Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2004, 01:03   #1201
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Wat betreft die documenten, dat is een leugen en dat weet je zelf ook. Er bestaat geen enkel document waar zwart op wit de holocaust bevestigd of bevolen wordt.
Guderian en Thepiano die samen voor ons demonstreren:
Les extrêmes se touchent

als jullie nu eens zouden willen zien hoeveel jullie gemeenschappelijk hebben...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 01:05   #1202
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De holocausttragedie staat haast kompleet geregistreerd vanaf het oppakken, de treinverslagen, de registratie in de kampen tot het einde toe. Er is veel verdwenen maar genoeg overgebleven.

Jammer voor de revisionisten die graag fouten ontdekken (die er inderdaad soms zijn) maar tegenover elke fout, duizenden feiten vinden. Je kan veel onder de mat (willen) vegen, maar geen zes miljoen mensen en vooral de organisatie die nodig was om die genocide ten uitvoer te brengen.
"Er is veel verdwenen maar..."; "de registratie (...) tot het einde toe."
Slordigheid is de moeder van alle mislukkingen Van Minnenbruggen! Toon de documenten waaruit blijkt dat miljoenen zouden zijn omgebracht in de kampen.
De ganse holocaust (de georganiseerde, geplande uitmoording van joden en andere ongewensten) is gebaseerd op duizenden getuigenissen. En wetenschappelijk gezien zijn getuigenissen waardeloos. Maar omwille van de politiek-correcte vrede en de angst voor de toorn van Judah zwijgt de goegemeente hierover in alle talen.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 01:06   #1203
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
spijtig, dan kan u omwille van die wet V.V.P. dus niet overtuigen van zijn ongelijk, diezelfde wet waar u zo'n groot voorstander van bent?

P.S.: ik vind het spijtig dat Guderian en VVP hier moeten komen provoceren, want het zal Thepiano onvermijdelijk weer in zijn "gelijk" bevestigen...
Is het bij de Kaloten soms verboden zulke onderwerpen aan te snijden???
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 01:17   #1204
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al verwachte van u hebt u geen enkel probleem met die discriminatie

inderdaad, wat bewijst dat de wet discriminerend selectief is. Negationisme (~lat.: negare) is immers "het ontkennen". Uw argument voor de negationismewet van "de Waarheid" valt dus weeral in het niets: indien ik immers de Holocaust ontken, spreek ik volgens u niet "de Waarheid". Indien ik anderzijds de goelags of 9/11 ontken spreek ik volgens u niet per definitie niet "de Waarheid", niettemin de historische bewijzen evenzeer zeer sterk zijn.

aha, het wordt nu nog interessanter: u gaat getallen en motieven van genocides aanhalen om het ontkennen van de éne genocide strafrechterlijk te laten vervolgen, terwijl het ontkennen van de andere genocides straffeloos mag? Laat ik dan maar gauw een voorbeeldje geven waardoor uw betoog alweer in het water valt: uit allerhande historische bronnen blijkt dat onder de communistische terreur van Stalin méér doden zijn gevallen dan onder het nazi-regime. Volgens uw eigen argument is het dan toegestaan om een negationismewet rond de goelags te maken, maar géén rond de Holocaust??

Ten tweede vervalt uw argument van "kwetsend en beledigend voor nabestaanden" weer eens te meer: als ik bv. als jood 10 familieleden heb verloren in de Holocaust, dan ga ik mij niet "gekwetster" voelen dan wanneer ik 10 familieleden heb verloren in de goelags of 9/11, of wel soms?

Wat u dus letterlijk tegen die nabestaanden van de goelags en 9/11 zegt is: "in de Holocaust was het gruwelijker en waren er meer slachtoffers, daarom kan u geen klacht indienen tegenover een ontkenner van 9/11"

jouw "argumenten" zijn zodanig selectief, discriminerend en emotioneel dat zelf een blinde doofstomme ziet dat ze geen enkel hout snijden Piano...
Vermits je zo blijft aandringen moet ik toch proberen een antwoord te formuleren op jouw krankzinnige vergelijking om 9/11 met de holocaust te vergelijken en het bindmiddel zou dan negationisme moeten zijn.

Over 9/11:
Niemand bestrijd dat enkele vliegtuigen de WTC torens doorboord hebben want miljoenen mensen konden de gebeurtenissen life aanschouwen via hun TV en radio. Ook is bewezen dat dit geen accident was maar een bewuste aanslag op het leven van duizenden mensen met de dood van 3.000 onschuldige burgers tot gevolg. Het enige wat sommigen suggereren is de twijfel omtrent de identiteit van de daders en hun motieven. Het betreft dan meer in het bijzonder het vliegtuig dat op het Pentagon is ingevlogen. En dat werd niet life uitgezonden op TV, vandaar ook die twijfels die werden rondgezaaid.

Omtrent de holocaust:
Er waren geen miljoenen getuigen toen ergens (Treblinka, Sobibor, Belzec, Chelmno) heel ver afgelegen aan de Poolse/russische grens in de sneeuw met temperaturen tot 30 graden onder nul, honderdduizenden mensen creveerden en werden omgebracht. Gelukkig waren er overlevenden, zijn er daders die getuigden en werden er materiele sporen en bewijzen gevonden, ook al werd hard best gedaan om alles te laten verdwijnen. Over de identiteit van de daders en hun motieven is nooit twijfel geweest.

Laatst gewijzigd door thePiano : 16 december 2004 om 01:27.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 01:22   #1205
thePiano

Standaard

Citaat:
P.S.: ik vind het spijtig dat Guderian en VVP hier moeten komen provoceren, want het zal Thepiano onvermijdelijk weer in zijn "gelijk" bevestigen...
Uiteraard heb ik gelijk.

Mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische VB en nevencategorieën, als één geheel.

De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het VB, of haar gedachtegoed. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen.

Als je niet met negationisme of revisionisme wilt geassocieerd worden kan je al beginnen met er duidelijker afstand van te nemen.
Oud 16 december 2004, 01:26   #1206
thePiano

Standaard

Citaat:
"Er is veel verdwenen maar..."; "de registratie (...) tot het einde toe."
Slordigheid is de moeder van alle mislukkingen thePiano! Toon de documenten waaruit blijkt dat miljoenen zouden zijn omgebracht in de kampen.
De ganse holocaust (de georganiseerde, geplande uitmoording van joden en andere ongewensten) is gebaseerd op duizenden getuigenissen. En wetenschappelijk gezien zijn getuigenissen waardeloos. Maar omwille van de politiek-correcte vrede en de angst voor de toorn van Judah zwijgt de goegemeente hierover in alle talen.
Ongeveer de helft van de joodse slachtoffers werd niet eens omgebracht in de kampen. Jij, en je revisionistenbende, zouden beter eens wat recenter geschiedenismateriaal moeten doornemen ipv wat er kort na WOII is verschenen. Op mijn webstek staan genoeg tips.
Oud 16 december 2004, 01:36   #1207
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ongeveer de helft van de joodse slachtoffers werd niet eens omgebracht in de kampen. Jij, en je revisionistenbende, zouden beter eens wat recenter geschiedenismateriaal moeten doornemen ipv wat er kort na WOII is verschenen. Op mijn webstek staan genoeg tips.
Mijn "revisionistenbende"? Da's te veel eer Van Minnenbruggen! Ik heb enkel een vraag gesteld, namelijk waarom getuigenissen niet tellen als bewijs in wetenschappelijke verklaringen, uitgezonderd in het geval van de Holocaust? Niks meer dan dat.

Uw webstekske is niet bepaald een waardevolle referentie, het is "nogal" eenzijdig, subjectief, tendentieus,...
Oud 16 december 2004, 01:37   #1208
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Guderian en Thepiano die samen voor ons demonstreren:
Les extrêmes se touchent

als jullie nu eens zouden willen zien hoeveel jullie gemeenschappelijk hebben...
Ja mijnheer pastoor.

Oud 16 december 2004, 07:57   #1209
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je niet met negationisme of revisionisme wilt geassocieerd worden kan je al beginnen met er duidelijker afstand van te nemen.
Vertel me eens hoe we ons moeten distancieren van zaken waar we wettelijk gezien geen kennis van mogen nemen?
Zelfs uw eigen site bevat niet langer de link naar VHO van Verbeke.
Omwille van het verspreidingsverbod hebt ge hem moeten knippen.
Oud 16 december 2004, 09:15   #1210
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Vertel me eens hoe we ons moeten distancieren van zaken waar we wettelijk gezien geen kennis van mogen nemen?
Gewoon doen wat de wet zegt, met het verstand op nul. Dat mag voor jou geen probleem zijn.

Ps: ik heb niks gemoeten. Behalve naar het twallet gaan, dat moèt soms wel.
Oud 16 december 2004, 09:59   #1211
thePiano

Standaard

Gewoon doen wat de wet zegt, met het verstand op nul. Dat mag voor jou geen probleem zijn.

En als je echt niet zonder rev&neg kan, kun je nog altijd naar bv de website van stormfront surfen, ze hebben daar ook een forum waar je eens lekker uit de bol kan gaan.

Ps: ik heb niks gemoeten. Behalve naar het twallet gaan, dat moèt soms wel

Laatst gewijzigd door thePiano : 16 december 2004 om 09:59.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 12:50   #1212
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gewoon doen wat de wet zegt, met het verstand op nul.
Aan de purperen muur te zien doet dit gelukkig maar een kleine minderheid: verstand op nul en volgen mannen!
Oud 16 december 2004, 14:16   #1213
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard heb ik gelijk.

Mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische VB en nevencategorieën, als één geheel.

De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het VB, of haar gedachtegoed. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen.
Veralgemenen pleegt men dit ook te noemen...8)

Wanneer iemand echter durft te veralgemenen m.b.t. allochtonen, is bij jou het hek van de dam...

Cheers.
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 14:20   #1214
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Veralgemenen pleegt men dit ook te noemen...8)
Je kan dat veralgemenen nochtans gemakkelijk tegengaan door uitdrukkelijk te ageren en afstand te nemen van de radicale standpunten van de ultrarechtse en neonazi's die je ook bij de VB-aanhang vind.
Oud 16 december 2004, 14:43   #1215
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan dat veralgemenen nochtans gemakkelijk tegengaan door uitdrukkelijk te ageren en afstand te nemen van de radicale standpunten van de ultrarechtse en neonazi's die je ook bij de VB-aanhang vind.
Verwacht je dan dat gematigde blok-kiezers met een sticker op de borst moeten rondlopen die zegt dat ze afstand nemen van de extremere personen?

Wees dan overigens eens consequent en scheer Pv/dA'ers ook over dezelfde kam. Noem ze dan ook allemaal aanhangers van dictatoriale regimes en massamoordenaars. Dit doe je echter nooit...

Cheers.
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 15:02   #1216
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Verwacht je dan dat gematigde blok-kiezers met een sticker op de borst moeten rondlopen die zegt dat ze afstand nemen van de extremere personen?

Wees dan overigens eens consequent en scheer Pv/dA'ers ook over dezelfde kam. Noem ze dan ook allemaal aanhangers van dictatoriale regimes en massamoordenaars. Dit doe je echter nooit...

Cheers.
Als ik moet kiezen tussen partijen die de grootste bedreiging vormen voor onze democratie, dan ik zie ik aan de ene kant de PVDA of AEL met 20.000 kiezers en aan de andere kant het VB met 1 miljoen kiezers. De balans is snel gemaakt en de keuze voor de hand. Of niet soms?
Oud 16 december 2004, 15:11   #1217
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bedank dus maar je rode en groene broeders die de eigen macht met het cordon sanitaire hebben trachten veilig te stellen en waar de rest van de beterweters handig gebruik van hebben gemaakt.

Wie weet was het VB wel marginaal gebleven als die stommigheid nooit had plaatsgevonden maar als de effectieve onveiligheid niet was afgedaan geworden als een weg te wuiven 'gevoel'.

Eigen schuld, dikke bult.
Oud 16 december 2004, 15:13   #1218
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was natuurlijk allemaal voor de show en om de schade te beperken.

Enkele maanden later probeerde het Vlaams Blok Roeland Raes opnieuw op te vissen via een achterdeurtje. Roeland Raes werd in juni 2001 door zijn partij voorgedragen om namens het Vlaams Blok te zetelen in de raad van bestuur van de bibliotheek van Lovendegem.

Of hoe het Vlaams Blok het revisionisme en antisemitisme in eigen rangen stiekem blijft cultiveren door het instemmend te 'tolereren' en het zelfs beloont met een mandaat! Pech voor Raes want er ontstond zoveel tumult dat Raes noodgedwongen zijn kandidatuur moest intrekken.
Een onbetaald mandaat in een kleine bibliotheek waar enkel over de werking van de bibliotheek zelf gesproken wordt. Schitterende beloning, zeker als je dat vergelijkt met een senatorswedde.

Overigens, Raes heeft zijn kandidatuur niet ingetrokken maar werd weggestemd uit de raad.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 16:47   #1219
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn "revisionistenbende"? Da's te veel eer Van Minnenbruggen! Ik heb enkel een vraag gesteld, namelijk waarom getuigenissen niet tellen als bewijs in wetenschappelijke verklaringen, uitgezonderd in het geval van de Holocaust? Niks meer dan dat.
*knip*

Zie eerder geplaatste opmerking van Peter Johan omtrent revisionisme en negationisme.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 16:52   #1220
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Bedank dus maar je rode en groene broeders die de eigen macht met het cordon sanitaire hebben trachten veilig te stellen en waar de rest van de beterweters handig gebruik van hebben gemaakt.

Wie weet was het VB wel marginaal gebleven als die stommigheid nooit had plaatsgevonden maar als de effectieve onveiligheid niet was afgedaan geworden als een weg te wuiven 'gevoel'.

Eigen schuld, dikke bult.
Volledig mee eens.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be