![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bvb. Weener die een foto van z'n "Weenie" toonde aan een vrouw via internet... who the f**k cares?!? Of Clinton die een affaire heeft met z'n (meerderjarige) secretaresse. Zijn dit mijn zaken, wat heeft dat met z'n functie te zien? In Rusland zou hij daar net populairder door worden. De president van Zuid-Afrika heeft 6 vrouwen of zo en werd toch verkozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
57 procent van de Fransen gelooft dat DSK het slachtoffer is van een complot (bevraging 18 mei 2011). 54 procent van de Fransen heeft liever DSK als president dan Sarkozy (bevraging 14 juli 2011). De poging tot karaktermoord heeft dus al bij al niet bijster veel succes gehad. Het volk wordt kritischer voor dat soort dingen. Mooi zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ongeloofwaardige" personen die nogal rare beschuldigingen uiten aan het adres van andere mensen dienen niet op hun woord geloofd te worden om die andere personen te straffen.
Arm en zwak zijn geeft geen extra rechten om mensen van vanalles te mogen beschuldigen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 augustus 2011 om 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joep, ik ook. Toen ik dat hier zegde, werd ik zo na uitgemaakt voor racist toen ik zegde dat "de waarheid" een vaag concept is in die culturen. 't zal wel weeral een uitzondering zijn, he.
![]() |
![]() |
#1205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke mensen beschouwen dit waarschijnlijk nog als het summum van vrouwenemancipatie... Ze hebben natuurlijk wel een probleem als hun eigen vrouw/vriendin genomen wordt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En met Russische... ![]() De wereld hebben nood aan mannen zoals U... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 25 augustus 2011 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Banneling
|
![]() De partijkaart is het enige verschil tussen de egocentrische steenrijke melagomaan die nu Frans president is en uwe 'rode' kameraad...
Maar progressief links heeft al meermaals verkeerde allianties gesloten in hun blinde haat tegen het conservatisme.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat DSK toch wel iets intelligenter is, vooral op economisch vlak...
![]() |
#1210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het summun van vrouwenemancipatie is dat seks vrij is van maatschappelijke waarden. Seks is leuk en vrij, sinds de jaren 70 en sinds de pil. Puriteinen zoals U horen thuis in Saudi Arabië of Vaticaanstad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heb je ook veel blanken die liegen. Maar in de westerse cultuur hoort men zich daarover te schamen, in Afrika hoort het gewoon bij de cultuur. Ik kan het ook wel ergens appreciëren, ze geven het gewoon toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het een schande of zo, zich amuseren? Volgens welke wet? U moet dringend eens Houellebeck lezen. Overigens wees maar gerust dat ik m'n verantwoordelijkheid opneem daar waar deze activiteiten tot nieuw leven hebben geleid. Laatst gewijzigd door tomm : 26 augustus 2011 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge nen arme schooier zijt en uwe gebuur ook, wilt ge dan dat de economie uitgestippeld wordt door nen anderen arme schooier ? Of liever ene die weet hoe ge rijk moet worden ?
![]() |
![]() |
#1217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laat "rechtgeaarde" mensen dikwijls de muren op kruipen. Ik had een vriend bij de gerechtelijke politie die mij dat ook vertelde. Hij kon zich daar ongelofelijk in ergeren.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 augustus 2011 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie die correlatie niet direct. Uiteraard bedriegt een politicus zijn kiezers die denken dat hij iets anders doet dan zijn electoraal voordeel willen bestendigen. Een politicus (zoals iedereen) zoekt zijn eigen maximaal voordeel uit de situatie he. Denken dat er "trouwe" mensen zijn onder de politici of onder de garagisten of onder de bakkers of onder de leraars of onder de gelijk wie is uiteraard naief. Waar je moet van uitgaan is dat mensen hun voordeel zoeken, dus ook als ze politicus zijn, en daar op inspelen om UW EIGEN voordeel te halen.
![]() |
#1220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |