Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2003, 18:06   #1241
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
De meeste psychosen schijnen voort te komen uit trauma's die men tijdens de jeugdjaren heeft opgelopen, vandaar...

Er zal toch wel iets scheefgezeten hebben in je jeugd? Vertel het maar aan tante Raf, gooi het er maar eens allemaal lekker uit...
Sorry raf maar mijn jeugd verliep vlekkeloos,met een moeder en een vader die mij het goede voorbeeld gaven.
En een zuster en drie broers, dus ze hebben wel gezorgd nietwaar voor vlaams blok kiezers!
Ah, ik begrijp het al: je hebt je jeugdtrauma blijkbaar geblokkeerd. Daar zal zware regressieve psychotherapie aan te pas moeten komen.

Vertel eens een beetje over je kinderjaren. Hadden je ouders een evenwichtige relatie? Maakten ze vaak ruzie met elkaar? Was hun seksleven niet te eentonig? ...
'T was bij jullie thuis dan wel de regel om te loeren tijdens de bezigheid van jullie ouders doch bij ons niet!
Mijn ouders hadden alleen sex omwille van de procreatie, dus aangezien ik de jongste ben van het gezin, viel er niet veel meer te loeren hé
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2003, 18:10   #1242
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn ouders hadden alleen sex omwille van de procreatie, dus aangezien ik de jongste ben van het gezin, viel er niet veel meer te loeren hé
Dat is het Raf, je hebt nooit gezien hoe het moet!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2003, 18:13   #1243
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Zie je wel: ik wist wel dat het mijn schuld niet was!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 22 april 2003, 18:15   #1244
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie je wel: ik wist wel dat het mijn schuld niet was!
Foutje in je genen nog enkele jaren wachten en dan kunnen ze dat wel verhelpen!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2003, 18:17   #1245
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen wijken wa af van het onderwerp, en weten we nog steeds niet waarom ons Vlaanderentje zo tegen de homo's is...

Citaat:
Oud 22 april 2003, 18:22   #1246
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Ondertussen wijken wa af van het onderwerp, en weten we nog steeds niet waarom ons Vlaanderentje zo tegen de homo's is...
BEGIN NU MAAR OVER WAT ANDERS!
Oud 22 april 2003, 18:24   #1247
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als ik het goed begrijp, kan je dus zelf niet uitleggen waarom je daar zo tegen bent, klopt dat?

Citaat:
Oud 22 april 2003, 18:40   #1248
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik het goed begrijp, kan je dus zelf niet uitleggen waarom je daar zo tegen bent, klopt dat?
Waarom zeg je awel betreffende homo's :ik vind het dus onnatuurlijk omdat de ingang die jullie gebruiken bedoeld is als uitgang:de kont dus.
En daarmee ook abnormaal.
Lesbische:omdat ik het gewoon niet kan begrijpen dat twee vrouwen elkaar bepotelen.
Holebi's waarom van alle walletjes eten ,kiezen is de boodschap ,en dan maar schrikken dat er ziektes in de wereld gebracht worden begot!
Oud 22 april 2003, 18:42   #1249
de moralist
Partijlid

de moralist's schermafbeelding

Standaard

Perversiteit is een woord die men aan homosexualiteit gegeven heeft gebasseerd op vooroordelen en schrik.Schrik van het onbekende.Vooroordelen opdat ieder holebi van plan zou zijn om de wereld te veranderen en ieder holebi een hetero aan te vallen ,beïvloedt en indien nodig indoctrineert.Zowel bij de hetero's als bij de homos is er een percentage dat een beetje gestoord is(pedofilie,verkrachting,enz..),dus de bewering dat enkel homos pervers zijn is totaal misplaatst.Het geloof is een voorwerp dat ontstaan is uit een gedachtegang,een idee,uit het Grieks en Perzisch godendom en het is de mens (met al zijn fouten en gaven) die er een wet(boeken),een dogma van gemaakt hebben.Verkeerde interpretaties van filosofen leidden tot bepaalde godsdiensten.Het zijn zij die de godsdienst verkondigen die de wetten maken en laten navolgen.Daarmee bedoel ik niet dat ik iets tegen de godsdienst heb,neen iedereen is vrij.Het zijn in die wetten dat men een homofobie heeft in gevoerd.In iedere godsdienst predikt men liefde ,vrede en verdraagzaamheid doch daar is niet veel van te merken.Afkomen met de reden dat het je geloof is die het homofiel zijn verwerpt is een goedkope smoes en strookt niet met het innerlijk geloof.Iedereen die onverdraagzaamheid predikt bewijst dat hij een fundamentele ideeën heeftHet permanent opgooien dat homofelie abnormaal is bewijst terug van weinig kennis. Van ieder levend wezen op deze blauwe bol kan onderhevig zijn aan homofilie.Het verhaaltje van de voortplanting die enkel mogelijk is met twee verschillende sexen is ook larie en apekool. In de natuur vindt men veel eigenaardige manieren van voortplanting.Soms gebuiken ze andere speciën om hun eigen soort verder te zetten. Anderen veranderen van sex of bevruchten hen zelf.Afin er zijn vele verschillende manieren.Zijn zij dan ook pervers?Heeft de natuur zelf geen soort systeem ingebouwd opdat er geen wildgroei zou ontstaan.Wij, mensen, hebben die natuur gemanipuleerd,soms met sucses soms niet.Gemanipuleerd in positieve zin en soms in negatieve zin en de rest bepaalt de natuur zelf. Dus als men jullie standpunt expleciet zou volgen dan is iedere afwijking van voortplanting ,tussen twee sexen,interactie tussen dezelfde sexen ,in de natuur abnormaal .Als je dan met het idee rondloopt dat dit moet verwijdert worden dan zal je veel levende wezens op deze aarde moeten uitroeien.Dat je het niet leuk vind kan men aanvaarden maar dezen op de brandstapel plaatsen is een terugkeer naar de Middel-eeuwen waar men bij andere of afwijkende ideeën had op de brandstapel werd geplaatst of vermoord werd .Fundamentalisten hebben ook dergelijke ideeën en vrede, verdraagzaamheid en liefde wordt soms naar hun interpretatie gebruikt of misbruikt.
de moralist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2003, 18:43   #1250
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zeg je awel betreffende homo's :ik vind het dus onnatuurlijk omdat de ingang die jullie gebruiken bedoeld is als uitgang:de kont dus.
En daarmee ook abnormaal.
Lesbische:omdat ik het gewoon niet kan begrijpen dat twee vrouwen elkaar bepotelen.
Holebi's waarom van alle walletjes eten ,kiezen is de boodschap ,en dan maar schrikken dat er ziektes in de wereld gebracht worden begot!
Wie zegt dat alle homo's anaal sex hebben?
En anale sex gebeurt ook in heterorelaties, alhoewel die normaal gezien toch iets beter voorhanden hebben.
Oud 22 april 2003, 18:46   #1251
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de moralist
Perversiteit is een woord die men aan homosexualiteit gegeven heeft gebasseerd op vooroordelen en schrik.

schrik begot!

Schrik van het onbekende.Vooroordelen opdat ieder holebi van plan zou zijn om de wereld te veranderen en ieder holebi een hetero aan te vallen ,beïvloedt en indien nodig indoctrineert.

Wat een onzin zo denk ik uiteraard niet!

Zowel bij de hetero's als bij de homos is er een percentage dat een beetje gestoord is(pedofilie,verkrachting,enz..),dus de bewering dat enkel homos pervers zijn is totaal misplaatst.

Het geloof is een voorwerp dat ontstaan is uit een gedachtegang,een idee,uit het Grieks en Perzisch godendom en het is de mens (met al zijn fouten en gaven) die er een wet(boeken),een dogma van gemaakt hebben.Verkeerde interpretaties van filosofen leidden tot bepaalde godsdiensten.Het zijn zij die de godsdienst verkondigen die de wetten maken en laten navolgen.Daarmee bedoel ik niet dat ik iets tegen de godsdienst heb,neen iedereen is vrij.Het zijn in die wetten dat men een homofobie heeft in gevoerd.

In iedere godsdienst predikt men liefde ,vrede en verdraagzaamheid doch daar is niet veel van te merken.Afkomen met de reden dat het je geloof is die het homofiel zijn verwerpt is een goedkope smoes en strookt niet met het innerlijk geloof.Iedereen die onverdraagzaamheid predikt bewijst dat hij een fundamentele ideeën heeftHet permanent opgooien dat homofelie abnormaal is bewijst terug van weinig kennis.

ABNORMAAL EN DAARMEE BASTA!!!

Van ieder levend wezen op deze blauwe bol kan onderhevig zijn aan homofilie.Het verhaaltje van de voortplanting die enkel mogelijk is met twee verschillende sexen is ook larie en apekool. In de natuur vindt men veel eigenaardige manieren van voortplanting.Soms gebuiken ze andere speciën om hun eigen soort verder te zetten. Anderen veranderen van sex of bevruchten hen zelf.Afin er zijn vele verschillende manieren.Zijn zij dan ook pervers?

WEER ENE DIE DIEREN EN MENSEN GAAT VERALGEMENEN!

Heeft de natuur zelf geen soort systeem ingebouwd opdat er geen wildgroei zou ontstaan.Wij, mensen, hebben die natuur gemanipuleerd,soms met sucses soms niet.Gemanipuleerd in positieve zin en soms in negatieve zin en de rest bepaalt de natuur zelf. Dus als men jullie standpunt expleciet zou volgen dan is iedere afwijking van voortplanting ,tussen twee sexen,interactie tussen dezelfde sexen ,in de natuur abnormaal .Als je dan met het idee rondloopt dat dit moet verwijdert worden dan zal je veel levende wezens op deze aarde moeten uitroeien.

Dat je het niet leuk vind kan men aanvaarden maar dezen op de brandstapel plaatsen is een terugkeer naar de Middel-eeuwen waar men bij andere of afwijkende ideeën had op de brandstapel werd geplaatst of vermoord werd .Fundamentalisten hebben ook dergelijke ideeën en vrede, verdraagzaamheid en liefde wordt soms naar hun interpretatie gebruikt of misbruikt.
De brandstapel daar zeg je iets!
Oud 22 april 2003, 18:48   #1252
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
[Wie zegt dat alle homo's anaal sex hebben?

ALEZ ALEZ!

En anale sex gebeurt ook in heterorelaties, alhoewel die normaal gezien toch iets beter voorhanden hebben.

Daar heb je gelijk in dat penseel moet niet in de choco gestoken worden!
Oud 22 april 2003, 19:03   #1253
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Vraagje aan Torvicx en Jan van den Berghe en Godfried: komen jullie een spiegeleitje met spek eten? Er staat eveneens frisse melk in de koelkast.
Heel grappig staaf. Maar euh, mensen zijn geen dieren. Dieren hebben slechts zin in de mate dat ze ons mensen dienstig zijn. In die zin is het aftappen van koeiemelk en eieren perfect n overeenstemming met de door de Schepper gewilde orde der dingen.
Inderdaad, steun u voledig Godfried.
Oud 22 april 2003, 19:14   #1254
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Citaat:
Vraagje aan Torvicx en Jan van den Berghe en Godfried: komen jullie een spiegeleitje met spek eten? Er staat eveneens frisse melk in de koelkast.
Heel grappig staaf. Maar euh, mensen zijn geen dieren. Dieren hebben slechts zin in de mate dat ze ons mensen dienstig zijn. In die zin is het aftappen van koeiemelk en eieren perfect n overeenstemming met de door de Schepper gewilde orde der dingen.
Oud 22 april 2003, 19:14   #1255
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

ALEZ ALEZ!

penseel??
Oud 22 april 2003, 19:36   #1256
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

ALEZ ALEZ!

penseel??

ahhhhhhhhh die wil nu NOOIT eens iets begrijpen ee.
Oud 22 april 2003, 19:38   #1257
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Jawel hoor, ik vraag mij enkel af of je zo snel tevreden bent!?
Oud 22 april 2003, 20:08   #1258
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Citaat:
8)
Oud 22 april 2003, 20:24   #1259
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Jawel hoor, ik vraag mij enkel af of je zo snel tevreden bent!?
Ne groten dikke mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Oud 22 april 2003, 21:32   #1260
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Perversiteit is een woord die men aan homosexualiteit gegeven heeft gebasseerd op vooroordelen en schrik.Schrik van het onbekende.
Helemaal niet. Afkeer van homofilie hoort perfect bij de natuurlijke ordening, net zoals afkeer van incestueuze relaties. Deze gevoelens zijn verkeerd omdat ze leiden tot het uitsterven van de soort en worden dus door natuurlijke selectie versterkt.

Citaat:
Zowel bij de hetero's als bij de homos is er een percentage dat een beetje gestoord is(pedofilie,verkrachting,enz..),dus de bewering dat enkel homos pervers zijn is totaal misplaatst.
U hebt een verkeerd begrip van perversiteit. Homofilie is op zich pervers, net zoals pedofilie of verkrachting dat zijn. Iemand die homofiele handelingen stelt, is pervers, ongeacht of hij daarnaast ook nog kinderen aanrandt.

Citaat:
Het geloof is een voorwerp dat ontstaan is uit een gedachtegang,een idee,uit het Grieks en Perzisch godendom en het is de mens (met al zijn fouten en gaven) die er een wet(boeken),een dogma van gemaakt hebben.Verkeerde interpretaties van filosofen leidden tot bepaalde godsdiensten.Het zijn zij die de godsdienst verkondigen die de wetten maken en laten navolgen.Daarmee bedoel ik niet dat ik iets tegen de godsdienst heb,neen iedereen is vrij.Het zijn in die wetten dat men een homofobie heeft in gevoerd.
Helemaal niet. Afkeer van homofilie is universeel omdat het de voortplanting van de menselijke soort verhindert. Overigens, u hebt wel een heel erg beperkte kennis van wereldgodsdiensten, amai... Ooit al gehoord van het jodendom of het hinduïsme?

Citaat:
In iedere godsdienst predikt men liefde ,vrede en verdraagzaamheid doch daar is niet veel van te merken.
Bull shit. De islam predikt oorlog als grondbeginsel. De profeet zelf heeft de daad bij het woord gevoerd door veroverings- en plundertochten op te zetten tegen vijandige steden. En GEEN ENKELE godsdienst predikt verdraagzaamheid in de betekenis dat alles goed is en iedereen gelijk heeft. De enige godsdienst die liefde als hoogste waarde heeft, is het christendom.

Citaat:
Van ieder levend wezen op deze blauwe bol kan onderhevig zijn aan homofilie.
En dan? Ieder levend wezen kan ziek worden of gehandicapt geboren zijn. Daarom is die ziekte of handicap nog niet goed of normaal.

Citaat:
Het verhaaltje van de voortplanting die enkel mogelijk is met twee verschillende sexen is ook larie en apekool. In de natuur vindt men veel eigenaardige manieren van voortplanting.Soms gebuiken ze andere speciën om hun eigen soort verder te zetten.
Haha, nog mooier! Bepleit u hier sex van mensen met varkens, kippen en geiten, in de hoop dat daar wel eens iets uit zou voortkomen? Overigens, als u denkt dat twee mannetjes of twee vrouwtjes kinderen kunnen krijgen, dan zou ik u aanraden om dringend eens een boekje over sexuele voorlichting te kopen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be