![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
. |
|
|
|
|
|
|
#1222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1223 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1225 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Feit blijft dus dat u helemaal niet kan antwoorden op deze vraag: toon mij het verschil in leed aan tussen een nabestaande die 3 familieleden verloord in de Holocaust en geconfronteerd wordt met een negationist/revisionist, of een nabestaande die 3 familieleden heeft verloren in 9/11 en die hier geconfronteerd wordt met hoax-aanhangers... Citaat:
|
|
|
|
|
#1226 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is het trouwens niet toevallig dat mr. Piano ook dezelfde wijze hanteert om vragen te ontwijken: prentjes posten en "grappige" kanttekeningen maken?
|
|
|
|
|
#1227 | |
|
|
Citaat:
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 16 december 2004 om 22:05. |
|
|
|
|
|
|
#1228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#1229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe kan je afstand nemen van iets, waarvan je weinig of niets weet, niet zeker van bent, niet van overtuigd bent ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#1230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1231 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1232 | |
|
|
Citaat:
Een rennieke mag al eens helpen. Ps: Als jij de regering als fascistisch en dictatoriaal wilt kapittelen wat moet je dan wel niet zeggen van het VB?
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 17 december 2004 om 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#1233 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is waarlijk een schurftige schande dat je in deze eeuw en dit millennium in de doos draait voor het uitgeven van boekjes. Die Verbeke had ze dan nog geeneens zelf geschreven. In pure Gestapo-stijl voeren onze nep-democratische 'bestuurders' een boekhandelaar af. Ze kerkeren dus iemand voor boekskes die hun 'onderdanen' niet eens mogen lezen. Want als je dan vraagt om het 'bezwarend materiaal' te mogen inkijken, dan moffelen ze het stoemmelings weg. "Verboten!", zeggen ze dan. "Maul halten!" Onze 'democratische' bestuurders hadden beter moeten weten. Als het Vlaamsblok iets goedkeurt, is er kak aan de chemise. Als die ooit aan de macht komen, dan hoeven ze niet eens meer censuurwetten in te voeren. Dat deden anderen al vooraf samen met hen. De weg naar misbruik ligt compleet open. En als ik het citatenlijstje van thePiano mag geloven, dan zijn ze bij het Vlaamsblok helemaal niet vies van censuur. Voor eigen gebruik natuurlijk. Net zoals het twintigtal purperen-muur-metsers op de andere topic. Voor censuur, tot ze er zelf een smeet ervan krijgen.
|
|
|
|
|
#1235 | |
|
|
Citaat:
who cares? Tenzij je gek bent op zoiets, maar dan kan je evengoed de Story of Privé kopen, en dat in de ongecensureerde legale versie ![]()
|
|
|
|
#1236 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Cheers. Laatst gewijzigd door Agitator : 19 december 2004 om 11:39. |
|
|
|
|
|
|
#1237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Censuur is onvermijdelijk selectief en nattevingerwerk. Datzelfde waar Verbeke de doos voor indraait, komt een ander probleemloos mee weg. We hebben uiteraard elk onze eigen oplossing voor dit probleem: Jij acht een bepaalde categorie mensen superieur aan de anderen, en wenst ons én jouw lot in die vermeende Übermenschen hun handen te leggen. Ik huldig meer het niet-fascistoïde principe van de gelijkwaardigheid aller mensen. Ik geloof niet in die nazi-opdeling Ik acht iedereen wijs genoeg en met rede begiftigd om voor zichzelf uit te maken wat leugens en onzin is. Ik weiger te geloven in een superieure elite die weet wat goed voor ons is. Bijgevolg laat ik liefst iedereen zijn (on)zin, (on)waarheid vrij uiten. Stigma's zoals Jodensterren, (non-)imprimaturs horen in mijn denkwereld niet thuis. Het is voor mij immers al te duidelijk tot welke wantoestanden die fasco-crap van censuur leidt: identiek dezelfde misbruiken die de censors met een valse mombakkes beweren te bestrijden.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 december 2004 om 11:58. |
|
|
|
|
|
|
#1238 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1239 | |
|
|
Citaat:
Als er nu nog geen bewijzen genoeg zijn om onomstotelijk te kunnen besluiten dat het CGKR er alleen maar voor dient om politieke oppositie juridisch te sluipmoorden. Gelukkig kent Triangel niks van geschiedenis want anders zou hij weten dat het zelfs in zijn geliefde Nazi Duitsland en in de Stalinistische Sovjetunie niet lukte om de mensen te verbieden hun verstand te gebruiken.
|
|
|
|
#1240 | |
|
|
Citaat:
Het pakt mij meestal koud rond het hart als ik vaststel dat zelfs eminente Royalisten nu al kristalklare en pijnlijk exacte pragmatische analyses kunnen maken [size=1]Het enige wat ik hier aan wil toevoegen is het feit dat Gerolf mij een paar weken geleden heeft verteld dat hij ondanks het feit dat het Blok deze onwet mee heeft goedgekeurd het Vlaams Belang dit vandaag niet meer zou doen.[/size] [size=1]Tot daar toe de farce alsof het Belang van vandaag dezelfde partij zou zijn als het Blok van 10 jaar geleden.[/size]
|
|