![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12641 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat heet maatschappij ofzo, zolang je kind bent of studeert mag je je zo anarchistisch gedragen als je wilt en zoveel onzin uitkraaien over de slechte maarschappij. Vanaf je gaat werken wordt verwacht dat je je aanpast en netjes doet zoals van je verwacht wordt en anders niet meetelt. Maar dat is sociologie en maatschappijleer zeker. Menselijke sociologie en politieke sociologie wordt hier samen gebruikt om het politieke te bewijzen. Dat is ook hetgeen veel mensen lachwekend vinden aan de nwo, dat maatschappelijke sociologie als complot wordt aanzien. Heb ik ook op de hogeschool gehad bij studie informatica die manier van leren. Doe alles zo goed mogelijk denk aan de gebruiker en het doel van het project maar als er een absoluut slechte manier van werken wordt aangeleerd moet deze wel gevolgd worden en kritiek of het beter doen is punten kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12642 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die hele houding slaat mijns inziens nergens op, niet in de journalistiek, noch in andere sectoren of beroepstakken. Kan men stellen dat het een levenshouding is die grenst aan de hypocrisie?
![]() |
![]() |
#12643 |
Parlementslid
|
![]() tja die video op 632 is dus gisteren verwijderd door google om duistere reden.
Tiens Tiens ze heet de 911 solution want de maker zet ze terug en dan vind je ze weer...ergens anders nice piece of evidence Ik krijg juist het advies op een andere draad dat ik naar mijn 'hokje' moet gaan hier NWO dat doet me denken is het zinvol af en toe es wat ergens anders te stoken met deze info? http://video.google.com/videoplay?do...q=911+solution |
![]() |
![]() |
![]() |
#12644 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat Parcifal zelfs geen video van 10.00 minuten wil bekijken ![]()
![]() |
![]() |
#12645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist je dat er intelligente auto's bestaan? Een filmpje van minder dan 5 minuten die dat bewijst : http://www.youtube.com/watch?v=pRmpx...elated&search= Even diepzinnig en reël als dat andere filmpje. En beter gemaakt bovendien. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 februari 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12646 | |
|
![]() Citaat:
Het is gewoon zo bij het vermelden van het woord samenzwering veel al terugdeinzen. Nochtans is een samenzwering gewoon een afspraak of een doel tussen twee of meerdere personen die niet mag geweten zijn door anderen wegens negatieve uitwerking. Dat is wat de NWO is, niet maatschappelijke sociologie, alhoewel maatschappelijke sociologie erbij komt om te verklaren waarom de samenzwering kan blijven bestaan terwijl niet relatief veel mensen ervan op de hoogte zijn en de media praktisch niets zegt.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 februari 2007 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12647 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist! En zo is het bijna overal! Maar wat betekent dat dan eigenlijk? welnu , controle door indoctrinatie vermomd als educatie. Verder het vernietigen van het creatieve potentieel in mensen Deze manier van werken is tering en door en door destructief! Onderzoek onderstaand boek eens, het zal uw , mischien nog preverbale of onbewuste inzichten, helder en duidelijk voor ogen zetten. ![]() Citaat:
http://www.trufax.org/paradigm/paradigm/welcome.html En volgens mij weten we dit allemaal best op een diep niveau van ons bewustzijn. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 februari 2007 om 12:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12648 | |
Banneling
|
![]() aha!
Citaat:
http://rense.com/general75/dane.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12649 | |
Banneling
|
![]() offcourse
ze doen het allang! Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...021201337.html Pin d’Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 februari 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12650 | |
|
![]() Citaat:
![]() MR. Knight Rider, Nu steek je wel heel erg de draak met jezelf, er valt inderdaad niets serieus op te zeggen. Klein kind ![]() FF ter info: FICTIE <> NON FICTIE ![]()
![]() |
![]() |
#12651 |
Gouverneur
|
![]() Vindt niemand het gek dat niet alleen den Amerikaanse media, maar ook de internationale media geen ruimte geeft aan mensen die het niet eens zijn met het officiele verhaal van 9/11?
Ik bedoel, kijk naar onze premier en naar de rest van Europa, kijk naar Rusland, ... als het echt inside job is dan weten deze inlichtingendiensten dat nog veel beter dan de gewone kritische mens zoals Alex Jones bijvoorbeeld. Maar, we gaan er van uit dat ze dat weten, maar ze reageren niet. Dit impliceert dan toch dat het allemaal ngo veeel grootser is dan ooit gedacht ... het gaat hier dan ook van de implementatie van de New WORLD Order.
![]() |
#12652 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k heb het er echt moeilijk mee dat er mensen rondlopen die zo bewust hun hoofd in het zand steken en duidelijke evoluties in het bespelen van de massa niet willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12653 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben al in contact geweest met 3 journalisten van grote (GROTE) Vlaamse kranten en tijdschriften, met ene zelfs een pint gaan pakken in de Falstaff in Brussel om het één en ander te bespreken en alle 3 geven ze een gelijkaardige boodschap: Er zit veel in, maar we kunnen, mogen, durven hier geen werk van maken, zelfs een hypothetisch verhaal is uit den boze. En daar stopt het dan hé
![]() |
![]() |
#12654 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12655 | |
|
![]() Citaat:
Long live the WWW
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 februari 2007 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12656 |
Gouverneur
|
![]() dude, dat denk ik al langer dan vandaag, ik moest nooit niks weten van zweverige theoriën, maar dit is totaal niet zweverig meer, als mensen vaststaande feiten negeren gewoon omdat het niet klopt in het officiele verhaal ...., dat is voor mij ook onbegrijpelijk. Ik denk dat men het gewoon niet wil weten ... (ver van hun bed show denken ze). Maar ondertussen wel in God geloven en naar de kerk gaan ... ahja, dat gaat alles beter maken.
![]() |
#12657 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon niet waar. Vorig jaar zijn de complottheoriën duidelijk seriues aan de orde geweest in de Europese media. In België en Nederland alleen bvb. was er zover ik weet : - Een reeks in HUMO (toch MSM dacht ik) ivm het boek van David Ray Griffin. http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo...ndex_3891.html - Een aantal documentaires op Canvas. (kan niet direct een link vinden helaas) in verband met Loose Change en complottheoriën. - Een uitzending van Zembla waarin een aantal claims uit Loose Change worden getest door studenten van de Technische Universiteit Delft. (ter info : geen van de claims bleek waar te zijn. Dat is bvb een Feit.) En waarschijnlijk is er meer te vinden. Op BBC 2 is er zelfs een serie : The conspiracy files : http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/6161425.stm U bent dus duidelijk niet op de hoogte van de feiten maar dat is dan natuurlijk ook geen verrassing. Believers hechten zelden enig belang aan feiten. Ik wil u wel nog de conclusie van een andere website meegeven ter overpeinzing : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 februari 2007 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard. hah. Bloemkool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niets met de realiteit te maken hebben. Als je uit de honderden getuigenissen, verslagen en rapporteringen van 9/11 er 3 uitknipt van een paar seconden waarin mensen een gok doen naar wat er aan de hand is en een aantal experts wat achtergrondinfo over OBL geven (die via internet DIRECT op te vragen is.) dan kan je natuurlijk eenvoudig een bepaalde suggestie opwekken van 'voorkennis'. Dat is gewoon verwerpelijke manipulatie van de ergste soort. En dat vindt u dan de moeite van het posten waard? Ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan dergelijke rommel. Gesnopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12660 | |
|
![]() Citaat:
Ook de toon waarmee ze het behandelen. De uitzending in terzake begon zo "er zijn mensen die veel geld verdienen aan conspiracy theories rond 9/11"... tja.
![]() |
![]() |