![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1202 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog zo'n komisch talent ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbelpost.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hiermee kwam de discussie tot een einde.
Ga allen heen in vrede zou ik zeggen. (en neen ik zeg niet 'Ga en vermenigvuldig u', anders begint da spel hier opnieuw ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er behoort m.i. te staan Hubertus Van Groesen o.m. Crap. Correct me if I'm wrong. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegennatuurlijke en perverse ervaringen van Superstaaf®
Wanneer mensen, nadat hen herhaaldelijk gewezen werd op denk- en redeneerfouten desondanks
dan ben ik steeds bereid om eens na te gaan of er misschien toch geen grond van waarheid in hun betoog schuilt. Waarom zouden ze er anders zoveel moeite, tijd, en energie instoppen om anderen van hun vermeende grote gelijk te pogen overtuigen? Heel vaak loont het echt de moeite om je eens te verplaatsen in hun denkwereld, en na te gaan of er voor het dagelijkse leven geen bruikbare elementen uit te rapen vallen. Een bezoekje aan de boerderij bracht een uitgelezen kans, om in het licht van mijn nieuw opgedane kennis aangaande perversie en tegennatuurlijkheid een paar redeneringen te toetsen op het terrein. Toen ik vol aandacht de daar aanwezige koeiebeesten aanschouwde, sprong één hunner organen me onmiddellijk in het oog: een royaal gevulde zak met vier uitsteeksels, bengelend tussen de achterpoten. Ik vroeg de boer waar dit orgaan ‘natuurlijkerwijze’ naar ‘verwees’. In een korte doch verhelderende voorlichting i.v.m. het sexleven van de koe, werd mij duidelijk gemaakt dat die uier (zo heet dat orgaan in agrarische middens) als reservoir fungeerde voor moedermelk van deze goeiïge zoogdieren, zodat een hongerig kalfje zich via één van die vier worstvormige aanhangsels (spenen) op orale wijze kan voeden en zich tegoed doen aan de specifieke melk van het moederdier. Klaar als pompwater: de uier met spenen is een orgaan, door de natuur voorbestemd om het nageslacht van koeien te voeden. Dat kan het kleinste kind nagaan. Wat ik daarna echter te verwerken kreeg, deed mijn wereld danig op zijn grondvesten schudden. Wat bleek? Rond 16.05 werden deze moederdieren samengedreven in de melkerij, om van hun moedermelk beroofd te worden. De wijze waarop dit in zijn werk ging, bezorgde mijn pas aangeleerde gevoel voor (tegen)natuurlijkheid een knauw waar ik niet snel van recupereerde. De ene helft der dieren werd van zijn melkvracht verlost middels een ruwe boerinnenhand, terwijl de andere helft aan een griezelig blinkende metalen melkrobot geklonken, volautomatisch, machinaal, zonder tussenkomst van de door Moeder Natuur bedoelde kalfjesmond, van zijn melk beroofd werd. Toen ik de boer op deze totaal overbodige tussenstap om kalveren op natuurlijke wijze te voeden attent maakte, werd daverend hoongelach mijn deel, en werd ik met een nog grotere perversie uit mijn lood geslagen dan ik ooit voor mogelijk had gehouden: deze moedermelk van koeien diende helemaal niet om kalveren te voeden, maar zou integraal gedumpt worden in de voedselketen van de mens als boter, karnemelk, melk, youghourt en wat nog allemaal!!!!!! Wat een oneigenlijk gebruik van het melkorgaan was hier aan de gang? Totaal 'van mijn melk' zocht ik heil bij de boerin die net de kippen voederde. Luid gekakel en een vreemdsoortig object dat uit een kippenkont floepte trok mijn attentie. Consultatie van de boerin omtrent de natuurlijke bedoeling van dit proces bracht me eens temeer bij het boeiende sexleven der dieren i.c. de kiekens! Het lichtbruine, gladde voorwerp (ei genaamd) dat na veel misbaar de moederkip ontsnapte, bleek de natuurlijke weg te zijn van deze diertjes om zich voort te planten. Binnenin de eierschaal bevindt zich blijkbaar een embryo dat uitgroeit tot malse kip of fiere haan. Op mijn vraag of ik deze blijde gebeurtenis vandaag nog kon meebeleven, werd andermaal mijn nieuw verworven visie op de natuurlijke verwijzing der organen grondig naar de verdoemenis verwezen. Wat bleek immers? Deze kippen 'in de dop' zouden nooit hun natuurlijke ontwikkelingsloop mogen volgen. Ze dienden om door de mens geconsumeerd te worden! Wat een oneigenlijke aanwending! Kippen-embryo, gebakken in stremsel van koeienmelk, met als toemaatje een sneetje gebakken varkenskont!!!! Staat deze gang van zaken eventjes ver af van hun natuurlijke bestemming!!!!!!!!!!!!! Mijn dag was grondig naar de bollen. Om het cru te stellen: geen enkel goor bordeel, louche kaberdoesje, luizige ballentent, nichterig jeanettenkot, of vlammende homokeet, tipt in perversie en tegennatuurlijkheid aan de 20e-eeuwse boerderij!!!!!!!!! Een koeienstal en kippenhok zijn ware niches in de markt van de psychoanalytici! Freuds aanhangers kunnen zich geen gigantischer klantenbestand wensen om hun sofa's mee te vullen. Help onze lieve dieren af van hun neurosen tengevolge van het oneigenlijke aanwenden van de natuurlijke bestemming hunner procreatieve organen en voortbrengsels. Therapie schijnt immers ook deugdelijk om aan de tegennatuurlijke en perverse homo's soelaas te schenken, aldus vele wetenschappelijke studies in Flair en Libelle-Roshwitta.......... P.S. Vraagje aan Torvicx en Jan van den Berghe en Godfried: komen jullie een spiegeleitje met spek eten? Er staat eveneens frisse melk in de koelkast.
![]() |
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hier niet alleen een literair juweeltje neergezet Superstaaf, je drukt ons ook heel fijntjes op het feit dat er door de mens zodanig met de 'natuur' geknoeid wordt dat men zich op hetzelfde natuur-argument maar niet teveel meer moet beroepen om er iets mee af te kraken dat allang bestond voor er boerderijen waren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi antwoord Staaf.
Laten we het er misschien op houden dat als men sexualiteit op oubollige bekijkt als louter een functie om u voort te planten, pervers misschien volgens Vandale onder de bedoeling van 'tegennatuurlijk', toepasselijk kan zijn. Het blijft echter wel zo dat het een bijzonder slechte woordkeuze is omwille van de andere betekenissen die het woord kan hebben.
![]() |
#1209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1210 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben een beest van een vent. In Aalst worden homo's konijntjes geheten. Mijne maat is een ezel. Mijn collega een dekstier. Mijn gebuur is een aap. Welke criteria hanteer jij om ons niet als een (zoog)diersoort te beschouwen? Citaat:
De gewilde orde in zijn boekhouding, was van een andere orde dan diegene welke de fiscus verwachtte.
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt hij het toch maar! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp wat je wil zeggen, Staaf, maar het voorbeeld is wat ongelukkig gekozen.
Ten eerste bekijk je het bijna vanuit het standpunt van een veganist, ten tweede had je kunnen weten dat in het geloof van je opponenten de dieren geschapen zijn om de mens te dienen en geef je ze een open doel. En het enige waar ze perversie aan homosexualiteit mee kunnen verbinden is dan ook hun geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Daarom" is geen reden. Er moet toch een reden zijn waarom je je daar niet mee kan verzoenen? Die reden zou ik graag horen. Of is het omdat je geliefde partij het je zo voorgeknabbeld heeft?
![]() |
![]() |