![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verzachtende omstandigheid kan het zijn, nooit een excuus. trouwens, wat was er eerst? van alcohol word je ook onstabiel hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#12485 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12486 |
Banneling
|
![]() opmerkelijk,
ttz los van haar he, ik ken haar niet, maar t is wel opmerkelijk voor in uw toestand toch nog iemand te kunnen vertrouwen, goed voor je! luister maar naar haar advies. (op dat van de wiet na, da's voor iedereen slecht) Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2017 om 13:51. |
![]() |
![]() |
#12487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens, ik heb op het rood knopje gedrukt, ik ga geen klacht neerleggen hé........
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#12488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, maar je hebt voor iemand in psychische problemen op het rode knopje gedrukt he Vlijm, waardoor hij misschien een permban krijgt, ne gast die anders altijd de redelijkheid zelve is ... da's uwe karma hoor, geen affaire mee. |
|
![]() |
![]() |
#12489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens mijne toestand ? Ik was zat gisteren. En algemeen ben ik depressief, maar ik maskeer dat met haat. Dat kan inderdaad een labiele indruk geven. |
|
![]() |
![]() |
#12490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je trouwens met diegenen die nu nog altijd dat verdedigen? Dat topic moet gewoon weg, punt, het forum kan daar problemen mee krijgen. Of hij strafpunten krijgt of niet, dat is zaak van de moderatie, maar alcoholproblemen of psychische problemen kunnen nooit een excuus zijn.
|
![]() |
![]() |
#12491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[eduard modus] Enkel linkse sossen verzinnen uitvluchten voor misdaden ! [/eduard modus] Hij heeft het nog steeds gezegd he. |
|
![]() |
![]() |
#12492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen verzachtende omstandigheid. |
|
![]() |
![]() |
#12493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
diegene die zoiets verdedigen zijn fout, maar in t geval van Peche speelde iets anders m.i. en al een aantal dagen. uiteraard moet dat topic weg, maar ik zou het jammer vinden mocht Peche daar een permban voor krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#12494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar t is dat ik niet weet hoeveel hij ongeveer weegt enzo, anders zette ik m zelf op medicatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12495 |
Banneling
|
![]() Vlijmscherp, ik had dat niet mogen doen. Maar ik ben beïnvloedbaar en er kwam heel veel informatie op mij af de afgelopen maanden. Informatie waarin veel slachtoffers verwerkt zijn.
Dat mag inderdaad nooit een excuus zijn om tot genocide op te roepen. Maar ik herinner het mezelf niet schrijven. Ik zou dat nuchter nooit doen. Ik wil de drank niet als excuus gebruiken, maar wel als de reden dat mijn rationaliteit aantastte. |
![]() |
![]() |
#12496 |
Banneling
|
![]() Dat hij naar een dokter gaat he, en zich laat opnemen. Hij is zo labiel als een losse scharnier van een bordeel.
|
![]() |
![]() |
#12497 |
Banneling
|
![]() hij heeft die wet op collocatie niet afgeschaft hé ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2017 om 14:03. |
![]() |
![]() |
#12498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12499 |
Banneling
|
![]() maar t helpt niet echt duurzaam als ge denkt dat t alleen den drank was.
edit: of waart ge al drie dagen op den boemel? Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2017 om 14:05. |
![]() |
![]() |
#12500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ook de voorgaande informatiewave die op mij afkwam. Maar de kortsluiting was er pas na het nuttigen van overmatig alcohol. Zonder alcohol weet ik perfect wat ik schrijf en wat ik doe. Onder invloed van alcohol blijkbaar dus niet. |
|
![]() |