![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geachte Hertog, Met alle respect: Ik heb helemaal niets uit te leggen. De topic van deze draad was een frontale en niet mis te verstane beschuldiging aan het adres van mandatarissen van de grootste, de meest geviseerde en tevens uiterst ondemocratisch behandelde partij in ons Vlaamse parlement. Ik denk dat deze olifantendraad na twaalfhonderd postings een muis heeft gebaard. Hetgeen ik op deze draad heb willen aantonen is het zwaktebod waarmee de tegenstanders van het VB keer op keer deze partij willen beschadigen. Blijkbaar wordt over/met deze partij uit pure gewoonte de normale argumentatieve discussie niet meer gevoerd. Enkel gescheld met loze beschuldigingen is het droeve resultaat. Ik denk dat diegenen die deze topic steunen eerder zullen moeten aantonen waarom ze A/ hun stelling niet kunnen onderbouwen B/ het argumentatieve hebben achtergelaten. Ik kan mij dan ook niet voorstellen waarom ik hier een psychoanalyse zou moeten ondergaan (en dan nog door een paar misfits) over de redenen waarom ik iemand die valselijk wordt beschuldigd (op succesvolle wijze blijkbaar)wil verdedigen. Hoogachtend, Fieseler PS (niet de partij uiteraard ![]() Het zou verdorie de eerste keer niet zijn.
![]() |
![]() |
#1243 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er veel mensen die iets mispeuteren kunnen gelinkt worden aan politiek, misschien zijn er daar wel gasten bij wiens moeder of vader bij de VLD zit, maar dat zullen ze natuurlijk niet vertellen, mensen zouden denken: "wat heeft dat er nu mee te maken". Beetje verkeerd als je het mij vraagt, en misschien wel een poging om VB door het slijk te halen, gelijk hoe is het sensationeler te zeggen dat er eentje op de lijst van het VB stond dan te zeggen dat er eentje een Groen!-partijkaart heeft (hypothetisch natuurlijk)
![]() |
![]() |
#1244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ah ja, wat wil je ook ... eerst een partij verketteren, 30 jaar aan een stuk demoniseren en in de media altijd maar linken aan WOII en de collaboratie (anno 2008 nog nb) ... en dan verwonderd zijn wanneer er nitwits tussenlopen die dat ook nog geloven ??? natuurlijk komen die dan bij jouw demon terecht ![]() met die zou zingen en verbaast me niet ... moet ik je geen bewijs vragen zeker ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2008 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() evengoed als je weet dat die insinuaties beledigend zijn voor elke normale mens en dat d�*t net de reden is waarom Fi er niet op antwoordt. ps ik antwoord daar wel op omdat jullie mij niet kunnen beledigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer werd de SS ontbonden ? en wanneer werd Jef François uitgenodigd ? er zitten nog wel wat aspecten aan hé er is de strijd geweest tegen het communisme ... waar ook Belgie nog aan heeft meegedaan ... maar laat ons duidelijk zijn : Karel Dillen heeft nooit gecollaboreerd, hij was er nochtans oud genoeg voor, hij heeft bvb in tegenstelling tot Schiltz of Leysen nooit in de hajot gezeten en net daarom kon hij zo snoeihard uithalen naar de repressie ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, u moet het niet proberen onder de mat te schuiven. Heel, of beter, een groot deel van het VB, heeft nog steeds een nostalgie naar de collaboratie en naar de 'Nieuwe Orde'. Punt uit. En als ze de allochtonenkwestie niet hadden om zich te profileren, dan bleef het VB een kleine partij. In het genre van de NVA. Maar die zijn tenminste fatsoenlijk. Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, Karel Dillen was niet te jong. niet voor naar t oostfront te gaan en niet voor de HJ. Dat moet dus Karels bewuste keuze geweest zijn, er gingen er immers die jonger waren ... weet ik veel wat zoon Dillen bij Degrelle ging zoeken ? hoe oud was zoon Dillen toen ? een opzoekwerk voor een eindwerk of zo (dat kan toch werkelijk vanalles zijn, niet ? ) (en voor je zo'n eindwerk an sich al verdacht gaat noemen : in k&k vraagt Duupje momenteel hulp voor een eindwerk ivm incest ... ) fout, de vb'ers die ik ken (en ik vermoed dat ik er meer ken dan jij) nemen (wat mij betreft terecht) geen afstand van de strijd tegen het communisme en de strijd tegen belgie ... ik ken er daar geeneen die de gruwels van het nazisme goedpraat. ach wat jij allemaal fatsoenlijk noemt, wat ben je ineens inconsequent ... je kent die compromiterende foto's toch ook hé ... en dat is niet van een backbencher (toevallig zoon van de eerste voorzitter) maar van de numero uno hé Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2008 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoon Dillen was toen geen kind meer in ieder geval. Maar inderdaad, u weet verrassend weinig over die dingen. Te weinig heb ik zo de indruk. Alhoewel ik dat dan weer moeilijk kan geloven. En u stelt zich in dit verband ook zeer weinig vragen. Te weinig als u het mij vraagt. En dat kan ik dan wel geloven. Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
|
![]() Is Koen Dillen naar Degrelle geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en idd wat hamc vraagt is ook terecht : waar werd die foto genomen ? en dan last but not least : was dat nazisme van Degrelle besmettelijk of zo ? er zijn nl heus wel mensen die met andere mensen kunnen praten, en er toch hun eigen ideeën op nahouden ... zo zou het kunnen dat Koen Dillen met Degrelle sprak zonder zelf een nazi te zijn (geworden) je verwijt me dus te weinig te weten, maar ik stel vast dat jij bijzonder veel tracht te weten (of eerder te geloven) maar dan vanuit een ééndimensionale tunnelvisie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Evenzeer zou ik eens gerust een weekje willen kamperen met Stalin, Molotov, Beria en Hitler om die gasten eens bezig te horen maar ook eens met Ghandi, Einstein, Sartre, Tenzin Gyatso, Carl Von Ossietzky enz. Maakt mij dat een commie, nazi, massamoordenaar, jood, heilige? Neen: het zijn nu net die geretardeerden die daar een problmeen in zien die ofwel last hebben van enorme bekrompenheid ofwel van slechte wil. Citaat:
En neen: Ook als je er Piet en Streep bijvoegt zal dat niets aan dat gewicht veranderen. ![]() Citaat:
Ben jij er ook zo eentje die mordicus blijft zweren bij het onder de mat te vegen van de problemen die vandaag de gewone volksmens dagdagelijks het leven beïnvloeden en morgen voor onoverkomelijke sociale problemen zal zorgen? Denk jij ook dat je deze problemen zal oplossen door de enige partij die dit probleem durft te benoemen met nazistische rotzooi te besmeuren? BTW:Het VB is vooral groot geworden door zijn consequente houding: "in het parlement zeggen wat de volksmens stilletjes denkt".
![]() |
![]() |
#1258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u bedoelt : u stelt zich ineens veel te veel vragen ! ... terwijl ik er daarnet te weinig stelde ???? weten wat je wil hé System ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
|
![]() Als die Koen Dillen maar niet besmet is met het Belgicistische virus van Rex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
|
![]() Citaat:
Dillen nodigt een SS'er uit en is dus een nazi. Ik kruip in de grond van schaamte: want ik praat regelmatig met een groene: dus ben ik een roodfascist. Ik ga zelfs om de drie jaar mijn vriend in Parijs bezoeken: een notoir sos. dus ben ik weeral een roodfascist. Erger nog: Mijn partner is Waalse dus ben ik ook een Waal? HELP!!!! Als ik van jou was zou ik toch eens een beetje sleutelen aan mijn "waarheid" hoor System eer ik mij hier zou komen belachelijk maken.
![]() |