Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2012, 23:43   #1241
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
@Rizz

En als je dit nog niet helemaal duidelijk is:

2 x 0 = 0

3 x 0 = 0

Dus: 2 x 0 = 3 x 0

Dus: 2 = 3

Ben je weer wiskunde aan het uitvinden harrie?
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 07:07   #1242
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Natuurlijk valt er met 0 te rekenen, het is een gedefinieerd aantal.
Het aantal is 0, dat is geen aantal.
Citaat:
Zoals ik eerder al stelde, als ik naar mijn lege fruitmand kijk en je vraagt me "hoeveel appels tel jij in die mand", en ik antwoord daarop "0", is dat een perfect aanvaardbaar antwoord.
Zeker, maar dat is geen aantal, want het is niks.

Het is een concept.

Oneindig is echter wel een aantal: een oneindig aantal zelfs.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 07:09   #1243
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Ben je weer wiskunde aan het uitvinden harrie?
Zo is het: de wiskunde begint bij harriechristus.....
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 09:25   #1244
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

147 - Je kunt de oneindigheid zo zien.

Maar goed: op afstand wordt alles steeds kleiner en de diepte steeds smaller en steeds moeilijker te zien.
Dit alles komt dan bij elkaar, volgens de leer van het perspectief, in een verdwijnpunt in de oneindigheid.
Maar dat verdwijnpunt kun je gewoon zien, namelijk heel gemakkelijk waar de rails van de trein in de verte bij elkaar komen.
Dat wil dus zeggen dat je de oneindigheid kunt zien.
Dat wat oneindig ver weg is, kun je zomaar voor je zien als verdwijnpunt.
Dit omdat de uitwendige oneindigheid door het zien verandert in een inwendige oneindigheid, die we ook al kennen van de inwendige oneindige reeks der limietberekeningen, die hier de plaats innemen van de bielzen van de spoorrails.



Door het perspectief wordt alles op afstand kleiner.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 23:46   #1245
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Het aantal is 0, dat is geen aantal.
Zeker, maar dat is geen aantal, want het is niks.

Het is een concept.

Oneindig is echter wel een aantal: een oneindig aantal zelfs.
Als men mij vraagt "hoeveel appels tel jij in die mand", dan vraagt men mij naar een aantal, niet?
En als ik daarop antwoord: "0", dan is dat een perfect aanvaardbaar antwoord op die vraag naar een aantal.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 07:46   #1246
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Als men mij vraagt "hoeveel appels tel jij in die mand", dan vraagt men mij naar een aantal, niet?
En als ik daarop antwoord: "0", dan is dat een perfect aanvaardbaar antwoord op die vraag naar een aantal.
0 is de ontkenning van een aantal, want er zit niks in de mand.

Maar oneindig daarentegen is wel een aantal: een oneindig aantal zelfs.
Als slechts een van beiden een getal mag zijn, dan is het echt de laatste en niet de eerste.

En inderdaad zijn er mensen als jij die nooit verder komen dan de 0 als basis, want zo heb ik in deze draad al zoveel geschreven over allerlei onderwerpen waar je nooit op reageert.
Je blijft maar eindeloos zeuren over die 0 en de oneindigheid.


Dat is echt duidelijk een teken dat er iets niet bij je spoort.
Oftewel: de naald is in dezelfde groef blijven steken.......
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 08:24   #1247
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Als men mij vraagt "hoeveel appels tel jij in die mand", dan vraagt men mij naar een aantal, niet?
En als ik daarop antwoord: "0", dan is dat een perfect aanvaardbaar antwoord op die vraag naar een aantal.
Het is een teken van paradijselijke onschuld.....



Adam: Heer, ik heb geen appel in mijn mand!

God: Man, je bent niet goed bij je hoofd! Laat Eva dan even zoeken.....
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 23:44   #1248
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Je blijft maar eindeloos zeuren over die 0 en de oneindigheid.
Pardon?
Jij bent degene die de 0 er in de discussie hebt bij gehaald nadat we je duidelijk aantoonden dat oneindig een concept is, geen getal.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 07:27   #1249
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Pardon?
Jij bent degene die de 0 er in de discussie hebt bij gehaald nadat we je duidelijk aantoonden dat oneindig een concept is, geen getal.
Ik heb wel duidelijk bewezen dat juist oneindig een getal is en 0 een concept.

Als je zou moeten kiezen, wat kies je dan:

0 of oneindig?

a - 0 euro's of oneindig veel euro's op de bank?

b - 0 vrouwen of oneindig veel?

c - 0 = de dood of het oneindige leven?

d - 0 = dom of oneindig = super intelligentie?

e - 0 = de duivel of: oneindig = GOD?


Eerlijk antwoorden graag en niet eindeloos om de pot heen draaien met allerlei uitvluchten.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 20:19   #1250
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

148 - We halen er een verrekijker bij.

Eigenlijk is dat wel wonderbaarlijk, want je kunt je de oneindigheid niet voorstellen en hier is het zo maar, dus het oneindige heeft dan wel een einde en dat is dat punt.
Hoewel: als je met een verrekijker zou kijken om het nog beter te zien zou het punt aan de horizon blijken geen echt punt te zijn, maar enige breedte te hebben.
Daar verdwijnen de rails over de horizon.
En zelfs als die rails werkelijk kaarsrecht zouden lopen, dus niet met de ronding van de aarde mee, maar recht het heelal in, en die rails werkelijk oneindig zouden zijn, dan zou je ook met de aller sterkste sterrenkijker, dat punt zelf niet kunnen vinden, want het is oneindig klein en bij uitvergroting door middel van steeds sterkere en sterkere kijkers (laten we maar voorstellen dat we die hebben), zou het punt zich telkenmale uitvergroten tot nog meer bielzen en spoorrails, zodat het punt eigenlijk geen punt is, maar een stip, een vlekje dus, waarin de inwendige oneindigheid schuil gaat, en wat zich eindeloos laat uitvergroten zonder grens.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 00:13   #1251
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik heb wel duidelijk bewezen dat juist oneindig een getal is en 0 een concept.
Je hebt dat nergens bewezen, je bent telkens weer op tegenstrijdigheden gebotst die je maar al te goed inziet maar niet wil toegeven. Je hebt altijd maar vreemdere concepten uitgevonden, zoals "een abstracte 1 die identiek is aan 0", om voorgaande tegenstrijdigheden proberen op te lossen maar dat leidde telkens tot nog meer tegenstrijdigheden.

Denk je nu echt dat je ook maar 1 mens die deze draad gevolgd heeft overtuigd hebt?
Ik denk net het omgekeerde, moest er ook maar 1 iemand zijn die toch twijfelde of oneindig mss. een getal kon zijn, nu dankzij jou er wel zeker van is dat dit niet het geval kan zijn, je heb zelf alle tegenstrijdigheden in deze stelling bloot gelegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Als je zou moeten kiezen, wat kies je dan:

0 of oneindig?

a - 0 euro's of oneindig veel euro's op de bank?

b - 0 vrouwen of oneindig veel?

c - 0 = de dood of het oneindige leven?

d - 0 = dom of oneindig = super intelligentie?

e - 0 = de duivel of: oneindig = GOD?


Eerlijk antwoorden graag en niet eindeloos om de pot heen draaien met allerlei uitvluchten.

Dan moet ik voor 0 kiezen want ik kan geen definieerbare kwantiteit aan het concept oneindig geven.

Zoals ik eerder al stelde, met 0 euro op zak weet ik precies wat ik kan doen, met een "briefje van oneindig" op zak heb ik geen flauw benul wat ik ermee zou kunnen doen.

Dat briefje van oneindig zou volgens jou dan een waarde moeten hebben groter dan al het geld van de wereld te samen.
Ook al drukken we non-stop briefjes van 500 euro bij, nooit zullen we op die manier evenveel geld verzamelen als wat dat ene briefje waard is.
Met andere woorden, als we echt zouden aanvaarden dat dat briefje van oneindig een "waarde" zou hebben, dan moeten we ook aanvaarden dat al het andere geld op de wereld waardeloos is, want hoevel geld iemand ook bezit in dit scenario, dat weegt nog steeds niks op tegenover het bezit van die persoon met dat briefje van oneindig op zak.

Geef mij maar dus 0 euro en laten we oneindig maar laten voor wat het is, 'een concept'.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 06:29   #1252
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Denk je nu echt dat je ook maar 1 mens die deze draad gevolgd heeft overtuigd hebt?
Ik denk het wel.

Ik denk dat er deze keer weer een aantal mensen zijn overtuigd dat wat kennis betreft Harrie het niveau van een scholier van het lager middelbaar niet overtreft.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 06:30   #1253
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Zoals ik eerder al stelde, met 0 euro op zak weet ik precies wat ik kan doen, met een "briefje van oneindig" op zak heb ik geen flauw benul wat ik ermee zou kunnen doen.
Overal waar ge wilt betalen: 'Sorry meneer ik kan niet weergeven'.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 06:56   #1254
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Je hebt dat nergens bewezen, je bent telkens weer op tegenstrijdigheden gebotst die je maar al te goed inziet maar niet wil toegeven. Je hebt altijd maar vreemdere concepten uitgevonden, zoals "een abstracte 1 die identiek is aan 0", om voorgaande tegenstrijdigheden proberen op te lossen maar dat leidde telkens tot nog meer tegenstrijdigheden.
Ik lees hier geen enkel inhoudelijk tegenargument.
Alleen maar beweringen.
Citaat:
Denk je nu echt dat je ook maar 1 mens die deze draad gevolgd heeft overtuigd hebt?
Is er één mens bij die er iets van begrijpt en met een goed tegenargument is gekomen?
Citaat:
Ik denk net het omgekeerde, moest er ook maar 1 iemand zijn die toch twijfelde of oneindig mss. een getal kon zijn, nu dankzij jou er wel zeker van is dat dit niet het geval kan zijn, je heb zelf alle tegenstrijdigheden in deze stelling bloot gelegd.
Opnieuw hoor ik hier geen argument.
Citaat:



Dan moet ik voor 0 kiezen want ik kan geen definieerbare kwantiteit aan het concept oneindig geven.
Inderdaad ben je zelf een 0, omdat je daarvoor kiest.
En daarmede heb je jezelf heel goed gekwalificeerd.
Hoe zou een 0 ook maar iets kunnen begrijpen?

Overigens: je staat niet alleen, ook de hele maatschappij stelt niets voor en zal ook onder gaan aan haar eigen onbenulligheid.
Citaat:
Zoals ik eerder al stelde, met 0 euro op zak weet ik precies wat ik kan doen, met een "briefje van oneindig" op zak heb ik geen flauw benul wat ik ermee zou kunnen doen.
Inderdaad: met 0 euro op zak kan je niks doen, en dat past jou dan ook het best: ik wens je veel succes, zodra je iets zou willen kopen.
Ik hoop van jou nog eens het resultaat te horen.
Namelijk of de winkelier er ook zo over denkt.
Citaat:
Dat briefje van oneindig zou volgens jou dan een waarde moeten hebben groter dan al het geld van de wereld te samen.
Zo is het. Op zijn minst.
Citaat:
Ook al drukken we non-stop briefjes van 500 euro bij, nooit zullen we op die manier evenveel geld verzamelen als wat dat ene briefje waard is.
Zo is het.
Citaat:
Met andere woorden, als we echt zouden aanvaarden dat dat briefje van oneindig een "waarde" zou hebben, dan moeten we ook aanvaarden dat al het andere geld op de wereld waardeloos is, want hoevel geld iemand ook bezit in dit scenario, dat weegt nog steeds niks op tegenover het bezit van die persoon met dat briefje van oneindig op zak.
Dat is dan fout: al het andere geld is niet waardeloos geworden, maar kan rustig verenigd worden met de oneindige waarde van het oneindige geld.
Evenmin als de mens niet waardeloos is tegenover God, maar zich aan hem over moet geven om in Hem zijn waarde te hebben.
Dat is de eenheid van de mens en god als de eenheid van het beperkte geld en het oneindige geld.
Citaat:
Geef mij maar dus 0 euro en laten we oneindig maar laten voor wat het is, 'een concept'.
Dus jij kiest ervoor helemaal geen geld meer te hebben en je komt op straat te staan.

Ik kies voor een oneindige hoeveelheid geld.

Nu is het rare van het geval dat je alleen maar één van de vele vragen beantwoord hebt: die over het geld.

Maar blijkbaar is dat het enige wat je nog een beetje "begrijpt" als een goed econoom die liever failliet gaat, zoals ook onze economie failliet gaat.
Blijkbaar ben je in de ogen van de wereld een "goed" econoom.

Ik wens je veel succes ermee, hoewel het maar woorden zijn en geen daden, want je kiest niet werkelijk voor 0 euro, want dan kan je niks meer kopen.
Het is dus slechts een concept, een verkeerd idee overigens, een verkeerd idee dus.
Heel gemakkelijk in te zien, maar niet voor Rizz.

Het ware concept is de oneindigheid en eeuwigheid en deze is God, niet alleen als concept, maar ook als getal en nog meer als bewuste Geest en bewuste werkelijkheid.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 07:01   #1255
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Overal waar ge wilt betalen: 'Sorry meneer ik kan niet weergeven'.
Geen probleem, want alle rijkdom van de wereld is dan al reeds voor mij, met mijn briefje opgekocht.
En heeft niemand daar van terug, zo blijft het briefje zelf van mij.
En met dat briefje als onderpand schrijf ik wel even een cheque met de waarde van alle rijkdom van deze wereld.

Eenvoudige economie, waar je blijkbaar ook al geen verstand van hebt.

Maar die arme Rizz staat zonder geld aan de toonbank en krijgt niks.
Oh, oh, wat is die blij..

Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 april 2012 om 07:07.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 07:03   #1256
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik denk het wel.

Ik denk dat er deze keer weer een aantal mensen zijn overtuigd dat wat kennis betreft Harrie het niveau van een scholier van het lager middelbaar niet overtreft.
Dus blijkbaar leer je op het lager middelbaar onderwijs dat het oneindige een getal is en heb jij zitten slapen....
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 07:22   #1257
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik lees hier geen enkel inhoudelijk tegenargument.
Alleen maar beweringen.
Is er één mens bij die er iets van begrijpt en met een goed tegenargument is gekomen?
We zijn pagina’s vol met tegenargumenten gekomen, we hebben telkens weer de tegenstrijdigheden in je logica bloot gelegd.
Telkens heb je er gekkere uitvindingen moeten bijhalen en telkens ben je afgegaan als een gieter, enkele voorbeelden:
na een oneindige reeks”
“1 = 2”
"alle rekenmachines zijn fout"
“een abstracte 1 die iedentiek is aan 0”
“een geheel getal aftrekken van een ander geheel getal = een niet geheel getal”

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Inderdaad ben je zelf een 0
Beledigingen...
Geen argumenten meer harrie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat is dan fout: al het andere geld is niet waardeloos geworden, maar kan rustig verenigd worden met de oneindige waarde van het oneindige geld.
Waarde is relatief, als er iets zou bestaan met oneindig veel waarde betekent dat automatisch dat al het andere geen waarde meer kan hebben, de waarde van al het andere wordt relatief gezien oneindig klein.
Da’s toch niet zo moeilijk om te snappen?

Laatst gewijzigd door Rizzz : 19 april 2012 om 07:29.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 07:44   #1258
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
We zijn pagina’s vol met tegenargumenten gekomen, we hebben telkens weer de tegenstrijdigheden in je logica bloot gelegd.
Telkens heb je er gekkere uitvindingen moeten bijhalen en telkens ben je afgegaan als een gieter, enkele voorbeelden:
na een oneindige reeks”
“1 = 2”
op basis van een te eenvoudige rekenmethode, die ook uit het rekenen met O volgt.

2 x 0 = 0
1 x 0 = 0
Dus: 1 = 2......

antwoord graag

Citaat:
"alle rekenmachines zijn fout"
“een abstracte 1 die iedentiek is aan 0”
ik hoor weer geen tegen argumenten.
Citaat:
“een geheel getal aftrekken van een ander geheel getal = een niet geheel getal”
5 - 5 = 0 (sinds wanneer is 0 een geheel getal?)
Een geheel bestaat immers uit delen.
Uit welke delen bestaat dan de 0?

Antwoord graag.

Citaat:

Beledigingen...
Geen argumenten meer harrie?
Als jij de levende 0 wilt zijn is dat een erkenning van jouw wezen.
Overigens alleen maar in het geld, want met de rest van de vragen weet je geen raad.
Zoals een modern mens dan ook past: Money is the root of all evil.
Citaat:

Waarde is relatief, als er iets zou bestaan met oneindig veel waarde betekent dat automatisch dat al het andere geen waarde meer kan hebben, de waarde van al het andere wordt relatief gezien oneindig klein.
Da’s toch niet zo moeilijk om te snappen?
Dat is onjuist bezien, want oneindig klein is niet hetzelfde als NIETS.

Alles wat oneindig klein is is omgekeerd ten opzichte van het NIETS oneindig groot.
Dat is de andere kant die ook bekeken moet worden.

Want als alles van beperkte waarde Niets zou zijn, zou ook de oneindigheid zelf leeg worden en in het Niets verdwijnen.
Het oneindige omvat immers alle beperkte waarde, die de inhoud van het oneindige is.

Het verdwijnt dus niet, maar is er in verondersteld, oftewel: hoort erbij.

God vernietigt de mens niet, maar onderhoudt hem in zijn liefde.
Nooit gehoord van de heilige geest?
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 22:49   #1259
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Geen probleem, want alle rijkdom van de wereld is dan al reeds voor mij, met mijn briefje opgekocht.
Nee, want niemand kan weergeven.

Ik wil geld voor de producten die ik verkoop, en als ge betaalt met een briefje van oneindig zult ge met niets buiten lopen, even goed als zoudt ge geen geld hebben.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 22:52   #1260
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
sinds wanneer is 0 een geheel getal?
Leerstof 1e middelbaar:

Citaat:
Een geheel getal is een natuurlijk getal {0, 1, 2, ...} of de negatieve vorm ervan {-1, -2, ...} (-0 is hetzelfde als 0, zodat die er dus niet weer bij wordt genomen).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geheel_getal

Harrie gaat weer op z'n virtuele bek
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be