![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel dan zijn de cijfers juist hé?! Dat geeft mijn inziens een goede indicatie om er over te kunnen praten.
Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop nu met trollen. Geef die citaten met link of trek je woorden terug in. http://forum.politics.be/showthread....40#post5812440 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan niet besluiten dat 1 bevolkingsgroep X-keer crimineler is op basis van gedeeltelijke misdaadcijfers. Zijn X-keer is verkeerd omdat hij de cijfers niet heeft voor de volledige bevolkingsgroep. De illegalen en toeristen worden wel meegerekend bij de daders maar niet bij de leden van de bevolkingsgroep. Laatst gewijzigd door artisjok : 12 december 2011 om 06:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetzelfde voor illegalen die hier per definitie "niet zijn". Het enige dat kan gemeten worden zijn de hier gepleegde misdaden tegenover de hier verblijvende personen. Verder kan men opdeling maken tussen autochtoon en allochtoon (waarbij illegalen dus bij de allochtonen worden gerekend). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik daarentegenover zie geen leugens in uw apologetengewauwel. Prima polipraat. Veel warme lucht, geen inhoud.
![]() |
![]() |
#1250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u zei dat hij niet moet doen alsof het om alle misdaden gaat. Ik vind dat een nogal zwaarwichte beschuldiging. Daarom vroeg ik een bron + link naar waar hij dat doet, dat doen alsof, zoals u beweert. In de OP waar u naar verwijst, staat daar niks over. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U steekt een vuurtje aan, en als het dan brandt, loop je weg en doe je alsof je niks gedaan hebt en beschuldigt mij van brandstichting. En dat neem ik niet. Dat hoef ik ook niet te nemen. Citaat:
... tot je geen poot meer hebt om op te staan. Dan ging het plots daar niet meer over. Dan is het plots off-topic en not-done om de discussie af te werken ipv weg telopen. Het is onmogelijk eerlijk te discussiëren met iemand, die zegt de waarheid niet te zoeken, maar deze reeds te kennen. Laten we misschien het volgende afspreken. Als u stopt met over mij te liegen, dan stop ik met over u de waarheid te vertellen. Je kan er alleen maar wel bij varen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 december 2011 om 09:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij laat het uitschijnen dat eigen volk bescherming geniet bij justitie, er zijn net zo goed argumenten om het omgekeerde te beweren (pc linkse magistraten, politie, straffeloosheid minderjarige allochtone criminelen...). De meeste maximumstraffen die ik me voor de geest kan halen werden overigens uitgesproken tegenover eigen volk: Van Temse, Janssen, Dutroux, Horion, BBET (8 jaar voor intenties) etc. Als ik te snel rijd of fout parkeer geniet ik geen enkele bescherming. Integendeel, ik word wellicht zwaarder gestraft dan een 'jongere' die een bushokje vandaliseert of zoals recent in Engeland, allochtone vrouwen die een 'blanke hoer' kreupel slaan. En ga jij een beetje insinueren dat de eigen volk alles mag mag en niet vervolgd wordt. Een beetje calimero-gedrag hé. Waar is de trots? Zogenaamde 'bescherming' is weggelegd voor een minderheid hoge piefen met veel invloed. En daar zijn zowel allochtonen als eigen volk zonder invloed de pineut van. En, niet dat ik dat goedkeur, maar dat is overal, in alle landen en culturen zo. Zeker in de landen waar de meeste allochtonen vandaan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat extra leuk is aan Belgie, is dat bepaalde takken van criminaliteit zoals die van belastingfraude (niet onbelangrijk met een geschatte 20 miljard euro jaarlijkse gederfde inkomsten) 'blijft liggen'. Citaat:
Opvallend weinig tov van de totale gevangenispopulatie. Opvallend weinig tov rond de 5 miljoen witte autochtone Vlamingen in Vlaanderen. Ofwel is de witte autochtone Vlaming een uitzonderlijk braaf wezen. Ofwel gaat er iets verschrikkelijk mis bij 'justitie'. Citaat:
Een deel van het eigenvolk , het VB gedeelte zeg maar, heeft ook een relatief hoge kans op een 'speciale behandeling' van de magistratuur. Net als zij met een migranten achtergrond. Hogere straffen voor dezelfde delicten. Een band schept dat niet kennelijk. Citaat:
Citaat:
Het Belgische systeem is zwaar geskewed op straatcriminaliteit. Witte criminaliteit blijft liggen. Deze keuze is een politieke. In veel andere landen verwijnen hooggeplaatste fraudeurs, nepotisten, en andere witte criminelen wel achter de tralies. Zo kreeg meneer Ron Blagovich afgelopen week 14 jaar aan zijn broek. Dat blijft in Vlaanderen zo goed als ondenkbaar. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 december 2011 om 12:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |