Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2009, 00:28   #12401
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Shut the press up and how they did it

http://www.youtube.com/watch?v=bUGyijkYqA8
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 00:38   #12402
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
neen, niet direct. indirect wel.
WTC 7 . Cauffman Nist. Chertow. Zelikow. Zakheim. Mitre. Ptech. Inslag eerste vliegtuig. Kroll. Hauer wtc 7. Sims. en nog veel veel meer. objectiviteit?
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 01:09   #12403
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
EN NOGMAALS want blijkbaar kan geen enkele believer hierop antwoorden. Wat heeft een nieuw onderzoek voor nut terwijl je nu al niet naar het gerecht gaat met al de harde bewijzen die je al hebt?
Wéét U mijn beste waarom een nieuw onafhankelijk onderzoek nodig is...

De waarheid mijn beste, niet meer en niet minder...

Wat er met die waarheid uiteindelijk dan gaat gebeuren is iets wat het volk van de VS dient te beslissen...

Die waarheid die aan de oppervlakte moet worden gebracht zodat de slachtoffers van die aanslagen én hun famillieleden de hele opzet achter de hele operatie dan ook zullen kennen,en voor zich zullen kunnen uitmaken wie en wat er juist voor dit alles van hoog naar laag en op bepaalde tijdstippen verantwoordelijk was voor de gang van zaken die deze hele historie destijds genomen heeft...

Het is aan hun om dan de verantwoordelijken op het matje te roepen én te straffen....

Laat ik het dan nog niet hebben over die honderdduizenden die er in afghanistan en Irak zijn gedood in oorlogen wiens oorsprong zich bevond bij de aanslagen in de VS....

Zij hebben met zijn allen récht op een nieuw onafhankelijk onderzoek...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 01:24   #12404
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Yep. En om hun naam te zuiveren. Niets doen is medeplichtigheid en goedkeuren. Kdenk dat velen wel aant ontwaken zijn uit hun psychose van constante angst. Amerika is Amerika niet meer sinds 9/11 en Bush en companen.

Weapons of mass destruction :

-Hope-
Oud 3 oktober 2009, 01:27   #12405
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Er zal nooit een onafhankelijk onderzoek komen, vergeet dat maar. De macht van de perpetrators is te groot + de massa (en onze politici, leiders) is te murw, en de perpetrators weten dat maar al te goed.

Tegen dat een kritische massa het beseft zal het al te laat zijn: een groot nieuw wereldconfict staat voor de deur. Daarna zal men beseffen wat er zich afgespeeld heeft, maar dan is het al te laat.
Oud 3 oktober 2009, 01:29   #12406
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Kijk maar naar de onverschilligheid hier op dit forum. Dit is juist waar men oprekent.

Verdeel en heers. Brood en spelen.
Oud 3 oktober 2009, 01:40   #12407
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht

Maar hoe of door wat de gebouwen zijn neergegaan is van mij van minder belang, laten we eerst de bron van corruptie uitspitten en dan zien we wel.

Voor de rest is alles wat we hier nog lullen, oeverloos gezeik. Crimineel onderzoek, dank u.
Met deze twee posities ben ik het 100 % eens.

Genoeg technische zever is er geweest hier en we zijn geen meter vooruit.

De corruptie aantonen en blootleggen is wat telt.

Who benefits - Cui bono.
Oud 3 oktober 2009, 01:49   #12408
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zal nooit een onafhankelijk onderzoek komen, vergeet dat maar. De macht van de perpetrators is te groot + de massa (en onze politici, leiders) is te murw, en de perpetrators weten dat maar al te goed.

Tegen dat een kritische massa het beseft zal het al te laat zijn: een groot nieuw wereldconfict staat voor de deur. Daarna zal men beseffen wat er zich afgespeeld heeft, maar dan is het al te laat.
Daarom moeten wij er blijven op hameren mijn beste Straddle,in een poging om de ogen te openen alvorens ze definitief worden gesloten...

Liever de luis in de pels dan de lafaard die ziet dat er iets niet klopt maar zélf te bang is om hier tegenin te gaan...

Tegen beter weten in dus maar blijven doorgaan....

Citaat:
Kijk maar naar de onverschilligheid hier op dit forum. Dit is juist waar men oprekent.

Verdeel en heers. Brood en spelen.

Daarom zijn wij hier mijn beste, om ogen en oren te openen...
En wij geven vooralzeker niet op....
Oud 3 oktober 2009, 01:57   #12409
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ik heb deze thread een jaartje niet gevolgd,

is het nog altijd NORAD, Building 7, te hoge temperaturen in het WTC, een geplande explosie, gaten in het pentagon die te klein zijn en silverstein die oververzekerd was?

Of heb ik iets gemist?
Oud 3 oktober 2009, 02:01   #12410
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Ik heb deze thread een jaartje niet gevolgd,

is het nog altijd NORAD, Building 7, te hoge temperaturen in het WTC, een geplande explosie, gaten in het pentagon die te klein zijn en silverstein die oververzekerd was?

Of heb ik iets gemist?
Neen, dat is het zowat.
Oud 3 oktober 2009, 02:04   #12411
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Daarom moeten wij er blijven op hameren mijn beste Straddle,in een poging om de ogen te openen alvorens ze definitief worden gesloten...

Liever de luis in de pels dan de lafaard die ziet dat er iets niet klopt maar zélf te bang is om hier tegenin te gaan...

Tegen beter weten in dus maar blijven doorgaan....

Daarom zijn wij hier mijn beste, om ogen en oren te openen...
En wij geven vooralzeker niet op....
Juist. Blootstelling.

Maar voor mij is het duidelijk: mossad zit er voor veel tussen. dat maakt het blootleggen nog eens extra moeilijk.
Oud 3 oktober 2009, 02:05   #12412
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Het gevaar loert echter nu ook sterk onze kant uit. Morgen zal meer dan waarschijnlijk in Ierland yes gestemd worden, al dan niet corrupt en Blair President worden. Het slaafje van Amerika dat uberhaupt niets eens de € wou invoeren. En dan is het eigenlijk al te laat. AlQuada verhuisd richting Europa, zie je het al komen. Kraan open naar defensie, overal cctv's en politie en wat aan de vrijheden prutsen. Voor zover we die al gaan krijgen? Wat gaat daar allemaal al niet inkomen. En toevalig is het Résidence Palace en bruxelles.
Oud 3 oktober 2009, 02:13   #12413
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist. Blootstelling.

Maar voor mij is het duidelijk: mossad zit er voor veel tussen. dat maakt het blootleggen nog eens extra moeilijk.
Ach, ze kunnen de boodschappers proberen te elimineren,doch de boodschap zélf zal zich uiteindelijk wel verspreiden...

Zelfs het moordenaarsclubje van de mossad heeft zijn grenzen...

En moussaiou was hun grote fout wat mij betreft...en nét dat kunnen ze niet meer herstellen en legt nét hun betrokkenheid aan de hele operatie voor een groot deel uit...

Zeg nu zelf,een persoon in bezit van een frans paspoort wat laat uitschijnen dat diezelfde persoon in dat land is geboren én opgevoed, en die desondanks géén frans kan...
Maak dat dus de ganzen maar wijs .....Net aangezien wij la patrie, en de vazallen in ons eigen land die de taal van la patrie zo graag aanhangen uit eigen ervaring kennen wat het betreft van het spreken van hun taal betreft...

En Moussaiou zou daarop de enige uitzondering betreffen...juist ja..

Laatst gewijzigd door Svennies : 3 oktober 2009 om 02:23.
Oud 3 oktober 2009, 02:25   #12414
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ach, ze kunnen de boodschappers proberen te elimineren,doch de boodschap zélf zal zich uiteindelijk wel verspreiden...

Zelfs het moordenaarsclubje van de mossad heeft zijn grenzen...
idd. het komt zeker uit, maar de repercussies zullen enorm zijn.
Oud 3 oktober 2009, 02:28   #12415
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Yep. En om hun naam te zuiveren. Niets doen is medeplichtigheid en goedkeuren. -Hope-
Daarmee is alles gezegd...Dat is de motivatie achter het héle gebeuren...
Oud 3 oktober 2009, 02:39   #12416
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
idd. het komt zeker uit, maar de repercussies zullen enorm zijn.
daar zullen we eenmaal door moeten, het alternatief is véél zorgwekkender...

De dag dat de waarheid écht bovenkomt zal een opluchting zijn,laten we dan maar meteen diegenen gaan eren die onderweg het slachtoffer zijn geweest van manipulatie en bedrog teneinde de leugen te blijven toedekken...

Als ik mag kiezen wil ik dan véél liever een slachtoffer zijn van zulke manipulaties dan een toeschouwer onder wiens zicht deze manipulaties mét zijn stilzwijgende goedkeuring mogen plaatsvinden en die liever het hoofd in het zand steekt dan de feiten te erkennen op hun waargebeurde basis....
Oud 3 oktober 2009, 02:52   #12417
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
daar zullen we eenmaal door moeten, het alternatief is véél zorgwekkender...

De dag dat de waarheid écht bovenkomt zal een opluchting zijn,laten we dan maar meteen diegenen gaan eren die onderweg het slachtoffer zijn geweest van manipulatie en bedrog teneinde de leugen te blijven toedekken...

Als ik mag kiezen wil ik dan véél liever een slachtoffer zijn van zulke manipulaties dan een toeschouwer onder wiens zicht deze manipulaties mét zijn stilzwijgende goedkeuring mogen plaatsvinden en die liever het hoofd in het zand steekt dan de feiten te erkennen op hun waargebeurde basis....
de waarheid zal van officiele kant nooit toegegeven worden. het zou te destabiliserend zijn imho (revolte e.d. progrom etc). vandaar dat ik hoger zei dat er nooit geen onafhankelijk onderzoek zal komen.

maar zoals zeikstraal ook al zei: stilaan wordt men wakker. behalve de politici dan, of zijn die gewoon machteloos. er moet toch nog heel wat gebeuren bij de politieke leiders in de vs opdat die daar orde op zaken kunnen gaan zetten. ik zie daar geen enkele sterke leider of politieke beweging om de boel op te kuisen.
Oud 3 oktober 2009, 09:37   #12418
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat zijn JREF verzinsels (die zich puur op de kleur baseren) die al lang bewezen zijn niet te kloppen, het was het eerste waar ze op testten!

En ik wil ook nog ff wijzen op de microspheres, en de tal van andere metalen die gevaporiseerd werden. Sommige van die metalen hadden daarvoor een temperatuur nodig van +4000°F. Dat onderzoek heeft hier onlangs in een mooi pdf'je gestaan, maar werd weer mooi genegeerd natuurlijk.
jij negeerd zelf de inhoud van dat onderzoek en verzint je eigen conclusie .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 09:51   #12419
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Inderdaad, een zéér goede docu! Zegt meer dan alle andere samen.
Heb die zelfs opgeslagen op harde schijf, voor mijn nageslacht.
Prima docu ! De conclusie die jij er aan verbind is echter de verkeerde .
Bovendien is de docu erg oud , er is na die tijd vanalles vrijgegeven , dankzij die mensen dus . Jullie verkiezen dit echter structureel te negeren en blijven vasthouden aan de onzin uit de oude conspiracy doos .

Dankzij de Press for the truth door familieleden van de slachtoffers is het volgende bv vrijgegeven :

503 brandweermannen doen uitvoerig hun verhaal
503 rechtstreekse getuigen! niemand ter wereld was meer bij de gebeurtenissen betrokken dan zij die dag

http://graphics8.nytimes.com/package...s_full_01.html
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 14:10   #12420
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
jij negeerd
Eigenlijk wou ik hier al stoppen met lezen...
Citaat:
zelf de inhoud van dat onderzoek en verzint je ...
Toch hier maar stoppen.
(en niet alleen om de 2 dt-fouten in één zin, maar ook voor het gebruik van de werkwoorden op zich)

Laatst gewijzigd door Micele : 3 oktober 2009 om 14:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be