Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u de actie van Inge en Griet voor Gaza ?
Ja 47 45,63%
Neen 56 54,37%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2010, 17:45   #1201
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Veel dank voor je subjectieve hulp om deze beelden mede te verspreiden!
Men zou je bijna een " nuttige ****** " kunnen noemen !
Alsof iemand rekening houdt met deze links. Daarom ook dat ik het beschouw als spammen, slimmerik.

Een nuttige ****? Even goed spammen, want ook hier kan ik niets uit opmaken.
Oud 26 juli 2010, 17:47   #1202
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Wat is Eurabia?

1) van het perentage moslims in de wereld en in europa zijn er slechts een klein gedeelte arabisch.

2) Is eurabia een concreet project van moslims voor Europa? Kan dat bewezen worden? zo neen waarom niet? Of is het een concreet propaganda middel van een zionistische auteur (Ye'or), om zo uiteindelijk begrip af te dwingen voor de zionistische zaak, op basis van het verspreiden van racisme dus. De onnatuurlijke demografische realiteit van de staat israel verdedigen door in europa een gelijkaardig gevoel van verovering van arabieren op te wekken en zo de rollen om te draaien? Het is namelijk Israel dat Palestina bezet en niet omgekeerd. Om begrip te kweken voor israel in haar strijd tegen de gewelddadige en veroverzuchtige palestijnese arabieren het wereldvreemde europa infecteren met het idee van verovereringsdrang dat in 'arabieren' zou zijn ingebakken. Zelfmoordaanslagen zijn daar het bewijs van. In amerika is dit idee niet van toepassing volgens de hypothese? USARABIA? Waarom niet de moslimgemeenschap groeit er sneller dan hier, waarom daar dus niet? Omdat israel daa aanhang genoeg heeft, bijna alle kolonisten in de palestijnse gebieden zijn as american as appelpie en zijn ingegaan op het gekke zionistische idee.
Over het zionisme is veel geschreven en veel gezeverd de kern is simpel: elke jood moet naar israel verhuizen omdat een jood thuis hoort in de israel, een groot drogbeeld. Als jan en mieke allemaal het land claimen waar hun voorouders honderde jaren geleden vertrokken zijn zet dit de hele wereld in conflict en chaos.

3) In de hypothese spreekt men van 'de' islam, alsof de islam terecht kan staan en eigen handelingen stelt als een monolithisch blok.

4) Het doet mij eerlijk gezegd denken aan de protocollen van zion en is niets anders dan een propaganda middel om de islam als een gevaarlijke veroveraar voor te stellen van het europese continent, en zaait zo verdeeldheid tussen burgers. Is er plaats in een democratisch europa voor iemand als Y'eor?

5) Als de islam de grootste religie wordt in verschilende europese landen dan is dat omdat de Europese bevolking (autochtonos) de islam omarmen en niet omdat er horden handenafhakenden beulen de grens oversteken via een of andere ongeloofwaardig complot. Trouwens een islamitische staat kan enkel als de bevolking islamitsch is.

6) de moslims zijn zo goed georganiseerd dat ze nog niet in staat zijn om het orgaan van de moslimexecutieve recht te houden, laat staan dat ze een geraffineerd internationaal complot op poten kunnen stellen. Opvallend hoe moslims van het ene extreme in het andere vallen. Of is dat deel van onze strategie en willen we zo de brave burger verwarren en europa een rad voor de ogen draaien? Om in keldertjes en verdoken moskeeen de aanval op de eifeltoren en het atomium voor te bereiden. Nog iets; als er moslim stemmen zijn die de islamitische vlag (zie mn afbeelding) overal willen zien wapperen, dan is dat hun recht maar het getuigd van wereldvreemdheid in europa, en blinde islamofobie om dit ook echt voor realistisch aan te nemen, immers zie jij koning albert al de islamitische vlag uithangen? Of welk leger zou hier dan een junta plegen, en op basis van welk islamitisch gezag en met welke middelen en op basis van welk islamitisch idee zou dat idee populair zijn bij moslims?

7) (boem!)
Maar het is géén spam, hoor!
Oud 26 juli 2010, 17:51   #1203
Francientje
Minister

Standaard

Maar natuurlijk is dat eeuwige gezeur over Israel dit en Israel dat een vorm van anti-semitisme én jaloersheid. Want je moet het maar kunnen, constant op één klein land te
zitten ketteren dat vast niet volmaakt is maar toch met hoofd en schouders boven
zijn buren uitsteekt.
En ondertussen zit ik echt héél hard te wachten op wat commentaar oop de moord van een 78 jarige Franse gijzelaar door Islamietische terroristen . Ja 't zal wel zijn dat de
meeste moslims er tegen waren, maar 't werd net zo goed in hun naam gedaan of in de
naam van hun geloof. Dus iedereen eerst voor eigen deur keren, please.
En links en extreem links doet er verstandig aan daar een handje bij toe te steken inplaats van constant Israel dat en Israel dit te zitten zeuren.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:53   #1204
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

.. Ondertussen is de verstrooiing die Ivan47 hier komt zaaien goed gelukt door uiteenlopende prentjes en irrelevante artikels te posten : de discussie wijkt meer en meer af van Israel (de raid, het IDF, de Israelische regering hun bewind).
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 18:00   #1205
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Maar natuurlijk is dat eeuwige gezeur over Israel dit en Israel dat een vorm van anti-semitisme én jaloersheid. Want je moet het maar kunnen, constant op één klein land te
zitten ketteren dat vast niet volmaakt is maar toch met hoofd en schouders boven
zijn buren uitsteekt.
Overtuig mij dan!

Citaat:
En ondertussen zit ik echt héél hard te wachten op wat commentaar oop de moord van een 78 jarige Franse gijzelaar door Islamietische terroristen .

Citaat:
Ja 't zal wel zijn dat de meeste moslims er tegen waren, maar 't werd net zo goed in hun naam gedaan of in de naam van hun geloof.
Dus???
Oud 26 juli 2010, 18:16   #1206
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Je noemt een kind toch ook telkes bij zijn naam en niet die van iemand anders?
Hasbara is de naam van iemand anders.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 18:17   #1207
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
zijn buren uitsteekt.
En ondertussen zit ik echt héél hard te wachten op wat commentaar oop de moord van een 78 jarige Franse gijzelaar door Islamietische terroristen . Ja 't zal wel zijn dat de
meeste moslims er tegen waren, maar 't werd net zo goed in hun naam gedaan of in de
naam van hun geloof. Dus iedereen eerst voor eigen deur keren, please.
En links en extreem links doet er verstandig aan daar een handje bij toe te steken inplaats van constant Israel dat en Israel dit te zitten zeuren.
BelGië is ook een klein land maar wij hebben geen 1500 burgers afgeslacht waarvan 500 kinderen.
Als Israel ergens in "uitblinkt" is het in diefstal van land, vermoorden van kinderen en een beleid van liegen en racisme tegen Arabieren en Palestijnen
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 18:18   #1208
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Hasbara is de naam van iemand anders.
Het is geen naam van iemand , het is een term voor Joodse propaganda.
Oud 26 juli 2010, 18:22   #1209
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is geen naam van iemand , het is een term voor Joodse propaganda.
Zoals wat, Seinfeld ofzo...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 19:46   #1210
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Net zoals elk commentaar op een Joods misdadig gedrag anti-semitisme is, is elk commentaar wat jou niet aanstaat "kwade wil" LOL

Het stond er niet eens onder, anders was het "legitiem" geweest.
Hetgeen antisemietisch en kwaadwillig is, is automatisch gelijk welk joods gedrag als misdadig te omschrijven.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 19:48   #1211
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is wel jouw schuld dat je enkel kan reageren met HASBARA propaganda
Stop eens met die hasbara-mantra zeg ! Je weet niet eens wat dat wil zeggen !
Oud 26 juli 2010, 19:50   #1212
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Van 3 bladzijden met foto's naar één zin in hoofdletters vervalsen?
Is dat zoals iemand verkrachten met toestemming?
Een detail kan het geheel een totaal ander uitzicht geven, Cdude. Maar dat is mischien een ietsiepietsie te subtiel voor " de grootste beffer van West Europa " !
Oud 26 juli 2010, 19:53   #1213
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Hey Julius Caesar! .. Niet in derde persoon spreken over jezelf hé. Die "iemand" die me jodenhater noemde was jij. Een beetje introsepectie kan nooit kwaad inderdaad: noem mensen geen anti-semiet omdat ze kritiek op Israël's regering agressief bewind hebben. Denk niet simplistisch. En maak vooral mensen die je niet kent zwart. Ik zei het eerder al dat ik een jood even graag zie als een palestijn als een vlaming of als een congolees. Blijkbaar denk jij mezelf beter te kennen. Bij deze vraag ik u vriendelijk me geen "jodenhater" meer te noemen of ik rapporteer uw vuilspuiterij en dwaze stereotypering weer.

En trouwens over uw opmerking over Ivan47's gespam ("Ivan geeft dikwijls goede en degelijke informatie"). U vindt tot meermaals toe dezelfde foto's posten van de islam fundamentalisten in de UK met bewust geposte foutieve informatie over die foto's, "goed" en "degelijk"? Dat was islamofobe propaganda van het laagste niveau.
De Zionhaters hier aanwezig, zeggen toch ook steeds weer en weer hetzelfde ? Noem het maar een koekje van eigen deeg.
Oud 26 juli 2010, 19:54   #1214
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Hey Julius Caesar! .. Niet in derde persoon spreken over jezelf hé. Die "iemand" die me jodenhater noemde was jij. Een beetje introsepectie kan nooit kwaad inderdaad: noem mensen geen anti-semiet omdat ze kritiek op Israël's regering agressief bewind hebben. Denk niet simplistisch. En maak vooral mensen die je niet kent zwart. Ik zei het eerder al dat ik een jood even graag zie als een palestijn als een vlaming of als een congolees. Blijkbaar denk jij mezelf beter te kennen. Bij deze vraag ik u vriendelijk me geen "jodenhater" meer te noemen of ik rapporteer uw vuilspuiterij en dwaze stereotypering weer.

En trouwens over uw opmerking over Ivan47's gespam ("Ivan geeft dikwijls goede en degelijke informatie"). U vindt tot meermaals toe dezelfde foto's posten van de islam fundamentalisten in de UK met bewust geposte foutieve informatie over die foto's, "goed" en "degelijk"? Dat was islamofobe propaganda van het laagste niveau.
Je gaat me toch niet wijsmaken dat het de eerste keer was dat je zoiets te horen of te lezen kreeg ?
Oud 26 juli 2010, 20:14   #1215
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Je gaat me toch niet wijsmaken dat het de eerste keer was dat je zoiets te horen of te lezen kreeg ?
Zei hij , compleet de reactie negerend
Oud 26 juli 2010, 20:16   #1216
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Een detail kan het geheel een totaal ander uitzicht geven, Cdude. Maar dat is mischien een ietsiepietsie te subtiel voor " de grootste beffer van West Europa " !
Om het verschil tussen 3 pagina's met foto's en tekst naar EEN zin "detail" te noemen moet je "dinges" heten.
Oud 26 juli 2010, 20:17   #1217
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Stop eens met die hasbara-mantra zeg ! Je weet niet eens wat dat wil zeggen !
ik wel , jij niet.
Of ben je al vergeten dat je me het vroeg?

Ik zou ook telkens "idiote leugenachtige, haatzaaiende, Joodse propaganda" kunnen zeggen.
Heb je dat liever?

Laatst gewijzigd door Cdude : 26 juli 2010 om 20:18.
Oud 26 juli 2010, 20:24   #1218
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Hetgeen antisemietisch en kwaadwillig is, is automatisch gelijk welk joods gedrag als misdadig te omschrijven.
Elk? Hoe kom je daar bij? Ademen, eten , drinken wordt al moeilijker , ...
Maar 1500 ongewapende burgers afslachten kan niet anders dan als een afschuwelijke misdaad tegen de mensheid worden omschreven
Oud 26 juli 2010, 20:26   #1219
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft het oraal bevredigen van een vrouw met je mond met deze topic te maken?

Zou het kunnen det je, bij gebrek aan argumenten, weer ns ad hominem gaat?
Oud 26 juli 2010, 20:30   #1220
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat heeft het oraal bevredigen van een vrouw met je mond met deze topic te maken?

Zou het kunnen det je, bij gebrek aan argumenten, weer ns ad hominem gaat?
Nee toch, den dinges ad hominem???

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be