![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden al een supergeleerde die het eens ging uitleggen aan de hand van de "multivariaatanalyse" of zo. En voor wie dat geen dagelijkse kost was, want iedereen op het forum en daarbuiten is daar dagelijks mee bezig nietwaar, had ook problemen met vanalles. De werkelijkheid van de multiculramp is al te duidelijk, we hebben daar niets meer bij nodig om het te zien en te weten, dank U. Maak U maar geen zorgen om mijn "hersencapaciteit"... Laatst gewijzigd door andev : 9 april 2014 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft niets met supergeleerdheid te maken. Het gaat om het onderbouwen van politieke standpunten met wetenschappelijke inzichten, beter gekend als het loslaten van de buikgevoelens en proberen op een objectieve, niet vooringenomen manier naar de werkelijkheid te kijken. Drinkt u er nog ene, en laat politiek over aan mensen die ze wel op een deftige manier willen voeren. Schol.
![]() |
![]() |
#1206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze avond op de VRT: in 2013 kwamen er DUBBEL zoveel bootvluchtelingen als in 2012 aan in Italie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe Europeanen bedoel je???
![]() |
#1208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik zoveel tuig zie rondlopen kunnen de cijfers de reet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker.
Veel matties van me daar ook. Citaat:
Dat verandert niet door een broekpoepende Vlaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is links gespeend van enig objectief onderzoek, meestal steunt hun onderzoek op het bewijzen van hun standpunt en het optrommelen van een prof van het zevenste knoopsgat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, als je met Marokkanen spreekt zul je leren dat het een van de slechtste was. Z'n zoon is stukken beter.
Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2014 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Marokkanen kan dat geen zak schelen, zijn ook toleranter als je 's avonds eens een feestje houdt. soms voel ik mij hier in België ook echt allochtoon, en blij dat ik in een allochtone wijk woon, dat geef ik gerust toe. soms vind ik Belgen een vreselijk volk, soms heb ik er ook sympathie voor. Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2014 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eberhard Leclerc
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 10 april 2014 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U haat Marokkanen? U bent nog mild. Ik haat Marokkanen with a vengeance. En met uitbreiding alle Arabieren. Ben ik een racist? Helemaal niet. Ik vind zwart Afrikanen, Joden, Aziaten, de Inuit, Turken, Pakistanen, Indiërs, Russen, Mongolen, ja zelfs Duitsers en Nederlanders (behalve op vakantie) allemaal zeer sympathieke mensen. Er is echter slechts één soort addergebroed dat oude dametjes (soms met de dood tot gevolg) het ziekenhuis in slaat voor enkele euro's, en dat zijn Arabieren. Al ooit gehoord of gelezen over een oud moslim moedertje (of bij uitbreiding eender welke moslim vrouw of meisje) dat overvallen is en van haar handtas en/of juwelen is beroofd? Ze zouden binnen het uur naar desbetreffend politiekantoor trekken, het gebouw in de fik zetten en de dader lynchen. Want bij hun geldt 'eigen criminelen eerst!' Ik beloof U, ik schrijf vandaag nog duizend euro over op uw zichtrekening als u mijn één, ja slechts één dergelijk krantenartikel kan overmaken (en geen Photoshop, daar trap ik niet in). Maak er maak tienduizend euro van, want dergelijk krantenartikel bestaat gewoon niet, om de eenvoudige reden dat dit nog nimmer is voorgevallen. Hoe zou dit toch komen..? Ik van mijn kant kan u direct honderd krantenartikels doorsturen, waar van het omgekeerde bericht wordt. Gratis en voor niks. Denk hier maar eens twee minuten over na, naïeve geitenwollensokkenbreiers. Dan zal het misschien (wat ik ten zeerste betwijfel, wegens gehersenspoeld) door uw dikke schedel dringen waarom steeds meer mensen op rechts stemmen.
|
![]() |
![]() |