![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt een vrouw bij de dokter met op haar arm een baby die nogal aan de lichte kant is.
"Krijgt het kind borstvoeding of van de fles" vraagt de dokter. "Borstvoeding" zegt de vrouw. De dokter trekt de blouse en beha van de vrouw uit, neemt beide borsten in de handen en wrijft en betast ze eens goed. "U hebt helemaal geen melk" zegt de dokter. "Nogal logisch," antwoord de vrouw, "ik ben de bomma".
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps....dubbel geplaatst
Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 5 juni 2025 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heeft de Nederlandse premier geen succes met zijn selfies?
Omdat het allemaal Dickpics zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van plan om naar de VS te emigreren en daar een Chinees restaurant te openen. I'll be wokking in Memphis.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met Imodium op het onderste schap te zetten!
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb van mijn gebuur een Playstation 5 gekregen voor mijn kinderen.
Beste ruil ooit.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 juni 2025 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Minister-President
|
![]() ![]()