![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1242 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
grote fan van NL!!! Wat vooral flagrant is is de onwetendheid van hoofdredacteur Broertjes. "zag u een Boeing?" "Nee, euuh...., wel de schade, ... euuh, waren er geen beelden te zien van de vleugels in dat gat...?" En zijn uitleg t.o.v. de bommen in WTC... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1244 | |
Banneling
|
![]() Alles op deze website http://www.whatreallyhappened.com/wtc2_cutter.html
is weerlegd door blanchard van Protec in zijn rapport : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 30 oktober 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://911research.wtc7.net/reviews/...ard/index.html Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 30 oktober 2006 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1247 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag had ik van jou, Eti (aan Gun hoef ik het niet eens te vragen) een duidelijke ontkrachting gezien van Blanchard's hoofdargument TEGEN explosieven (als we uitgaan van het A-scenario) Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1249 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij gaat echter NIET in op het key-argument van Blanchard, net als jij. Je draait dus rond de pot, zoals verwacht. Ik zal het eens spellen, zodanig dat je het deze keer misschien begrijpt : Hoe kan je op een redelijke manier verklaren dat een (zogezegd) door explosieven geïnitieerde instorting van WTC1 en 2 startte op EXACT de plaats waar de vliegtuigen de torens raakten. Een plaats waar dus naast significante structurele schade ook enorme hitte werd ontwikkeld gedurende een vrij lange tijd. Dat is het argument dat moet verklaard worden. Niet de ontwijkende mumbo-jumbo van Hoffman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb verschillende theoriën(vliegtuigen storten op welbepaald verdiep, verschillende soorten explosieven, ...) maar geen onweerlegbaar bewijs. Case closed voor u? btw; aannemend dat de explosieven onbruikbaar waren gemaakt door de Boeing-schade, wat was dan nog hun nut op die plaats? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder zou het 'nut' van de explosieven op die plaats geweest zijn dat ze dankzij een uitgekiend timing-mechanisme de instorting op precies die verdieping hadden kunnen doen starten. En dat kan dus absoluut niet. Voor mij is de zaak al een hele tijd closed maar sommige believers blijven maar dezelfde kost herkauwen. Tot vervelens toe. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 oktober 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"En dat kan absoluut niet." Hoe komt u tot die conclusie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
That kind of a thing Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1258 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, Firestone (uw vriendin die AL onze posts weerlegd ![]() Bon, wat de rest van je betoog betreft. Citaat:
Citaat:
Ik denk het niet, want waar haal jij het vandaan dat die explosieven niet op een "beschermde" plaats zouden zijn kunnen aangebracht. Jij gaat zomaar van de veronderstelling uit dat waar de vliegtuigen zijn binnengevlogen automatisch de gehele verdieping in de fik heeft gestaan, of wat? Want daarover geven zelfs de officiele rapporten toe dat ze dat niet kunnen weten. Citaat:
Maw, het feit dat er een vliegtuig is binnengevlogen en er brand is geweest, geeft absoluut geen garantie dat er geen explosieven kunnen aanwezig geweest zijn. Enfin, aangezien we 't toch weer over Hoffman hebben, misschien wordt het eens tijd dat iemand van jullie eens ingaat (iets weerlegd?) op de INHOUD van wat Hoffman allemaal zegt. Want dat heb ik hier nog NOOIT gezien. Voor de outsiders: Jim Hoffman is de persoon die ik het hoogst acht in de gehele 9/11-beweging. Hij is verstandig, integer, apolitiek, en z'n analyse's van de officiele WTC rapporten zijn verhelderend.
![]() |
![]() |
#1259 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Hij gaat er dan blijkbaar in één adem vanuit dat er geen manier bestaat die explosieven daartegen te beschermen. Ik vermoed zonder dat het echt ergens op gebaseerd is, want ik heb ooit de vraag gesteld en er kwam geen reactie.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 november 2006 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Gouverneur
|
![]() In bijlage heb ik een paar gifs gemaakt waar blijkt dat de neus de toren volledig doorboort. Dit komt niet overeen met de simulaties waarbij het vliegtuig vanaf het impact uitgereten wordt in miljoenen stukjes. De neus lijkt nog intact na impact. Werd dit al (overtuigend) weerlegd?
Laatst gewijzigd door eti1777 : 15 november 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |