![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Hef "Die man die vraagt om huisbezoek. Ik zeg zo van: Hallo, dit is de incasso" http://www.youtube.com/watch?v=VmlYiT0jZHE Hef ft Badboy Taya en Feis - Op Een Missie (835.000 hits) Uitgebracht: 16 November 2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Rolling Stones - Exile on Main St.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarstraks dit gezien op MTV:
http://www.youtube.com/watch?v=k7pAGeenufs Herkent iemand ze nog? Dit is Astrid Roelands (aka "Ameerah), die destijds nog aan Idool heeft meegedaan. Ze was ook een tijd belspeldel op VT4 of 2BE. Ze heeft met dit nummer naar 't schijnt een dikke hit in de VS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12205 |
Banneling
|
![]() COB - touch like an angel of death.
episch, technisch verbluffend en zeer avant-garde. uit '97. http://www.youtube.com/watch?v=KldVYJdJy6U |
![]() |
![]() |
![]() |
#12206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=3MgwYpH3jzw ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 1 februari 2010 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12208 |
Minister-President
|
![]() Loreena McKennitt - The Gates Of Istanbul
Vandaag een paar CD-tjes gekocht.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#12209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12210 |
Minister-President
|
![]() Het is een dubbel-CD van Loreena, maar het was wel de enige die ik heb gevonden van haar. Voor het overige bestaat mijn buit uit CD's van Kris De Bruyne, Raymond vh Groenewoud, Louis Armstrong, Dvorak, De Schedelgeboorten, Maskesmachine, Mahler en Lucio Dalla.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#12211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn oren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#12214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() al zappende op de radio:
Luv - Waldolala ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stef Bos - Het Midden
http://www.youtube.com/watch?v=GoeYYc7izeI Ik ben de ruimtevaarder Ik zweef alleen door het heelal Ik zie de aarde in de verte Ik weet niet of ik vlieg of val Ik ben voorbij de maan gevaren Ver voorbij de zwaartekracht Nu dans ik hier tussen de sterren Ergens tussen dag en nacht De verbinding is verbroken En het keerpunt is voorbij Zo dans ik verder van de aarde Tot het einde van mijn dagen Tot ik in het niets verdwijn Ik ben de ruimtevaarder Ik volg een koers die ik niet ken Ik heb het recht om te verdwalen Zo kan ik worden wie ik ben Onze wegen zullen kruisen Ergens ooit wie weet misschien Want het licht heeft zoveel kleuren Er kan zoveel gebeuren En er is zoveel te zien Ik heb mezelf losgelaten En het keerpunt is voorbij Zo dans ik verder van de aarde Tot het einde van mijn dagen Tot ik in het niets verdwijn Ik geef me over aan de ruimte Geef me over aan de tijd Ik heb mijn stad en land verlaten Ik zocht de relativiteit Ik ken de uitgedoofde sterren Ik ken de snelheid van het licht En ook al is het te verklaren Hier hebben woorden Weinig waarde Hier hebben woorden Geen gewicht
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 2 februari 2010 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12217 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#12218 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mag ik mensen eraan herinneren dat de helaas ten ziele gegane Tsjuder nog altijd voortleeft?
Van de DVD Norwegian Apocalypse het nr Unholy Paragon. Deze is te vinden op het album Desert Northen Hell http://www.youtube.com/watch?v=rpL2Yf7jxmc |
![]() |
![]() |
![]() |
#12219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12220 |
Secretaris-Generaal VN