![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan de mensen die geen tijd hebben
![]()
![]() |
#12442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik heb deze morgen geen tijd dus log ik meteen weer af, maar ik moest toch even mijn e-mail nakijken dus mocht ik het forum niet vergeten, hé
![]()
![]() |
#12443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga maffeuuuuh ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand thuis ?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#12445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, ik dan ook niet!
![]()
![]() |
#12446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 18h06 was ik inderdaad niet thuis
![]() 4give please ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen schoonmakers en schoonmaaksters
![]()
![]() |
#12450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was daarjuist de WC aan 't kuisen, iets waaraan ik een grondige hekel heb! En ik dacht opeens dat het toch echt niet de plezantste job is om zoiets voor je brood te doen. Ik doe het alleen maar bij mij thuis maar zovelen gaan iemand anders zijn vuiligheid opkuisen.
Alle werk verdient respect! Maar mensen die zonder morren de vuiligheid van anderen opkuisen vind ik fantastisch! ![]()
![]() |
#12451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in de stand van zaken dat "Sufragette" vandaag verjaart. Ik ken haar niet maar als ze dit leest, van harte proficiat.
Ik vraag me wel af of dit een echte sufragette is of iemand die die naam zomaar voor de lol gebruikt. ![]()
![]() |
#12452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sufragette zal mijn verjaardagwensen zeker niet lezen, ik ben eens gaan kijken in de ledenlijst en haar laatste bezoek was op 30/10/2007, bijna 8 jaar geleden. Ze had een schattige schermafbeelding, een lachend engeltje.
![]()
![]() |
#12453 |
Banneling
|
![]() Vertel eens een mop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Slimme" advocaten stellen vragen aan getuigen :
V: Zij had drie kinderen, niet? A: Ja. V: Hoeveel jongens? A: Geen. V: Waren er meisjes? ______________________________________ V: Dokter, hoeveel autopsies hebt u verricht op doden? A: Al mijn autopsies worden verricht op doden. ______________________________________ V: Herinnert u zich op welk tijdstip u het lijk onderzocht hebt? A: De autopsie is begonnen rond 20h30. V: En Mr.Peeters was dan reeds overleden? A: Neen, hij zat op de tafel en vroeg zich af waarom ik een autopsie deed.
![]() |
#12455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij een scherpenheuvelse mop
![]() Ik ga nu ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12456 |
Banneling
|
![]() ps heb je die draad gezien die BigF heeft opgestart over Platte Kaas ?
zakken jong, en zo zonder één reactie ! moet toch wreed zijn...zeker voor zo iemand die ooit zo'n hoge toppen heeft gescheerd. pijnlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12457 |
Banneling
|
![]() en toch is die 'platte kaas' 37 keer bekeken al hé ... ben eens benieuwd wie daarin zal reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal seffens eens gaan kijken, zie. Ik lust nogal graag platte kaas.
![]() |
#12459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche reageert niet op de moppen van gisteren dus probeer ik het met een andere mop :
Twee Antwerpenaren zijn na jaren werkloosheid met wat politieke steun dan toch eindelijk aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen. Daar hebben ze na een paar dagen al door welk vlees ze in de kuip hebben en zoeken wanhopig een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen. Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar een stuk spoorlijn dat al lang niet meer in gebruik is. Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan. 'Mannen, nu moet ge eens goed kijken', zegt hij tegen de Antwerpenaren 'Kijk maar eens in de verte tot zover ge het spoor nog kunt zien.' Samen turen ze naar de verre horizon tot waar de rails in één punt samen lijken te komen. 'Mannen, ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is, hé', zegt die ploegbaas. ' Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn.' 'Inderdaod leivesgevaorlek' zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon. Ze stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend. Kilometers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar. Vermoeid en niet begrijpend drentelen ze verder, tot de ene Antwerpenaar zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept : 't Is nie waoar é! We zen der al verbaai!'
![]() |
#12460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambtenarenmopjes. Klojo kent er vast een heel pak.
Drie kandidaten zijn uitgenodigd voor een solicitatiegesprek bij een niet genoemde FOD. De eerste is een voormalig postbode. De jury stelt als eerste vraag. Kan u tot tien tellen. Joazijker. Ien, twie droa.... euh... De volgende is een voormalig politieagent. Hij krijgt dezelfde vraag. Joazijker. Ien, twie, droa, vier, voaf.... euh... De laatste is een voormalig spoorwegarbeider. Joazijker. Ien, twie, droa, vier, voaf, zes, zijve, acht, nijge, tien. De jury haalt opgelucht adem, ze hebben hun nieuwe medewerker. Een vraagt toch nog, "kan u ook nog verder tellen ?" Joazijker, Boer, Dam, Keuning, Aos.