Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2022, 16:28   #1241
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.264
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hun rijk zal van zeer korte duur zijn Oma. Mijn glazen bol is zeer hoopgevend.
Uw glazen bol van melkglas? Of bedoeld u dit soort van glazen bol?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2022, 08:23   #1242
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat zijn idd feiten.
Zoals de psychische problemen die daar inherent aan zijn.






Dat is een politiek vraag
De politiek is omzeild. Alles gaat via universiteiten, raden van bestuur van bedrijven en mediaconglomeraten, NGO's, activistische rechters en talloze niet verkozen semi-staatsinstellingen. En mocht er in al die instituties dan nog enige vorm van pluralisme merkbaar zijn ... maar ook dat is niet het geval. 'Links' doet gewoon hetzelfde wat het voor de jaren 1960 'rechts' verweet. En als een mens naar het aantal antidepressiva slikkende mensen kijkt vraagt die zich af of de meerderheid van de bevolking nu wel zoveel beter af is. De aandoening werd de norm en het normale het ziekelijke.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2022, 19:26   #1243
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat zijn idd feiten.
Zoals de psychische problemen die daar inherent aan zijn.
Ondertussen beschouwt in de VS al 2% van de jongeren zich trans; wat dus totale waanzin is en helemaal niet overeenkomt met de wetenschappelijke data over chromosomen, genderdysforie, ... . Allemaal - door de in de Angelsaksische wereld nog veel erger dan bij ons waaiende wokepsychose - flippende jongeren met onderliggende psychische problemen die zonder veel tegenstand of begeleiding beginnen puberteitsblokkers te nemen en operaties te ondergaan. Maar niemand in de bovenbouw durft er tegen in te gaan uit schrik om voor transfoob uitgemaakt te worden. (Net zoals iedereen ziet wat migratie aanricht in onze samenleving maar niemand - die voor open, progressief en intelligent wenst door te gaan - daar iets durft over zeggen uit angst het etiket racist op gekleefd te krijgen.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2022, 20:29   #1244
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw glazen bol van melkglas? Of bedoeld u dit soort van glazen bol?
Er zijn vele voorbeelden die een rode draad delen met wat we in deze generatie waarnemen. En die dachten allemaal dat ze het zoveel beter wisten tot het te laat was. Nochtans hadden ze altijd wel mensen die hen wezen op de feiten, maar dat waren dan de wappies he of de religioten die begrijpend lezen toepassen op de profetieën en ze elkaar zien opvolgen en uitkomen’
The time is at hand
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 16 juli 2022 om 20:42.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2022, 20:54   #1245
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.264
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er zijn vele voorbeelden die een rode draad delen met wat we in deze generatie waarnemen. En die dachten allemaal dat ze het zoveel beter wisten tot het te laat was. Nochtans hadden ze altijd wel mensen die hen wezen op de feiten, maar dat waren dan de wappies he of de religioten die begrijpend lezen toepassen op de profetieën en ze elkaar zien opvolgen en uitkomen’
The time is at hand
Dat loopt hier uit de hand...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2022, 16:55   #1246
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ondertussen beschouwt in de VS al 2% van de jongeren zich trans; wat dus totale waanzin is en helemaal niet overeenkomt met de wetenschappelijke data over chromosomen, genderdysforie, ... . Allemaal - door de in de Angelsaksische wereld nog veel erger dan bij ons waaiende wokepsychose - flippende jongeren met onderliggende psychische problemen die zonder veel tegenstand of begeleiding beginnen puberteitsblokkers te nemen en operaties te ondergaan. Maar niemand in de bovenbouw durft er tegen in te gaan uit schrik om voor transfoob uitgemaakt te worden. (Net zoals iedereen ziet wat migratie aanricht in onze samenleving maar niemand - die voor open, progressief en intelligent wenst door te gaan - daar iets durft over zeggen uit angst het etiket racist op gekleefd te krijgen.)
Ga in Hongarije of Rusland wonen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2022, 17:56   #1247
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat loopt hier uit de hand...
Het is zo, zoals in de dagen van Lot en Noach.
We kennen het beest aan haar vruchten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2022, 18:16   #1248
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ondertussen beschouwt in de VS al 2% van de jongeren zich trans; wat dus totale waanzin is en helemaal niet overeenkomt met de wetenschappelijke data over chromosomen, genderdysforie, ... . Allemaal - door de in de Angelsaksische wereld nog veel erger dan bij ons waaiende wokepsychose - flippende jongeren met onderliggende psychische problemen die zonder veel tegenstand of begeleiding beginnen puberteitsblokkers te nemen en operaties te ondergaan. Maar niemand in de bovenbouw durft er tegen in te gaan uit schrik om voor transfoob uitgemaakt te worden. (Net zoals iedereen ziet wat migratie aanricht in onze samenleving maar niemand - die voor open, progressief en intelligent wenst door te gaan - daar iets durft over zeggen uit angst het etiket racist op gekleefd te krijgen.)
2 procent is echt niet veel.
Als ik de rechtse zuurpruimen zou geloven, is het precies 20 procent dat transgender is ofzo.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2022, 18:17   #1249
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is zo, zoals in de dagen van Lot en Noach.
We kennen het beest aan haar vruchten.

Ik denk dat een filosofische bijdrage aan het debat als deze inderdaad de mensen terug in hun traditionele rollen duwt.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 17 juli 2022 om 18:18.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 06:04   #1250
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ga in Hongarije of Rusland wonen.
Ik woon niet in de VS. En ik heb geen last van trans, ga er elke dag mee om. Ik vind het gewoon erg voor al die jongens en meisjes die in de rage mee getrokken worden en zichzelf verliezen ipv te vinden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 06:09   #1251
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
2 procent is echt niet veel.
Als ik de rechtse zuurpruimen zou geloven, is het precies 20 procent dat transgender is ofzo.
Het is niet 'rechts' maar 'links' dat doet alsof er veel meer trans zijn, en dat er ook alles aan doet om zoveel mogelijk mensen zover te krijgen dat ze van zichzelf geloven trans te zijn. Dat er tegenwoordig in de VS anderhalf meer percent jongeren van zichzelf denkt trans te zijn ipv de wetenschappelijk geschatte 0,17 tot 0,5 percent betekent dat er tienduizenden jongeren aan schadelijke of ongezonde hormonenkuren en operaties beginnen die daar serieuze problemen met gaan krijgen, voorlopig vooral in de Angelsaksische wereld maar die waanzinnige trend is ook hier al merkbaar.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 06:41   #1252
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
2 procent is echt niet veel.
Als ik de rechtse zuurpruimen zou geloven, is het precies 20 procent dat transgender is ofzo.
2% is enorm als men dat als "gehandicapte" beschouwt.

Aan de andere kant is het totaal idioot om eisen gaan in te voeren "voor de meerderheid" voor een 2%. Gaan lullen over wat men nu mag zeggen en niet, hoe men nu het taalgebruik moet aanpassen en hoe niet, voor 2%, is inderdaad belachelijk. Die 2% moet maar leren dat ze een piepkleine minderheid zijn die geen rechten te eisen heeft, behalve gerust gelaten te worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 06:47   #1253
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
2% is enorm als men dat als "gehandicapte" beschouwt.

Aan de andere kant is het totaal idioot om eisen gaan in te voeren "voor de meerderheid" voor een 2%. Gaan lullen over wat men nu mag zeggen en niet, hoe men nu het taalgebruik moet aanpassen en hoe niet, voor 2%, is inderdaad belachelijk. Die 2% moet maar leren dat ze een piepkleine minderheid zijn die geen rechten te eisen heeft, behalve gerust gelaten te worden.
Ik denk niet dat er hier veel mensen over bezig zijn, behalve de extreemrechtse marginalen zelf natuurlijk. Dat zet hun eigen mannelijkheid in de verf, wat nodig is na de afschaffing van de dienstplicht...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 06:49   #1254
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het is niet 'rechts' maar 'links' dat doet alsof er veel meer trans zijn, en dat er ook alles aan doet om zoveel mogelijk mensen zover te krijgen dat ze van zichzelf geloven trans te zijn. Dat er tegenwoordig in de VS anderhalf meer percent jongeren van zichzelf denkt trans te zijn ipv de wetenschappelijk geschatte 0,17 tot 0,5 percent betekent dat er tienduizenden jongeren aan schadelijke of ongezonde hormonenkuren en operaties beginnen die daar serieuze problemen met gaan krijgen, voorlopig vooral in de Angelsaksische wereld maar die waanzinnige trend is ook hier al merkbaar.

Alleen inteelterige mensen geloven dat mensen hun geaardheid beïnvloed wordt door "propaganda". Ga toch in Hongarije of Rusland wonen, ofzo... Daar zijt ge pas echt gemotiveerd om een echte vent te zijn, zeker Rusland.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 07:46   #1255
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht

Ik denk dat een filosofische bijdrage aan het debat als deze inderdaad de mensen terug in hun traditionele rollen duwt.
Het is beangstigend accuraat geworden, de Bijbel. En iedereen die bekend is met Zijn profetie, heeft dat gewoon met eigen ogen gelezen.
Ik denk dat wij als landje beter alles wat de politiek inlepelt tot “woke” herleiden en terugkeren naar het simpele boerenleven en daar een overvloed in voorzien.
Eerst de basis terugkrijgen, dan de luxe verder uitbouwen.
Ieder mens recht op drinkbaar water, voedsel en grond.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 08:12   #1256
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik denk niet dat er hier veel mensen over bezig zijn, behalve de extreemrechtse marginalen zelf natuurlijk.
In Frankrijk gaat de fiscus geen brieven meer schrijven die beginnen met Monsieur of Madame. De Franse fiscus zal wel een bende extreem-rechtse marginalen zijn neem ik aan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 08:16   #1257
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Alleen inteelterige mensen geloven dat mensen hun geaardheid beïnvloed wordt door "propaganda".
Het gaat hier niet over geaardheid maar over eigenheid. Het gaat hier niet over het verkiezen van mannen of vrouwen te neuken, maar om de denial van de natuur van het eigen lichaam. En ja, er zijn gevallen waar het eigen lichaam ambivalent is, maar dat zijn heel kleine fracties van de bevolking.

Hier gaat het eerder over mensen die beweren in de grond een kip te zijn. Vroeger noemde men dat zotten. Het zijn mensen met een volledig gezond mannen- dan wel vrouwenlichaam die BEWEREN een ander wezen te zijn dan hun lichaam. Ik heb het hier dus niet over die "biologische afwijkingen", ik heb het over perfect normale lichamen, waarvan de eigenaars beweren een ander lichaam te hebben dan het werkelijke.

Let wel, ik ben totaal voor de vrijheid om met uw lichaam te doen wat ge wilt, daar stukken af te kappen, daar zaken bij te plakken en zo voort. Maar men kan zich de indruk niet ontdoen dat we hier een heel grote gelijkenis hebben met zotten die beweren een kip te zijn he, en daarom pluimen willen laten inplanten en een bek. Ik ben er totaal voor om die mensen toe te laten te doen wat ze willen. Maar ik ben ook voor de vrijheid van anderen om dat een bende halve garen te vinden en daar niet tot "respect" voor gedwongen te worden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 juli 2022 om 08:16.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 08:20   #1258
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat hier niet over geaardheid maar over eigenheid. Het gaat hier niet over het verkiezen van mannen of vrouwen te neuken, maar om de denial van de natuur van het eigen lichaam. En ja, er zijn gevallen waar het eigen lichaam ambivalent is, maar dat zijn heel kleine fracties van de bevolking.

Hier gaat het eerder over mensen die beweren in de grond een kip te zijn. Vroeger noemde men dat zotten. Het zijn mensen met een volledig gezond mannen- dan wel vrouwenlichaam die BEWEREN een ander wezen te zijn dan hun lichaam. Ik heb het hier dus niet over die "biologische afwijkingen", ik heb het over perfect normale lichamen, waarvan de eigenaars beweren een ander lichaam te hebben dan het werkelijke.

Let wel, ik ben totaal voor de vrijheid om met uw lichaam te doen wat ge wilt, daar stukken af te kappen, daar zaken bij te plakken en zo voort. Maar men kan zich de indruk niet ontdoen dat we hier een heel grote gelijkenis hebben met zotten die beweren een kip te zijn he, en daarom pluimen willen laten inplanten en een bek. Ik ben er totaal voor om die mensen toe te laten te doen wat ze willen. Maar ik ben ook voor de vrijheid van anderen om dat een bende halve garen te vinden en daar niet tot "respect" voor gedwongen te worden.
Gij denkt misschien zo, maar er zijn achterlijken genoeg die zelfs dat willen verbieden.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 18 juli 2022 om 08:23.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 08:24   #1259
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat hier niet over geaardheid maar over eigenheid. Het gaat hier niet over het verkiezen van mannen of vrouwen te neuken, maar om de denial van de natuur van het eigen lichaam. En ja, er zijn gevallen waar het eigen lichaam ambivalent is, maar dat zijn heel kleine fracties van de bevolking.

Hier gaat het eerder over mensen die beweren in de grond een kip te zijn. Vroeger noemde men dat zotten. Het zijn mensen met een volledig gezond mannen- dan wel vrouwenlichaam die BEWEREN een ander wezen te zijn dan hun lichaam. Ik heb het hier dus niet over die "biologische afwijkingen", ik heb het over perfect normale lichamen, waarvan de eigenaars beweren een ander lichaam te hebben dan het werkelijke.

Let wel, ik ben totaal voor de vrijheid om met uw lichaam te doen wat ge wilt, daar stukken af te kappen, daar zaken bij te plakken en zo voort. Maar men kan zich de indruk niet ontdoen dat we hier een heel grote gelijkenis hebben met zotten die beweren een kip te zijn he, en daarom pluimen willen laten inplanten en een bek. Ik ben er totaal voor om die mensen toe te laten te doen wat ze willen. Maar ik ben ook voor de vrijheid van anderen om dat een bende halve garen te vinden en daar niet tot "respect" voor gedwongen te worden.
Noem een kat een kat, genderdysforie.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 18 juli 2022 om 08:29.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 08:29   #1260
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

En seksuele voorlichting voor holebi jongeren is dan zogezegd aanzetten tot homoseksueel gedrag volgens jullie.
Hopen dat jullie kinderen nooit die informatie verkrijgen zodat de zeker geen holebi gaan worden...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be