![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Europees Commissaris
|
![]() IK heb na enige aarzeling duidelijk voor méér gestemd. Niet dat ik per se voor meer immigranten ben. Maar als er in België binnenkomen, is het uiteraard beter dat ze assimileren tot Nederlandstaligen dan dat ze de Francité komen versterken om zich zodoende kultureel tégen ons keren op termijn.
En er zullen sowieso nog Marokkanen naar België komen. Laat het dus maar liefst naar Vlaanderen zijn. Uiteraard enkel en alléén naar Vlaanderen: zie trouwens mijn onderschrift. Ik zou dat trouwens willen promoten als speerpunt van het Nieuw Vlaamsnationalisme ( ![]() - de immo-uittocht der Nederlandstaligen naar Wallonië tegen te gaan. - de Kulturele Reconquista van Brussel te voltrekken. Bij dat laatste is bijvb. de Balk van Beel, een nieuwbouwprojekt in Leuven mij een doorn in het oog: ![]() En wie mij enigszins begrijpt, ziet dadelijk waarom. https://www.youtube.com/watch?v=pYQdpd8sM0I Edoch, driewerf helaas, niets over dat alles in het programma van neoliberalen die zich Vlaamsnatioinalist noemen. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 april 2014 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongen toch...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=i_keH3Gn5Ok Wij zijn vieze varkens en christenhonden. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 april 2014 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je inmiddels al waarom een Pakistaanse, een Roemeense of Marokkaanse migrant in Vlaanderen een boodschap in Leuven het Nederlands kan doen en jouw geliefde autochtone Franstalige Belg niet? Ook niet na 25 jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu overnieuw in 't Nederlands Eber, je laat nl. nogal veel steken vallen de laatste tijd, als ik al je taal-, spel- & stijlfouten eens zou moeten opzoeken. ![]() Ik heb geen geliefde autochtone Franstalige Belg, 'k heb toen ik 15 was wel eens 'n (2 of 3 kan ook) Waals lief gehad ja...soit, jij kan beweren wat je wil...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buitenlandse import wordt gepamperd en "autochtone Franstalige Belgen" worden aangemoedigd dom te blijven. De miserie is eigenlijk dat een meerderheid van de "Franstalige autochtonen" met plezier dom wil blijven. De volgende verziekingen zullen dat wel duidelijk maken.
![]() |
![]() |
#1227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet dus kennelijk nog steeds niet waarom Franstalige witmang uit de Rand zijn boodschapjes in Vlaanderen niet in het Nederlands wil of kan doen en een Pakistaanse, een Roemeense of Marokkaanse migrant wél. Daar gaat alweer de vermeende superioriteit van 't blanke Belgische ras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Marokkanen die ik destijds, ik geef toe het is al een tijd geleden, in Schaarbeek tegen kwam, spraken anders geen hol Nederlands, zelfs hun Frans was gebrekkig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op jou spuwen ze ook hoor, hoe harder je in je hol laat nemen, hoe harder je geminacht wordt, want als er iets is waar die gasten 'n bloedhekel aan hebben is' t aan nestbevuilers en eigenvolkverraaiers, zoals jij, jij zal nooit 'een van hen' zijn, tenzij je er zelf 1 bent natuurlijk. Als ze al respect voor iemand zouden hebben, je kutmarrokaantjes, dan zou 't eerder voor mij zijn dan voor jou, want ik spreek de enige taal die ze kennen, de taal van geweld. Ik laat me niet naaien, niet letterlijk, noch figuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan is er nog de ![]() Dat zij die hier schoolgelopen hebben Nederlands spreken, dat is niets om lyrisch over te worden; dat is maar meer dan normaal.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 |
Minister-President
|
![]() Die zit SDX!!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niets tegen Marokkanen want die hebben juist zoals ik de pest aan de overgrote meerderheid van al die Berbers die hier rondzeulen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lees in je posts een waterig druppeltje internethaat tav mocro's en de islam, voor de rest is het slappe establishment-speak. De popo is je beste vriend, toch? Laten we nu de autochtonen van een volkje dat zelfs na 184 jaar nog niet eens de onafhankelijkheid heeft kunnen bewerkstelligen niet al te serieus nemen als het gaat om fysieke weerbaarheid. Om ooit zoiets eenvoudigs doch fundamenteels als de onafhankelijkheid te verkrijgen zullen er nog héél wat mocro's nodig zijn in Vlaanderen. Want het eigen volk kan het hiet he. Laten we dat gewoon helder vaststellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we er nu even vanuit gaan dat niet al die autochtonen zo obsessief bezig zijn met onafhankelijkheid, dat velen 't zelfs helemaal geen reet kan schelen. Indien ik mocht kiezen tussen 'n armlastige Waal, met dezelfde normen en waarden als ik, die ontstaan zijn uit 't humanisme, en 'n armlastige mohamedaan die z'n kwaadaardige ideologie meebrengt, reken maar dat ik niet lang hoef na te denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste prioriteit van een Mocro is het bemachtigen van een iPhone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het uit te leggen voor Ebertje. Hang in de winkel rond ,afgewisseld door vriendjes, liefst met af en toe een wit kontlikkertje om niet op te vallen. Als het gewenste apparaatje verkocht word, een smsje naar de procureurs, en Bingo.
![]() |
![]() |
#1238 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En u staat er van verbaasd dat het racisme nog steeds leeft? Als u en uw medegangsters zich zo blijven uiten? Uen uw gemeenschap lijd net zoals de meeste mensen trouwens aan een van dé mentale kwalen van deze tijd: cognitieve dissonantie.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij die ze er voor opgericht hebben haalt nog 4,8 % in Belgie. Kennelijk valt het wel mee dus. Alle andere partijen zijn vóór immigratie. Hoe hard jij ook roept. De stroom gaat door, en jij kan het niet stoppen. Hoe leuk is dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alvast niet wachten.
|
![]() |
![]() |