Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2020, 17:40   #1201
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
40 jaar, doe er maar een tiental bij, als ik 15 was en de eerste keer op cafe ging was er al een plakkaat met "interdit aux Nord-Africains" blijkbaar waren ze toen veel slimmer. En ook stond er een portier die dat tuig buiten hield.
De Spanjaarden, Grieken, Portugezen, Italianen enz mochten ook niet binnen van het boerenvolk, nah ja hun vrouwtjes gingen lopen met die zuiderse mannen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2020, 17:43   #1202
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
De noord Franse mocro's zijn altijd hun achterlijk geloof blijven volgen hoor, heb nog een nicht gehad die met ene getrouwd is geweest, boeken zijn er over te schrijven.
Mij moet je daarvan niet overtuigen, ik heb zo'n 20jaar in vier Brusselse volkse gemeenten (Molenbeek, St.Joost-ten-Node, Anderlecht en Schaarbeek) gewoond. Tot het zo niet verder kon, en Brussel verlaten de enige optie was (het was dat of iedere dag ambras). Ik heb dan nog wel zes maanden in Ukkel gewoond, waar het wel rustig was en leefbaar, maar wel pokkeduur.
Maar hey, sommigen hier vinden heel die toestand een verrijking voor Brussel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2020, 19:50   #1203
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zwak jongetjes, heel zwak. Jullie zouden ook in zee kunnen gaan wonen, oorspronkelijk is het leven daar ontstaan.
Oud 9 juni 2020, 19:52   #1204
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Je vergeet degenen die er baat bij hebben: de zich opbouwende autoritaire globale oligarchie die nu zelfs expliciet over een 'reset' van de maatschappij begint te spreken (waarvan de planning al uit de jaren zeventig stamt). Denk ook aan een figuur als Peter Sutherland, de architect van het Compact over vluchtelingen, en een pion van Goldman Sachs (ondertussen overleden).
Deze leeft nog:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Draghi

Deze ook:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Manuel_Barroso
Oud 9 juni 2020, 20:22   #1205
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In de spiegel kijken naar wat je zelf niet goed doet of naar wat je zelf kunt doen om de situatie te verbeteren = zelfhaat

Multi culturen zijn nagenoeg overal een realiteit , deal with it !
Wat een onzin.

Ja multi-cul is haast in elk westers/blank land een realiteit (maar nergens een succes), maar daarnaast haast nergens. (En wereldwijdsnel afnemend. Eg de geregelde genocides van de ene stam in afrika op de andere (en die hebben dan nog dezelfde kleur), het compleet verdijven / uitmoorden van historische minderheden in islamlanden, de onderdukking van de moslimminderheid in china usw).

U bevestigt enkel maar mijn punt, de aanhangers van zogenaamde multicul willen eigenlijk enkel een vernietiging van de westerse / blanke cultuur.
Oud 9 juni 2020, 20:27   #1206
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Er wordt gesproken over "systemic police racism" in de usa.
Allemaal de fout van Trump die daar niets aan verhelpt , niets ZOU aan verhelpen.
Maar wat heeft Obama , de zwarte president, dan 8 jaar lang gedaan?

Laatst gewijzigd door stab : 9 juni 2020 om 20:28.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2020, 20:30   #1207
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Je vergeet degenen die er baat bij hebben: de zich opbouwende autoritaire globale oligarchie die nu zelfs expliciet over een 'reset' van de maatschappij begint te spreken (waarvan de planning al uit de jaren zeventig stamt). Denk ook aan een figuur als Peter Sutherland, de architect van het Compact over vluchtelingen, en een pion van Goldman Sachs (ondertussen overleden).
Ja, dat zijn veelal de spelers achter de schermen. Je kan er ook een hele rits politici bij nemen die expliciet op hun stemmen rekenen, (ie als de kiezer u niet aanstaat vervang dan de kiezers) en dan is er ook nog een hele hele groep mensen die met de hele immigratie industrie goed geld verdient. Gaande van de criminele mensensmokkelaars, tot de buurtwerkers..
Oud 9 juni 2020, 21:37   #1208
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De Spanjaarden, Grieken, Portugezen, Italianen enz mochten ook niet binnen van het boerenvolk, nah ja hun vrouwtjes gingen lopen met die zuiderse mannen.
Is uw vader dan een Griek of zo ?
Oud 10 juni 2020, 01:05   #1209
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vooral een opgedrongen realiteit, die al veertig jaar steeds dezelfde problemen geeft. Het meest perverse van heel de zaak is, dat de politici die ons die multikul opdringen, zelf meestal in een islam-vrije en riante villawijk wonen. Het moet dan toch zijn dat ze het zaakje dan toch niet helemaal vertrouwen.
Noem ons één Westers land waar die islamitische multikul een succes is, één maar.
Dat gaat niet lukken .
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 07:37   #1210
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Wat een onzin.

Ja multi-cul is haast in elk westers/blank land een realiteit (maar nergens een succes), maar daarnaast haast nergens. (En wereldwijdsnel afnemend. Eg de geregelde genocides van de ene stam in afrika op de andere (en die hebben dan nog dezelfde kleur), het compleet verdijven / uitmoorden van historische minderheden in islamlanden, de onderdukking van de moslimminderheid in china usw).

U bevestigt enkel maar mijn punt, de aanhangers van zogenaamde multicul willen eigenlijk enkel een vernietiging van de westerse / blanke cultuur.
Ik kan het alleen maar beamen wat u schreef.

Om het allemaal nog een beetje 'kracht' bij te zetten:

Strijders West-Afrikaanse IS doden 59 burgers in noordoosten van Nigeria.

En ik blijf van mening dat wat er na de dood van G. Floyd wereldwijd gestart is totaal niets te maken heeft met de man zijn dood maar een poging is om alles overhoop te halen en gelijk proberen te halen, zij (<- betogers en bepaalde organisaties) de kans zien om bepaalde zaken naar hun eigen hand te zetten. (<- lees: op te dringen)

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2020 om 07:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 08:44   #1211
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

En ik blijf van mening dat wat er na de dood van G. Floyd wereldwijd gestart is totaal niets te maken heeft met de man zijn dood maar een poging is om alles overhoop te halen en gelijk proberen te halen, zij (<- betogers en bepaalde organisaties) de kans zien om bepaalde zaken naar hun eigen hand te zetten. (<- lees: op te dringen)
Wat er wereldwijd gestart is, komt van onderuit.
Politiekers weten niet met wie ze evt. kunnen "onderhandelen": er zijn geen leiders.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 09:04   #1212
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En ik blijf van mening dat wat er na de dood van G. Floyd wereldwijd gestart is totaal niets te maken heeft met de man zijn dood maar een poging is om alles overhoop te halen en gelijk (op een criminele manier die mij niet de beste optie lijkt) proberen te halen, zij (<- betogers en bepaalde organisaties/oproerkraaiers) de kans schoon zien om bepaalde zaken naar hun eigen hand te zetten. (<- lees: op te dringen)
Een kleine maar gevoelige aanpassing van mijn tekst.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2020 om 09:07.
Oud 10 juni 2020, 09:08   #1213
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Er wordt gesproken over "systemic police racism" in de usa.
Allemaal de fout van Trump die daar niets aan verhelpt , niets ZOU aan verhelpen.
Maar wat heeft Obama , de zwarte president, dan 8 jaar lang gedaan?
Er sterven meer blanken tijdens politie-interventies én 95% van de moorden op afro-amerikanen worden door andere afro-amerikanen gepleegd.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 09:51   #1214
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Politiekers weten niet met wie ze evt. kunnen "onderhandelen": er zijn geen leiders.
Wat zou een 'leider' kunnen doen, ze met zen allen terug naar Afrika sturen en zeggen it's all yours?

Ze (<- stakers/oproerkraaiers) schappen op bedrijven, géén jobs meer geven?

Ze schrappen in de sport ...

Ik denk niet dat er één 'leider' te vinden is die daar wil met starten.

'Leiders' die de zaak willen opvoeren en opdraaien en de boel verder overhoop zetten waar ook ter wereld die zullen er genoeg zijn nu.

Wat moet men doen?

Welke fout(en) heeft men in de geschiedenis gemaakt dat het allemaal zo is kunnen escaleren?

p.s.

Geen enkel democraat kan antifascist zijn.

De hypocrisie van de Black Lives Matter beweging!

De opstand in Minneapolis was van tevoren gepland

Brussels, Belgium is rioting

Niet echt een sfeerbeeld dacht ik ...

Het Covid-19 is zelfs al géén nieuws meer.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2020 om 09:57.
Oud 10 juni 2020, 09:55   #1215
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Er sterven meer blanken tijdens politie-interventies én 95% van de moorden op afro-amerikanen worden door andere afro-amerikanen gepleegd.
Hoeveel procent van de blanken wordt overhoop geknalt door een niet blanke is dan de logische vervolg vraag.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 10:24   #1216
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Hoeveel procent van de blanken wordt overhoop geknalt door een niet blanke is dan de logische vervolg vraag.
Géén idee van of de weergave klopt. (afbeelding de dato 2015)

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2020 om 10:24.
Oud 10 juni 2020, 11:28   #1217
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Veel meer dan niet-blanken door blanken. Om de discussie rond racistische flikken te beëindigen zou er eigenlijk degelijk onderzoek naar dodelijke politie-interventies moeten gebeuren. Ik durf wedden, dat er misschien maar 1% van de dodelijke politie-interventies door racistische motieven is ingegeven, terwijl de rest gewoon het gevolg is van het gedrag van de verdachte.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 10 juni 2020 om 11:34.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 11:37   #1218
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Géén idee van of de weergave klopt. (afbeelding de dato 2015)

Fantazieke afbeelding van Trump.

https://www.factcheck.org/2015/11/tr...crime-graphic/

Citaat:
Update, Nov. 24: Trump was confronted about the tweet by Bill O’Reilly on Fox News on Nov. 23. Trump confirmed that he retweeted the graphic himself. He said that he did not check the statistics, but that the graphic came “from sources that are very credible.”
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 11:52   #1219
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De echte cijfers zijn niet zoveel beter, dat wordt verder niet meer besproken

Blacks killed by whites: 7.6 percent.
Whites killed by whites: 82.4 percent.
Whites killed by blacks: 14.8 percent.
Blacks killed by blacks: 90 percent.

Wat zijn de gaten in de percenten, waarom werden die er uit gelaten?

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 juni 2020 om 11:54.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 15:10   #1220
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Uhm nee. Op zijn allerminst (en dat is helemaal geen conspiracy theorie) komt het door een erg eenzijdig en zelfs compleet fout beeld door westerse media.

- eenzijdig/compleet fout:

* hoe vaak hebt u in de media al gelezen dat de onschuldige held / slachtoffer George Floyd een behoorlijk crime record had? Het praat de moord niet goed maar de sympathie van het publiek zou nogal wat lager liggen dan voor de onschuldige engel die er nu van gemaakt wordt niet?

* hoe vaak hebt u in de media een vinger zien wijzen naar de democraten? Nochthans gebeurde het in een door democraten gerunde stad, met een door democraten gerunde politiedienst?

* hoe vaak hoort u in de media van de onbewapende blanken die door de politie gedood zijn in de VS (voetnoot: verleden jaar waren het er 15 tegen 9 zwarten)

* hoe vaak hoort u iets over of er werkelijk systematisch racisme is door de amerikaanse politie? Het onderzoek terzake geeft aan dat dat er niet is.

* waarom wordt er niet onderzocht waarom die officier die al een ellenlang klachtendossier over zijn gedrag had uberhaupt nog in dienst was? Zou het kunnen dat de almachtige vakbonden eerder dan de oranje man daar nogal wat mee te maken hebben?

* waarom vergoelijken media plots massabetogingen (of erger riots en plunderingen) terwijl diezelfde media in corona tijden het gezinnetje dat met een paar vrienden een bbq in eigen tuin houdt afschiet?

* waarom geen woord in de media over het onophoudelijke geweld (in de eerste plaats tussen zwarten onderling) in de amerikaanse grootsteden?

* waarom geen woord in de media over de doden die er in deze riots gevallen zijn. Dacht dat het er ondertussen 13 waren en daar zaten in tegenstelling tot engel Floyd zeker een paar echt volkomen onschuldigen tussen

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 juni 2020 om 15:12.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be