![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een leraar die een onvoldoende geeft aan een leerling krijgt evengoed te horen dat het een "racist" is als iemand die een fles water koopt in de Delhaize ipv in de Turkse winkel ernaast. De vraag is echter , is iemand die (mss accidenteel) een racistische uitspraak doet zomaar een racist??? Of is het niet de hoogste tijd om het iemand "racist" te noemen ook strafbaar te maken ??? Per slot van rekening kan u of iemand anders zomaar geen mensen racist noemen zonder dat er daar onderzoek en/of een veroordeling uit is gekomen ... Zie naar al die lasteraars die't VB als racistisch bestempelen, die mogen nu ook hun kakje inhouden ipv onschuldige mensen zwart te maken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1203 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen die er echter hun levenswerk van gemaakt hebben (of daar lijkt het toch op) van steeds weer opnieuw een groep mensen in slecht daglicht te plaatsen en keer op keer racistische praat verkoopt, dan vind ik het normaal dat iemand daar zijn mening over mag ventileren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb hier hun folder liggen die me aanmaant het land te verlaten. Kinderachtig, niveau kleuterklas, echt.
![]() |
![]() |
#1204 | |
|
![]() @Alboreto:
Stop met die kleine schattige kleuters te beledigen!
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: de meesten zijn al aan het pakken zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 juni 2011 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 |
Banneling
|
![]() [quote=maddox;5527117]Als U linkse rakker een belediging vind, da's uw interpretatie nietwaar.
My God ![]() Ik stel voor dat U een objectief systeem op poten zet waarmee die selectiviteit meetbaar is. Dat kan je alleen door de aanklachten en de (al of niet) gegeven bpn te vergelijken kan door intern overleg (zelfkritiek) kan door bijkomende vrijwilligers (neutraal) kan door beide Kan ook door volledige openbaarheid te geven, dwz een draad met klachten en de(al of niet) gegeven bpn. Hara-kiri is een vorm om de eer aan zichzelf te houden, ik zie geen enkel verband met dit forum. ik ook niet :wegblijven=hara kiri die eer doe ik de selectieve bnp-gevers niet aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4354 Het is hetzelfde discours. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op het forum is het toegestaan racistische uitspraken te doen. Het is soms niet toegelaten om iemand racist te noemen en soms wel. Citaat:
Je kan dus niet veroordeeld worden omdat je racist bent. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen wel een hoop racistjes bij zitten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
|
![]() Allé nu datk u tof begin te vinden, saaierd.
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
|
![]() Allé het is u vergeven omdat gij het zijt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 |
|
![]()
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ziet racisme in dingen, anderen zien criminaliteit bij bepaalde bevolkingsgroepen maar mogen die mening niet uiten ... 2 Maten en 2 gewichten hé. U ziet het VB als een racistische partij, terwijl men net zei dat ze dat niet was , mogen anderen dan ook hun mening uiten over bevolkingsgroepen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 |
|
![]() Dat is al de hele draad mijn punt, ja.
![]() |
#1218 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste is dan dat dit woordje voor degene die het naar z'n kop krijgt een groot probleem is in deze maatschappij, niemand wil racist zijn maar dank zij de misbruiken er me is iedereen het. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik moet geen aanbidders. Want de ene dag aanbidden ze je, den andere dag stampen ze je in de grond of rolt Uwen kop en botvieren ze hun lusten op je ontzield lijf. (Louis XVI, voor diegene die 't niet snappen)
En wat racisme betreft heb ik mijn eigen visie. Alsook religie. Voor mijn part mag men geloven in wat men wilt, maar binnenshuis. Ik ben er ook niet meegediend dat hier in de Westerse wereld, een ander volk eisen begint te stellen over zijn cultuur. In de Middelleeuwen hadden we ze al lang een kopje kleiner gemaakt. Ik zie in Antwerpen een hoop orhodoxe Joden rondlopen met bolhoed in pinguinkleren. En Brussel zit vol met moslims die geen werk hebben en waarvan ze hun vrouwen, verplicht in hoofddoek steken. Moeten we de fanatieke religieuzen van Somalie, die in Belgie komen leven, nog ook eens toelaten dat ze hun vrouwen de foef half uitsnijden ? Zelfs besnijdenis van jongens vind ik al een schandalige onderneming. De besnijdenis van jongens heeft enkel (discutabel) zin nu in landen waar er veel zand is. Dit voor infectiegevaar. Maar dat ze hun jongens in België besnijden voor een geloof ? Dat gaat een brug te ver. Zeker in een Westers land. Ik vind dat religie de vrijheid van uitdrukking van mensen niet aan banden mag leggen, noch mensen mag verminken en zeker niet in een westers land. Dat ze het nog doen in het Midden-Oosten, is alleen nog te danken aan de mensen die nog niet voldoende snappen, dat religie thuishoort in de huiskamer. Het zal God een worst wezen hoe mensen gekleed gaan, of hoe ze zich moeten gedragen. Geloof me vrij. Het zijn alleen maar de mensen die denken wat God wilt en vraagt. En religie is het uitgesproken instrument geweest van een hoop mensen om andere mensen te manipuleren en te beknotten in hun uitdrukking, hun vrijheid of hun ontwikkeling. Multiculturele samenleving ? Mijn gat ! Daarin volg ik WEL het Vlaams Belang. Ondanks ik ferm links ben. De Holanders hebben het heel goed geformuleerd in die proceszaak. Als land mag men zijn eigen identiteit verdedigen. En dat hoort ook zo ! En voordat er iemand zijn mond opendoet over Racisme, zouden ze beter eens zelf zien in hun cultuur, hoe racistisch ze daar zijn om hun geloofsmodel op te dringen aan anderen. Nogmaals ik heb niks te maken met die mail van diene 'Jurgen'. En ik wil er ook niet aan gekoppeld worden. Want over het onderwerp racisme kan heel veel gezegd worden. Er kunnen boeken geschreven worden. En het is geen eenvoudige materie. Ik hou me liever bezig met armoedebestrijding en groene thema's. En of ik nu tof ben of saai, het kan me eigenlijk niks schelen. Laatst gewijzigd door JurgenD : 25 juni 2011 om 17:49. |
![]() |
![]() |