![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12721 |
Banneling
|
![]() Ik ging normaal morgen naar Antwerpen Expo.
We blijven thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat u geen vrienden of familie hebt in Parijs. Ik heb er een vriendin maar ze heeft al laten weten dat met haar en haar familie alles goed is.
![]() |
#12724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4:55 , Goedemorgen @ iedereen die het wil
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12725 |
Banneling
|
![]() Gelukkig niet. Ik weet niet wat hieruit zal komen, maar volgens mij hebben we daar het laatste nog niet van gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12726 |
Banneling
|
![]() Parijs? De tsunami problemen die Europa gaat overspoelen.
Ik hoor rare verhalen, en ik zie arrogante lachjes, ... ik heb een zeer extreem slecht voorgevoel. Ware het niet dat ik in het verleden meermaals gelijk kreeg, zou ik me geen zorgen maken. Maar misschien moet ik niet aan de problemen denken maar een oplossing zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En samenwerken dat lukt tegenwoordig niet goed meer ![]()
![]() |
![]() |
#12728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan alle mensen die bezorgd zijn
![]()
![]() |
#12729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is normaal in deze sfeer bezorgd te zijn en voorzichtig. Maar laat u niet kennen! Ooit wordt alles weer beter! De wereldbevolking laat zich op de lange duur niet inmaken door een bende achterlijken.
Enne, heren achterlijken, de maagden zijn stilaan op! ![]()
![]() |
#12730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan al degenen die gisteren hun voetbalmatch moesten missen
![]()
![]() |
#12731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij kan het geen barst schelen of die voetbalmatches doorgaan ja of neen. Voetbal is een opgefokte sport waarvoor alles moet wijken. Wielrennen ook zoiets.
Maar nu weten die felle supporters ook eens hoe plezant het is als ze zich voorbereiden op een programma dat ze doodgraag willen zien en dat dan plots uitgesteld wordt. Andere mensen moeten regelmatig programma's missen omwille van één of andere sportwedstrijd en die mogen ook niet reclameren. Boontje komt om zijn loontje ![]() Maar goed, 't is erg genoeg dat dit gebeurd is, 't is erg genoeg dat er ook nog een vreselijke nasleep is/zal zijn. Na 9/11 zou de wereld nooit meer hetzelfde zijn, dat is waarheid geworden. Na vrijdag 13 november is de wereld nog wat meer de dieperik in gezakt. De aanstokers van dit alles gaan echt niet naar het paradijs!
![]() |
#12732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zij kregen de pamper en wij de vuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zal het lang duren eer ze hem over de muur gekatapulteerd krijgen.
![]() |
![]() |
#12734 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij dachten ons bang te maken. Dat werkte even. Nu is er eendracht die de westerse geesten tot acties Leiden die ZE anders niet zouden doen. Islam uit Europa en gedaan met de godsdienstvrijheid. Tekbir? En bedankt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen @ alle knappe vrouwen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast overgoeiemorgen @ niemand
![]() knock meself out , choloroform snuiven ==>> ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast godemorgen @ alle mensen die eergisteren om 4h00 opstonden
![]() Straks kip & patatten & groenten op het menu ![]() Oh , goedemorgen @ iedereen die het wil , en wie niet wil , ook !! ![]() Voor nu , ajuuzzzz ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha! Daar ben ik bij
![]()
![]() |
#12739 | |
Secretaris-Generaal VN
|