![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Israel of Palestina | |||
Israel |
![]() ![]() ![]() |
52 | 50,98% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
50 | 49,02% |
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Arabische volkeren worden door hun leiders opgejut tegen Israel en vallen steeds weer in dezelfde val. En van dat "vreedzaam marcheren" komt ook niets in huis, ze worden in hun eigen landen afgeslacht en hebben dus genoeg zorgen op hun hoofd. Dit geldt trouwens ook voor de Palestijnen zelf. De enige reden waarom een Hamas weer massaal raketten afvuurt op Israel en er bomaanslagen gaat plegen is dat ze Israel willen provoceren om hard terug te slaan, zo kunnen ze hun eigen volk weer samen krijgen tegen de Joden (dat hopen ze althans). Want in Gaza is de Hamas ook geconfronteerd met betogingen (net als in de andere Arabische landen), welke ze vakkundig en bloedig neerslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die zijn vandaag al solidair
![]() |
![]() |
#1244 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() MVA heeft gelijk, was ook de reden dat Israel absoluut Moebarak in het zadel wou houden. Opportunistische en makkelijk controleerbare leiders in egypte en Jordanië hebben Israel erkend, maar hun volk dacht er wel even anders over !
en dat volk neemt nu de macht terug. ![]() Israel is een aflopende zaak, extern neemt de dreiging alleen maar exponentieel toe en intern speelt de demografie hun zware parten + hun krediet in de Westerse wereld is verspeeld. geen hasbara zever die daar iets aan goed praat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoeld u dat de VS en Israel Mubarak niet ondersteunden ?? (Tot het moment dat het een verloren zaak bleek)
![]() |
#1248 |
|
![]() Sadat en Moebarak, die beiden hun sporen verdienden in oorlogen tegen Israel, kozen voor vrede met Israel omdat dit in het belang van Egypte was. En dat vinden ook de meeste Egyptenaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel het meest idiote argument allertijden omdat israel zware bommen gooit op 's werelds dichtbevolkste gebieden. Men weet dat er burgers gaan omkomen bij hun acties. Waar 'de terroristen' zich ook bevinden, het zal altijd tussen burgers zijn.
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarbij geen doden vielen .
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1252 |
|
![]() Dus de terroristen moeten vrij baan krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister, waar haalt u uw verhaaltjes in godsnaam vandaan?
http://www.google.com/search?sourcei...rom+a+tree.%22 Eerste site is deze, daarna wat ongure blogjes. Ik wil écht bronnen, kunnen die Arabieren niet wat naar het Engels vertalen ofzo? Of zijn het misschien toch pure fabricages (dit is niet de eerste keer) die uw en uw acolieten in elkaar hebben gezet om Israël zwart te maken... Mooi de Goebbels-techniek toepassen, en warempel, een paar idioten zijn erin gestapt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De bron staat gewoon onder mijn post hoor: Haaretz. Die staat overigens ook bovenaan bij uw googlesearch. Daar zal u over gekeken hebben wellicht. Of was dat een pure fabricage van uwentwege? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat overigens niet wegneemt dat ik u gisteren heb moeten betrappen op het posten van onbetrouwbare informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) U moet mij helemaal niet betrappen. Als ik info plaats die volgens u niet klopt, kan u me daar altijd op wijzen of tegenargumenten aandragen en feiten die mijn ongelijk aantonen of illustreren dat mijn visie foutief is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#1259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nummer 1 geeft niks, moet zelfs een tweede doen omdat mijn schermpje nogal klein is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opmerkelijk. Ik wist niet dat dezelfde zoekrobot afhankelijk van uw Operating System of de browser een ander resultaat kon geven.
![]() |