![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het citaat nog eens aub. Een regelrechte nazi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebben volgens u mensen geen recht op een verandering van hun mening? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bochtenwerk. Eerst weet u niets van nazi's in topfuncties en dan zoekt u verontschuldigingen met halve insinuaties. Intellectueel oneerlijk. Een andere conclusie is moeilijk te trekken.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 april 2014 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hanteert blijkbaar het motto "eens slecht, altijd slecht". Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 25 april 2014 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden zie ik u bronnen geven trouwens, enkel vragen. Er stond feitelijke info in die bron. Het heeft geen zin de discussie van de feiten af te leiden. Ontkent u die feiten of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.irishtimes.com/news/world...list-1.1773043 Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2014 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als bepaalde N-VA-politici afrekenen op de tijd dat ze nog lid waren van het Vlaams Belang. Juist dat is echt "intellectueel oneerlijk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, in tegenstelling tot uw bewering, verwijs ik wel naar mijn bronnen. Al meermaals heb ik aangegeven nieuws over de Oekraïense crisis te volgen op diverse Slovaakse internetmedia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het minste dat men kan verwachten is:
Graag een link hiervoor. *KNIP* Citaat:
Ik zie ook niet in waarom ik u meer links zou geven van hetzelfde aangezien u niet eens de feiten ontkent, maar enkel wil verdoezelen. Ik kan daarom enkel concluderen dat u de discussie wil afleiden van uw nazi sympathieën of van het feit dat u nazi's verdedigt nu het toevallig politiek goed uitkomt, wat natuurlijk evenzeer verwerpelijk is. Hiermee wil ik niet zeggen dat een nazi regering voldoende reden zou zijn om Oekraïne binnen te vallen. Maar als hun milities beginnen te moorden in Oost Oekraïne ben ik inderdaad voorstander van een internationaal ingrijpen om hen te stoppen. En als dat niet via de VN kan omwille van een westers veto of omwille van westerse steun of goedpraten van die milities zou ik zelfs een Russisch ingrijpen toejuichen, inderdaad. Ik kan namelijk geen nazi's luchten. U mag het weten. Heel dat gedoe over 'Russisch imperialisme' weegt hier niet tegen op. De russen hebben de nazi's verslagen. Ze mogen het nog eens doen. De VS had maar niet deze milities moeten gebruiken in hun regime change project in Oekraïne. Hebben die dan werkelijk geen enkele morele rem staan op hun ambities. Het lijken zelf wel nazi's soms. West nazi vind oost nazi. Een grote blaam is het ook voor Europa (en Duitsland dan!) dit regime te steunen. Dat ze maar vlug wat schijnverkiezingen organiseren in Kiev om daar van af te zijn. Echte verkiezingen hoeven we al niet meer te verwachten aangezien verschillende Pro Russische kandidaten toch niet mogen meedoen. Niet dat men überhaupt iets zou inzitten met de eerlijkheid van verkiezingen waar dan ook. Zolang de 'juiste' oligarch maar wint. Laatst gewijzigd door Akira : 27 april 2014 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tyahnybok
Nog zo'n nazi held van de hypocriete westerse leiders. Een nieuw jasje is voldoende om hem salonfähig te maken en de spons te vegen over zijn verleden. Hij is namelijk pro NATO. Meer hoeft toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal praat voor de vaak. Het artikel waarnaar u verwijst, is fragmentarisch daar het blijkbaar de politieke loopbaan van Parubij fixeert in 2012. Wat de man erna deed, bestaat voor de schrijver schijnbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast hebt u nog steeds niet aangegeven welke niet-westerse bronnen u raadpleegt. Als ik trouwens uw berichten er eventjes op nasla, zie ik dat u meest juist wel uit westerse bronnen citeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar geen bewijs voor zijn blijkbaar miraculeuze bekering na 21 jaar nazi sympathieën. Zoals ik verwacht had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | ||