![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd ik ben weg - je zal dus een ander slachtoffer moeten zoeken voorlopig
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik trouwens gezegd dat U ooit winst gemaakt heeft? Want wat is volgens Uw eigen omschrijving een profiteur? En zouden we niet kortelings niet gaan stoppen met zulke postings? Want lost het iets op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
' JA AL JAREN ' Ik werk voor mijn uitkering en deed ook jaren vrijwillig werk voor nog minder dan een LEEFloon. Groendienst deed ik ook iets langer dan 1 jaar dit met een loontje van 750€ per maand. Zelfde verhaal als dit ?!....neen meneer excuseerd u me maar ik ben blank en heb nen hekel aan sommige conservatieve blinde ouw belgen ![]() Wat dat betrefd van bruin ik draag zelf nen blanken voornaam zoals ik ook ben en die voornaam betekent " bruine soldaat " . Misschien zoudtge is beter hand boven uw hoofd houden en in de spiegel kijken; terwijl je dit doet kuntge ook eens rond zien op straat en rond de straat hoeveel armoede en uitsluiting er is in uw eigen land. Beseft DA elke dag als je 3maal per dag eet of voor uwen mooien spiegel staat of warme/frisse auto stapt. En alsge da allemaal beseft dan moogtge nogis praten mé mij; verder studeerde ik jaren,refferenties en geen straf blad ....nog ni want ik krijg soms enorm veel zin als ik hier sommige conservatieve meningen lees ![]() Allez goed dat er zo veel lui doppers zen enzo jammer dat er weinig gesproken wordt over rijkere doelgroepen....steeds kijken we naar minder bedeelden,doppers,jongeren zelfs jong volwassene noemt men tegenwoordig al jongere hetgeen een duidenlijk teken is van gebrek aan respect en een open dialoog. Sé boeren verstand als je nu is wa minder voorbarig bent in uitspraken had je misschien geweten hoeveel,waarom,en welke doelgroepen daad werkenlijk zo'n klein LEEF loontje verdienen...een loon dat kortelings werd geindexeerd. De arme kleine werker en dopper hoort men ni en komt steeds achteraan of wordt zelfs vergeten gelijk ' jongere ', doppers,kleuren....dus zwijg me over sociaal of open dialoog of werken in sectoren wantik heb er wel veel kaas van gegeten . Als het gaat over zich open en sociaal opstellen dan laat ik het over aan de forum lezers . Trouwens het is ni " bruine gastjes " maar gekleurde MENSEN gelijk uw eigen volk ...mensen trek ulder ogen open ! Een pracht van een voorbeeld is bush zijnen administratie ....steeds te laat voor de "mens"; moeder natuur kan destructief zijn & hebben politici mondiaal daar rekening met gehouden...NEEN zo goed als niet. Al eeuwen werden er regeringen en landen verwittigd rond ziekten en armoede enz.... dus zwijg mij over werk. En over meerijden met de lijn en zo gesproken volledig onveilig en zielige sfeer tgo jong volwassenen...; neen ziektes,miseries en veel onheil heeft men nodig om wat socialer en opener te leren zijn, dus rijd ik zo weinig mogenlijk met het openbaar vervoer. Heb zelf geen auto en fiets per week toch wel paar honderd kilometers en werk wekenlijks alléén jammer dat er zo veel onbegrip en naieve voorbarige meningen worden vermeld over doppers,jonge mensen,kleuren enz...in dees grijs duister landje . Voor de rest werk ik privé bij mensen thuis zonder op regering van mijn eigen landje te rekenen want pwa,wep+,wep,smet,diensten cheques zijn telkens even nutteloos als voorhéén en duister zo doende onbetrouwbaar tegenover mens waardige "zekerheden" gelijk vele conservatief ingestelden. Goed dat er inderdaad mensen zijn die er het beste van maken maar ik vindt media bvb wel tof maar even corrupt gelijk sommige politici in woorden en daden; rijke sponsers gelijk sommige zang talenten sponseren blinde doelen en conservatieve instellingen met tralies voor de raam gelijk pim fortuin al zei. Weetge al die straat verlichting en toren hoge gebouwen en houdingen of geconditioneerde attitudes maken mensen blind & hangen mijnen frak uit en die'n frak is behoorlijk zwaar aan het worden zo zwaar zelfs dat ik regelrecht conservatieve of oudjes vooral van Antwerpen terecht terug wijs op hun eigen gebrekkige communicaties . Gebrekkig zijn is niet slecht maar maakt gewoon veel onduidenlijkheden in een samen ...leving. Dat moeder natuur maar eens goe los barst ik zal het verwelkomen als een verlossing broeder ![]() Alez ieder 1 groetjes van nen luien dopper é ....lol http://www.freewebs.com/duncan-calanman[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door duncan : 10 september 2005 om 12:37. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je emailtje king en die persoonlijke rommel is achter de rug maar heb veel tijd voor mezelf nodig zodat ik met wat meer rust vind . Die rust is voor mij van sociaal noodzaak vandaar ga ik weinig team work kunnen doen met je en dergelijke. Trouwens ik ben veel bezig met hogere kunsten en dat vergt ook tijd en noodzakenlijk voor mijn spiritueel zijn ![]() Maar wilt niet betekenen dat ik geen intresse heb in het plutomane meningen of armoede enzo- tot schrijfs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
blijft 130395. Belasting hierop is 59.786,74€
![]() |
![]() |
#1247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
daarmee, dus wel: jij wil een armoedeklasse creëren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verklaar u nader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, wat doen we nu: belastingverlaging en verlaging van de zgn. loonkost zodat ze nog meer winst kunnen maken en zodat de solidariteit wordt uitgehold. Het verbaast me echt dat men zeurt over de armen die zgn. profiteren maar niet over de rijken. Alsof de armen profiteren van de rijken, terwijl natuurlijk het omgekeerde waar is. En het gaat daarbij niet om de werknemers die netjes belasting betalen, die zijn helemaal niet rijk. Het gaat over de superrijken. Laat ons maar beginnen met het opheffen van het bankgeheim, het instellen van een vermogensregister en het instellen van een extra belasting op grote vermogens. Dan is er geld voor gezondheidszorg, onderwijs, infrastructuurwerken en solidariteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Banneling
|
![]() Laten we beter 'alle' fraudeurs opsporen en wegsnijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar willen we dat juist niet.
De overheid weet dat er gefraudeerd wordt. Door groot en klein. Maar laat begaan. De belastingsinspectie is structureel onderbemand, en wordt erger zegt men. Geen ernstige controle op zwartwerk in kmo's. Hier wordt massaal gefraudeerd. De kleine dopper die bij de kleine zelfstandige in het zwart werkt, bv. Door het afschaffen van de stempelcontrole, welke vroeger dagelijks was, heeft men de poort nog verder opgenzet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tot je je fixeert op "de kleine dopper". Als je de "groten" zou aanpakken, zouden die geen zwart werk aan te bieden hebben, en is het probleem zo van de kaart. Kleine garnalen vangen is vechten tegen de bierkaai, dat is een algemene waarheid in iedere tak van kriminaliteit- of fraudebestrijding. Pak de grote aan, daar zit ook het meeste geld, want moet je maar eens indenken hoe die aan dat zwart geld raken om dat zwart werk mee te betalen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt 1 van de punten die aantonen dat men verborgen fiscale fraude pleegt is de zo juist vermelde energie cheques. Eerst waren het cheques daarna iederéén gelijk ???? tof om te weten dat men zegt dat er rekening gehouden wordt met het loon. De vraag is eerder of dit wel zo is, wie weet krijgen middenstanders en andere mensen die naft,auto en eten kunnen betalen 50% korting en arme/kans arme ook. Goed dat de energie sector van hun oren maakt zo zou iederéén da moeten doen ![]() Fraude of doofpot praktijken zijn overblijfselen van een oud regime,anarchie uitlokkers,militanten,nazistisch denken met duistere toekomst beelden ![]() Dat is mijn mening rijke kostuum clowns die show opvoeren voor hun imago ;p Of men dan echte oplossingen wil betwijfel ik als ik naar nieuwe politie diensten kijk bvb huisvestings cel men neemt in nood enkel mensen aan die geen huisdier hebben. Mensen zonder BASIS behoeften maar met huisdieren laat men in de kou leven terwijl men zegt dat huurwet oké is zekers hahahahaha tzen stelletje groot mondige amateurs die graag vrouwen bedriegen en met halve waarheden leven. Wacht binnen 2 jaar zoals ik al eerder aangaf, Engeland en America zullen ook nog met enkele natuurlijke problemen af te rekenen krijgen. België is opener aan het worden men spreekt meer en durft meer dan voorhéén maar de vraag is ....WIL men wel luisteren naar de medemens :-'( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zeg nu eens eerlijk wat is belangrijker dat de jeugd aan de bak komt of de ouderen (50+ers).
![]() |
![]() |
#1259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel de jeugd aan de bak laten komen als de ouderen er te houden zal vermoedelijk belangrijk zijn. De werkloze, waarvan de partner nog een goed inkomen heeft, zal alleszins vinden dat de jeugd moet primeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je dit nationaal doet heeft het helaas weinig zin, dan zijn ze zo vertrokken naar waar het beter is. |
|
![]() |
![]() |