![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als er een meerderheid van Nederlandstaligen een wet stemt in het parlement, is dat voor jou geen probleem?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werd ook door een meerderheid gestemd...: altijd oppassen daarmee. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2007 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil je de leegloop van Vlaanderen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben van 1955. Ik heb nog goed Jef Valkeniers gekend van Dilbeek... "waar Vlamingen thuis zijn" en ben nog met Vic Anciaux gaan betogen tegen de loketten van Schaarbeek van het FDF van Nols en Antoinette Spaak !
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry, maar ik vind democratie het beste systeem dat er bestaat en als dan mensen beginnen te roepen dat men moet stoppen om hun meerderheid te gebruiken, dan gruwel ik ja, gelijk van welke kant het komt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Banneling
|
![]() Uiteraard niet. Maar dat wil niet zeggen dat taalkwesties niet grondwettelijk of door een bijzondere wet moeten vergrendeld worden. Voor de rest geldt de wet van de meerderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, laten we dan de officiële eentaligheid van het Vlaamse gewest vergrendelen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben hier niet stupide, dat bent u want u blijft die fout steunen.
Van ons twee den ik diegene die heel Europa wilt verenigen. En dat gaat enkel als je die EU goed organiseert. Dus weg met die zinloze tussen niveaus. België eerst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Toch jammer dat de Franstaligen nooit gaan willen meestappen in dat verhaaltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Grote Leider beslist wanneer iets een meerderheid is wanneer niet? Waarom mogen nederlandstaligen hun meerderheid niet gebruiken en franstaligen wel hun grendelwetten tegen de meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Banneling
|
![]() Taalwetten moeten in een grendelwet of in de grondwet, ook voor Brussel nota bene. De rest is een kwestie van meerderheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is simpel, de Vlaming is de knecht en de Waal is de baas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet zozeer de taal dan wel de wil om met België door te gaan. We weten dat de meerderheid op dit forum (wat een totaal vertekend beeld is van de werkelijkheid) vlaams-separatistisch gezind is. Zij willen niet verder met België en zullen u blijven bestoken met soms echte, maar meestal pseudo-redenen om hun grote gelijk te bewijzen. U blijft steeds in dezelfde val trappen en naar goede gewoonte antwoorden met sloganeske zinnetjes. U hebt al eens geklaagd over 'persoonlijke aanvallen' bij de moderatoren, maar ik blijf erbij dat U zich als een beroepsidi.... voordoet en dat U als partijleider (of moet ik partijLIJDER zeggen) en als advocaat toch echt wel beter zou moeten weten. Zoals ik zondag 18 november letterlijk heb gehoord: "De BUB en Van De Cauter? Die brengen de Belgische zaak alleen maar schade toe!" Ik kon dat alleen maar beamen en U bewijst het hier bij elke posting die U schrijft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik koos tenminste geen pseudo waarmee ik mezelf al direct als "extreem" verklaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |