Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2014, 17:14   #1201
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Groot gelijk..de boog moet niet altijd gespannen staan ....af en toe een beetje roesgevoel altijd leuk.....dat het nu van een Duvelke is of door een toeter ...mij gelijk ....zolang men niet overdrijft en volwassen is geen probleem !
Bedankt
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 17:21   #1202
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Alcohol is een gevaarlijkere drug dan cannabis. En toch drink ik regelmatig een pintje of duvelke. Omdat ge uw grenzen moet kennen.
Eberhard is duidelijk gefrustreerd omdat hij zelf geen Duvelke mag drinken van zijnen oppersmurf.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 17:26   #1203
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Eberhard is duidelijk gefrustreerd omdat hij zelf geen Duvelke mag drinken van zijnen oppersmurf.
Arm schaap
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 18:13   #1204
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Welke grote woorden? Als dát al grote of moeilijke woorden zijn, dan stel ik me vragen bij uw hersencapaciteit.
Tuurlijk jongen. "De paradox van Simpson"...
We hadden al een supergeleerde die het eens ging uitleggen aan de hand van de "multivariaatanalyse" of zo. En voor wie dat geen dagelijkse kost was, want iedereen op het forum en daarbuiten is daar dagelijks mee bezig nietwaar, had ook problemen met vanalles.
De werkelijkheid van de multiculramp is al te duidelijk, we hebben daar niets meer bij nodig om het te zien en te weten, dank U.
Maak U maar geen zorgen om mijn "hersencapaciteit"...

Laatst gewijzigd door andev : 9 april 2014 om 18:17.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 18:53   #1205
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tuurlijk jongen. "De paradox van Simpson"...
We hadden al een supergeleerde die het eens ging uitleggen aan de hand van de "multivariaatanalyse" of zo. En voor wie dat geen dagelijkse kost was, want iedereen op het forum en daarbuiten is daar dagelijks mee bezig nietwaar, had ook problemen met vanalles.
De werkelijkheid van de multiculramp is al te duidelijk, we hebben daar niets meer bij nodig om het te zien en te weten, dank U.
Maak U maar geen zorgen om mijn "hersencapaciteit"...
(Multivariate analyse, ja.)

Heeft niets met supergeleerdheid te maken. Het gaat om het onderbouwen van politieke standpunten met wetenschappelijke inzichten, beter gekend als het loslaten van de buikgevoelens en proberen op een objectieve, niet vooringenomen manier naar de werkelijkheid te kijken.

Drinkt u er nog ene, en laat politiek over aan mensen die ze wel op een deftige manier willen voeren. Schol.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 18:59   #1206
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Deze avond op de VRT: in 2013 kwamen er DUBBEL zoveel bootvluchtelingen als in 2012 aan in Italie...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 19:02   #1207
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Deze avond op de VRT: in 2013 kwamen er DUBBEL zoveel bootvluchtelingen als in 2012 aan in Italie...
Nieuwe Europeanen bedoel je???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 19:41   #1208
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Nieuwe Europeanen bedoel je???
Wat is de definitie van "Nieuwe Europeaan" ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 20:12   #1209
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De woningen in Molenbeek zijn per m2 duurder dan vrijwel overal in Vlaanderen. Wist je dat niet?
Dat geldt trouwens voor alle Brusselse gemeentes.
Bullshit. Ben jij eigenlijk ooit in Molenbeek geweest?
Als ik zoveel tuig zie rondlopen kunnen de cijfers de reet in.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 20:22   #1210
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Ben jij eigenlijk ooit in Molenbeek geweest?
Zeker.

Veel matties van me daar ook.

Citaat:
Als ik zoveel tuig zie rondlopen kunnen de cijfers de reet in.
De feiten zijn zoals ze zijn.

Dat verandert niet door een broekpoepende Vlaam.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 20:38   #1211
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heeft niets met supergeleerdheid te maken. Het gaat om het onderbouwen van politieke standpunten met wetenschappelijke inzichten, beter gekend als het loslaten van de buikgevoelens en proberen op een objectieve, niet vooringenomen manier naar de werkelijkheid te kijken.

Drinkt u er nog ene, en laat politiek over aan mensen die ze wel op een deftige manier willen voeren. Schol.
Lies, damn lies and statistics dus. Het gekende linkse relativeringsrecept, goed voor het ontkennen van eender welk probleem.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 20:47   #1212
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Lies, damn lies and statistics dus. Het gekende linkse relativeringsrecept, goed voor het ontkennen van eender welk probleem.
Statistisch onderzoek moet wel links zijn, inderdaad.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 21:25   #1213
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

wel die multivariate dataset zou ik nog eens willen downloaden en daar eens naar kijken met PCA en andere multivariate analyses, kweet zonder of ik hetzelfde verband zie, want met die multivariate dingen zijn nogal wichelroederij
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 21:26   #1214
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Statistisch onderzoek moet wel links zijn, inderdaad.
Volgens mij is links gespeend van enig objectief onderzoek, meestal steunt hun onderzoek op het bewijzen van hun standpunt en het optrommelen van een prof van het zevenste knoopsgat
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 00:43   #1215
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Dan zegt dat vooral veel over de leiders van Marokko.
Nee, als je met Marokkanen spreekt zul je leren dat het een van de slechtste was. Z'n zoon is stukken beter.

Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2014 om 00:43.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 00:50   #1216
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correctie: Sommige mensen in de wereld willen nog naast Marokkanen wonen. Namelijk andere Marokkanen.
Ik heb er geen problemen mee om naast Marokkanen te wonen, als die mij gerustlaten. Persoonlijk heb ik soms liever Marokkanen dan Vlamingen. Vlamingen lijken echt geen leven te hebben. Elk detail van JOUW leven wordt bestudeerd, waar en wanneer je je vuilniszakken buitenzet, wanneer je thuiskomt en met wie, etc. Niet omdat ze bezorgd zijn hoor, nee, omdat ze vinden dat je niet aan hun norm voldoet... Zelfs veel hollanders die in Vlaanderen wonen vinden dat. Maar ze blijven er wonen omdat het voor hen toch "het zuiden" is vergeleken met Nederland dat echt een Noord-Europese mentaliteit heeft. België dat is eigenlijk het verhaal van een bende achterlijke boeren die in enkele eeuwen het centrum van de wereld werden. Maar de achterlijke boerenmentaliteit kruipt waar ze niet staan kan.

De Marokkanen kan dat geen zak schelen, zijn ook toleranter als je 's avonds eens een feestje houdt. soms voel ik mij hier in België ook echt allochtoon, en blij dat ik in een allochtone wijk woon, dat geef ik gerust toe. soms vind ik Belgen een vreselijk volk, soms heb ik er ook sympathie voor.

Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2014 om 01:04.
Oud 10 april 2014, 00:54   #1217
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Eberhard Leclerc

Citaat:
Waarom heet ''keelgeschraap'' niet gewoon Nederlands? Waarom die minachting?
"Hollands". Vlamingen zijn geen keelschrapers. Er is ook vanalles mis mee, maar geen keeschrapers.

Citaat:
De woningen in Molenbeek zijn per m2 duurder dan vrijwel overal in Vlaanderen. Wist je dat niet?
Dat geldt trouwens voor alle Brusselse gemeentes.
Klopt. Veel mensen van niet-Belgische origine verhuizen trouwens naar Vlaanderen omdat de prijzen daar lager zijn.
Oud 10 april 2014, 08:36   #1218
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb er geen problemen mee om naast Marokkanen te wonen, als die mij gerustlaten. Persoonlijk heb ik soms liever Marokkanen dan Vlamingen. Vlamingen lijken echt geen leven te hebben. Elk detail van JOUW leven wordt bestudeerd, waar en wanneer je je vuilniszakken buitenzet, wanneer je thuiskomt en met wie, etc. Niet omdat ze bezorgd zijn hoor, nee, omdat ze vinden dat je niet aan hun norm voldoet... Zelfs veel hollanders die in Vlaanderen wonen vinden dat. Maar ze blijven er wonen omdat het voor hen toch "het zuiden" is vergeleken met Nederland dat echt een Noord-Europese mentaliteit heeft. België dat is eigenlijk het verhaal van een bende achterlijke boeren die in enkele eeuwen het centrum van de wereld werden. Maar de achterlijke boerenmentaliteit kruipt waar ze niet staan kan.

De Marokkanen kan dat geen zak schelen, zijn ook toleranter als je 's avonds eens een feestje houdt. soms voel ik mij hier in België ook echt allochtoon, en blij dat ik in een allochtone wijk woon, dat geef ik gerust toe. soms vind ik Belgen een vreselijk volk, soms heb ik er ook sympathie voor.
Klopt wel een beetje...daarom dat veel Vlamingen die naar Wallonië gaan wonen nooit meer terug naar Vlaanderen willen.De samenleving is er veel warmer en mensen zijn nog bezorgder en solidairder met elkaar.In Vlaanderen wordt het steeds meer ieder voor zich...nooit genoeg....er mag niks meer en wat nog mag is verplicht.Zelfs Voorzitter Peumans zei ooit te willen herboren worden als Waal indien reïncarnatie zou bestaan !
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 18:58   #1219
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Loop eens rond in bepaalde verloederde wijken vol vreemdelingen van alle slag, kijk naar de gevangenissen, de werklozen, de ocmw-klanten enz enz en denk dan maar aan je Multi variate analyse, de paradox van Simpson enz en je zult op slag alles normaal vinden! Stel je maar verder aan.

Laatst gewijzigd door andev : 10 april 2014 om 18:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 19:00   #1220
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het volstaat Algerijnen te kennen, en je hebt een begin van antwoord. Iedereen haat Marokkanen.
U haat Marokkanen? U bent nog mild. Ik haat Marokkanen with a vengeance. En met uitbreiding alle Arabieren. Ben ik een racist? Helemaal niet. Ik vind zwart Afrikanen, Joden, Aziaten, de Inuit, Turken, Pakistanen, Indiërs, Russen, Mongolen, ja zelfs Duitsers en Nederlanders (behalve op vakantie) allemaal zeer sympathieke mensen. Er is echter slechts één soort addergebroed dat oude dametjes (soms met de dood tot gevolg) het ziekenhuis in slaat voor enkele euro's, en dat zijn Arabieren. Al ooit gehoord of gelezen over een oud moslim moedertje (of bij uitbreiding eender welke moslim vrouw of meisje) dat overvallen is en van haar handtas en/of juwelen is beroofd? Ze zouden binnen het uur naar desbetreffend politiekantoor trekken, het gebouw in de fik zetten en de dader lynchen. Want bij hun geldt 'eigen criminelen eerst!' Ik beloof U, ik schrijf vandaag nog duizend euro over op uw zichtrekening als u mijn één, ja slechts één dergelijk krantenartikel kan overmaken (en geen Photoshop, daar trap ik niet in). Maak er maak tienduizend euro van, want dergelijk krantenartikel bestaat gewoon niet, om de eenvoudige reden dat dit nog nimmer is voorgevallen. Hoe zou dit toch komen..? Ik van mijn kant kan u direct honderd krantenartikels doorsturen, waar van het omgekeerde bericht wordt. Gratis en voor niks. Denk hier maar eens twee minuten over na, naïeve geitenwollensokkenbreiers. Dan zal het misschien (wat ik ten zeerste betwijfel, wegens gehersenspoeld) door uw dikke schedel dringen waarom steeds meer mensen op rechts stemmen.
Zac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be