Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2009, 13:11   #1241
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Legt u Artisjok me dan eens uit waarom een school geen besluiten mag nemen, om eigen visie te vrijwaren van negatieve evoluties onder leerlingen die voor de school problemen meebrengen die als ongewenst worden gezien binnen hun pluralistische opdracht.

Daar geeft u geen antwoord op behalve het lezen van pedagogische projecten.
Zelf geeft u aan als ouders dit steeds te lezen in verband met uw eigen kroost, misschien hadden meer allochtone ouders ( tenminste zij die kunnen lezen en Vlaams begrijpen) dat ook eens moeten doen, opvoeden gaat verder dan de voordeur.

U lijkt niet te willen weten dat niet iedere groep Antwerpenaren uw visie op "zelf laten beslissen of je een hoofddoek draagt" deelt en die wel opleggen aan anderen,wat voor maatschappelijke vraagstukken zorgt zoals "m oeten hoofddoeken steeds en overal"?
De meesten buiten die groep, ongeacht of dit moslims zijn of niet vinden van niet en om ook de rechten an deze mensen te vrijwaren wordt neutraliteit opgelegd, toch blijft u maar drammen met argumenten die zo langzamerhand door heel wat forumleden werden weerlegt, het principe" geen verbod of gebod" is mooi wanneer iedereen dat principe deelt, wie iets over subgroepen moslims afweet is bekend met het gegeven dat zij dit niet delen maar misbruiken om hun wil, hoofddoeken steeds en overal op te leggen binnen een seculiere samenleving.

Mocht iedereen uw principe delen werd de hoofddoek tijdens schooluren afgezet, zonder discussie,juist omdat het gebod " hoofdoeken moeten steeds en overal" niet op de agenda zou staan.
Niet de school maar een aantal groepen moslims dragen hier verantwoordelijkheid voor, de school deed meer dan genoeg!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 13:13   #1242
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
tja, als ze niet kunnen discussieren zonder mensen zwart te maken is het hun eigen schuld. Ik heb genoeg beledigingen moeten slikken van dimensie en circe
Jaja weten het, u bent slachtoffer maar Circe had wel boeiender argumenten dan u en heel wat forumleden zullen haar bijdragen missen, ik in ieder geval wel!
Oud 4 juli 2009, 13:24   #1243
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jaja weten het, u bent slachtoffer maar Circe had wel boeiender argumenten dan u en heel wat forumleden zullen haar bijdragen missen, ik in ieder geval wel!
Same here!!!
En ik raad artisjok en Cº nógmaals aan dit artikel te lezen voordat het oeverloze gel*l en het eindeloze doordraven in cirkeltjes opnieuw begint!

Léés en léér mensen!

http://lvb.net/item/7629

Laatst gewijzigd door SDX : 4 juli 2009 om 13:25.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 13:48   #1244
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

SDX goed advies!
Oud 4 juli 2009, 13:56   #1245
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe deed niets anders dan beledigingen uiten. Zij had een bijzondere voorliefde voor de meest vulgaire uitdrukkingen onder de gordel.

U hebt echter wel gelijk dat ze daarin superieur was aan u, die u voortdurend in een slachtofferrol wentelt, en daarover tot in den treure blijft zeuren. Dat is inderdaad nog erger.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 juli 2009 om 13:57.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 13:57   #1246
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
juist. Circe is bijzonder goed op de hoogte en heeft duidelijk veel gelezen over de onderwerpen waarin zij een bijdrage levert ,en dat kan niet van iedereen gezegd worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 14:10   #1247
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Circe deed niets anders dan beledigingen uiten. Zij had een bijzondere voorliefde voor de meest vulgaire uitdrukkingen onder de gordel.

U hebt echter wel gelijk dat ze daarin superieur was aan u, die u voortdurend in een slachtofferrol wentelt, en daarover tot in den treure blijft zeuren. Dat is inderdaad nog erger.
Over Circe verschillen we dus van mening, wel grappig dat u haar van "onder de gordel slaan" beschuldigt om tegelijkertijd anderen superieur aan mij te verklaren, tot daar uw morele hoogstaandheid en intellectuele bijdrage!
Oud 4 juli 2009, 14:12   #1248
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
juist. Circe is bijzonder goed op de hoogte en heeft duidelijk veel gelezen over de onderwerpen waarin zij een bijdrage levert ,en dat kan niet van iedereen gezegd worden.
Dat klopt...jammer dat juist de mensen die hier boeiende bijdragen leverden verbannen worden, hopelijk is het niet definitief? Evenmin moet van mij Raf weg...je hoeft het niet met mekaar eens te zijn, maar een ban is nogal drastisch!
Oud 4 juli 2009, 14:28   #1249
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat klopt...jammer dat juist de mensen die hier boeiende bijdragen leverden verbannen worden, hopelijk is het niet definitief? Evenmin moet van mij Raf weg...je hoeft het niet met mekaar eens te zijn, maar een ban is nogal drastisch!
Ik wil Raf niet beledigen. Maar puur qua argumentaie is hij volgens mij geen partij voor Circe. Het is mijn persoonlijke mening en ik denk dat ik deze nog mag uiten zonder verbannen te worden, althans dat hoop ik.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 14:29   #1250
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Toch opmerkelijk dat diegene die het hardst schreeuwt over beperkingen van hun vrijheid de eerste zijn om de vrijheid van andere in te perken.
Citaat:
kunt u aub geen haatzaaiende topics/posts of topics/posts met de bedoeling een bevolkingsgroep te kleineren en/of te beledigen meer toleren? naar mijn mening is dit in strijd met de wet, ook al is dit een private website.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Gelieve mijn post bij het quoten niet de wijzigen.
Je hebt nog ruim 20 minuten om je fout recht te zetten.
Oud 4 juli 2009, 16:14   #1251
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wil Raf niet beledigen. Maar puur qua argumentaie is hij volgens mij geen partij voor Circe. Het is mijn persoonlijke mening en ik denk dat ik deze nog mag uiten zonder verbannen te worden, althans dat hoop ik.
Van mij wel hoor, iedereen trouwens en al zeker Circe...
Oud 4 juli 2009, 17:06   #1252
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Toch opmerkelijk dat diegene die het hardst schreeuwt over beperkingen van hun vrijheid de eerste zijn om de vrijheid van andere in te perken.

maar dimensie toch, waar heb ik dan ook maar iemand in zijn/haar vrijheid beperkt?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 17:11   #1253
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
circe werd geband? ik kom juist tot die vaststelling!
circe is een vrouw? dacht altijd dat zij een man was!
vond haar nochtans altijd geweldig: geen flutreacties maar lekker veel feiten aanbrengen! heb de threads een tijd niet meer gelezen dus ik val compleet uit de lucht!
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 17:16   #1254
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
circe werd geband? ik kom juist tot die vaststelling!
circe is een vrouw? dacht altijd dat zij een man was!
vond haar nochtans altijd geweldig: geen flutreacties maar lekker veel feiten aanbrengen! heb de threads een tijd niet meer gelezen dus ik val compleet uit de lucht!
U niet alleen heel wat mensen denk ik..een permanente ban zou ik toch wel heel erg betreuren! Weet iemand of Circe nog terug mag komen? En ja, ze is een vrouw!
Oud 4 juli 2009, 17:18   #1255
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar dimensie toch, waar heb ik dan ook maar iemand in zijn/haar vrijheid beperkt?
Waarom noemt u koppijn dimensie???
Niemand noemt u toch anders dan wat u opgeeft, dit vind ik onder de gordel!

En dan vraagt u waar u vrijheid inperkt, Jawatte....in ieder geval al van koppijn want die moet nu weer hierover met u een "discussie" aangaan!

Laatst gewijzigd door alice : 4 juli 2009 om 17:19.
Oud 4 juli 2009, 17:29   #1256
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U niet alleen heel wat mensen denk ik..een permanente ban zou ik toch wel heel erg betreuren! Weet iemand of Circe nog terug mag komen? En ja, ze is een vrouw!
Nee ze mag NOOIT meer terugkomen, haar ban is permanent:
Citaat:
... maar zowel volgens mijn berekening (ik had al 17 bp en kreeg er nog 4 bij, dat is dus +20 = permban) als wat ik op het schermkreeg: date ban will be lifted = nooit, denk ik niet dat het tijdelijk zal zijn.
thx to the Stasi-clan uiteraard - degenen die het van haar intellect niet konden halen, de 'slachtoffersywntjes, de notoire driehoekjesklikkerrafkes, de cirkelredeneringartisjokken, de dieskriemienaatsieroepersk'nijnen, de 'ikgeefgraagnogeentrapensneernagefrustreerdevrouwe nhatendepseudofilosofenkallikleskes' etc....
Ja, ze is een vrouw, een prachtvrouw met meer stijl, kracht en kennis dan al die linkse gluiperige leipe huilie huilie pruil pruil cultuurrelativistische, zelfhaters samen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 17:50   #1257
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kallikles, nu zie ik drie mogelijkheden:

1. Met jouw handtekening onder het bovenstaande vormt dit niets anders dan beledigingen uiten.
2. Met jouw handtekening onder het bovenstaande strekt dit Circe en Alice tot eer.
3. Iets waaronder jouw handtekening prijkt, kan van generlei betekenis zijn.

Als je er een vierde, superieure, vindt, verneem ik het graag. Hoe dan ook hoop ik voor jou dat je beseft, welke de juiste is.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 4 juli 2009 om 18:10.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 18:34   #1258
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

u overdrijft.

instead of korans and imams
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 18:36   #1259
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd. Circe heeft een duidelijk standpunt/kant, maar ze onderbouwt haar argumenten toch steeds vind ik.

Waaraan heeft ze die ban trouwens te danken?

instead of korans and imams
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2009, 18:58   #1260
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom noemt u koppijn dimensie???
Niemand noemt u toch anders dan wat u opgeeft, dit vind ik onder de gordel!

En dan vraagt u waar u vrijheid inperkt, Jawatte....in ieder geval al van koppijn want die moet nu weer hierover met u een "discussie" aangaan!

t'Ja spijtig genoeg wel, men zou er koppijn van krijgen.
Citaat:
U hebt niet daartoe rechtstreeks de macht, alleen de moderator/administrators. Maar U drukt wel het verlangen en de wil daartoe uit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be