![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VRider
WTF? ![]() Ik dacht: ik zal mijn xbox bakske wel aansluiten en het die mannen eens tonen. Maar ik kan dan enkel gas geven en niet sturen. Ge moet sturen met uw quest controllers alsof ge met een echte moto rijdt. Na een uur racen voelt ge dat dan ook echt in uw schouders. Tis den eerste keer dat ik voor een "seated" game uit de zetel op ne stoel moet gaan zitten.
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Episode 4 van The Room had ik nog niet gedaan al de vorige al wel.
Ik had nog wat 'zilverlingen' op steam staan dus heb ik mij The Room Collection Bundle aangeschaft daar zitten ze allemaal in.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juni 2024 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen vecht daar hardnekkig zij aan zij. Handtekeningen op aanvraag, pm.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 juni 2024 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 juni 2024 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer ik die Maggie Robertson bezig zie/hoor, hoe meer ik haar eigenlijk wel "hot stuff" vind.
![]() Orin the Red Alcina Dimitrescu ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 juli 2024 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangrijke pre-patch update voorbije nacht.
Nogal wat wijzigingen aan de UI die uiteraard veel afkeuring uitlokken. Ben er ook niet zo gelukkig mee. Het ergste vind ik wel de wijzigingen aan de talent tree. Ik mag nu per toon, 2x30 nieuwe talents instellen. ![]()
![]() |
#1247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het gevoel dat F.E.A.R. en Silent Hill ook de mosterd hebben gehaald bij films zoals Ringu (1998) , die ook later een Amerikaanse remake kreeg The Ring in 2002. Stranger Things heeft dan ook weer inspiratie uit Silent Hill gehaald ("otherworld" en "upside down")
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Crusader Kings 3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ver verleden eens een vriendin gehad, die leek daar wel wat op... het was een Française.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juli 2024 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The ROOM 4 prachtige game, leuke puzzels.
On Steam... Ik speelde het al uit en de vorige van The Room had ik al uit. Leuke puzzels. Het ze nu allemaal die bundel eens gekocht: The Room Collection kopen BUNDEL op STEAM ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
RESIDENT EVIL [2002] - Official Trailer (HD)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juli 2024 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dapper. Sinds ik Europa Universalis IV geprobeerd heb, vind ik de formule schitterend. Maar helaas, veel te moeilijk voor mij. Ik heb Crusader Kings II en Victoria II geprobeerd, maar het strandde al heel snel.
![]() |
#1254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een middeleeuwse landheer spelen met de nodige humor en dat over verschillende culturen en religies is heerlijk. Ook aan te raden zijn de Laat-Romeinse mod en de Post-Apocalyptische in de Amerikas (contact met Europa verbroken en heel Amerika, Noord- en Zuid in de middeleeuwen zonder fossiele brandstoffen of elektriciteit en veel kennis verloren). Al die verhalen rond je personnage zijn gewoon entertainend, zelfs als je verliest verder spelen loont soms. Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juli 2024 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond de tank controls in die games wel leuk. Je moest ink ribbons vinden om te kunnen SAVEN in dat spel. Doe dat vandaag voor braindead tieners en het spel wordt de grond in geboord. Een quest vandaag is: "Loop naar dit punt op je digitale kaart met GPS, beste ridder in het jaar 1350"
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draait uw game niet goed meer of u bent bepaalde aankopen kwijt en er verschijnt een error+N° melding dan kan u dat oplossen door in de instellingen van de Defender virusscanner de Realtime-beveiliging uit te zetten. (op eigen risico)
Opgelet wat na een tijdje zet Windhoos die zelfs weer aan. U kan ook voor een andere optie gaan en dat is gebruik maken van een andere virusscanner p.s. Ultraviolet - Milla ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2024 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier héél af en toe FreeCell of Spider Solitaire.
![]() |
#1259 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
CK3 is overweldigend en veel mogelijkheden, maar de uitdaging is eruit nadat je een zeker kantelpunt bereikt. De AI is niet bijster aggressief tenzij ertoe getriggerd. Laatst gewijzigd door Weyland : 21 augustus 2024 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze avond om 24u start de early access voor de WoW expansie the War Within. Ik heb die ook maar ik ga er toch tot morgen mee wachten. Tegen dat ik eraan begin zijn er waarschijnlijk al een hoop 24/7 spelers die lvl80 zijn.
![]()