zal je alleszinds nooit als feit horen zeggen dat reptielen bestaan of dat de maan hol is. Als ik daar over spreek doe ik dat met naunces en een poging tot uitleg en situering waar het vandaan komt. Het is gewoonweg een feit dat de realiteit heel anders in elkaar zit dan dat de meeste mensen denken. Men groeit op met een bepaald beeld van de realiteit, maar niets zegt dat dat beeld geheel correct is, of nog maar volledig is. Het tegendeel blijkt eenmaal men durft buiten de box te denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#12176 | |
|
![]() Hier nog een zeer goeie quote over geloofsystemen. Men moet durven hetgeen dat men kent en denkt waar te zijn fundamenteel in vraag te stellen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12177 | |
|
![]() Weercontrole is science fiction? Ik denk het niet...
Citaat:
http://www.msnbc.msn.com/id/13107271/site/newsweek/
![]() |
![]() |
![]() |
#12178 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
(Let op het gebrek aan elke nuance. Exodus zal dat wellicht herkennen van zijn eigen posts) ![]() http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/6263029.stm Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 januari 2007 om 17:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12179 |
|
![]() Nieuwsuitzending over de recente sigthing van een UFO boven het O'Hare vliegveld in Chicago met een interessante blik achter de schermen voordat het programma online gaat.
De UFO werd gerapporteerd door verschillende FAA personeelsleden. De FAA ontkende eerst dat de werknemers dit gerapporteerd hebben maar nu geeft ze toe dat ze toch toch gedaan hebben, omdat ze inzaten met de veiligheid van het vliegveld. http://www.niburu.nl/index.php?showa...rticleID=15389
![]() |
![]() |
#12180 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |