![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuttuttut, laat die mens toch in zijn waan
![]()
![]() |
#12762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan wie er al eens naast klopt
![]()
![]() |
#12763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da's ons Marie ![]() ![]() ![]() Ik wenzzzz u allen ==> ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen hardnekkige forumgebruikers
![]()
![]() |
#12766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de zachtnekkige ??
![]() ![]() Goede-23:45 @ iedereen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede 4:10 @ iedereen ==>
![]() it'zzzz time 2 zzzzleep ![]() I go 2 zzzzleep ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12769 |
Banneling
|
![]() Dat was der toch godverdomme boenk oep zekers?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai, ai, au, au
![]()
![]() |
#12771 |
Banneling
|
![]() Weet er iemand iets van twitter?
![]() Ik kan enkel oneliners versturen. Trollparadise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12773 |
Banneling
|
![]() Zit ik daar een lap tekst te typen en dan verstuurd die dat niet. -359. Wth?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ alle menschen , goedemorgen
![]() Het zonnetje schijnt zomerse temperaturen de bloemen bloeien volle stranden vogeltjes die vliegen Ik zzzzmeer'm , ajuuzzzz ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12775 |
Minister-President
|
![]() hi marie vd koster, wat vind jij als blanke meid van deze visies mbt uitsterven blanke ras op aarde??? citaat uit mijn essay, H11: ----------------- Proclamatie: Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) (Fuck Bouta Saka Saka) Offeraar Dewanand Offercode wfor1308 Offerdatum 5 mei 2015 H11. Nawoord Ik geloof nu wel dat de blanken een hoger mensapen ras zijn, omdat het zgn. absolutistische CREA<i,j> analyse model leidde tot nieuwe, deels verontrustende stellingen en inzichten m.b.t. de toekomst. Hierom heb ik veel meer ontzag, waardering en respect gekregen voor de raszuivere, ´quasi superieure´, BBB blanken, die ontstaan zijn in een hard, koud, kil en guur Arctisch klimaat type. Het metabolisme van deze blanke rassen is hoger dan dat van de andere rassen en dit leidde tot hun superioriteit op intellectueel en militair gebied. (BBB betekent Blank, Blond, Blauwe ogen, m.a.w. de hogere, raszuivere, barbaarse en woest ogende Noordelijke Germanen, de legendarische, trotse, onoverwinnelijke Ariërs uit Nazi Duitsland) Helaas zijn blanken nu het meest gehate ras op aarde en zij zijn tevens verdoemd om uit te sterven binnen pakweg 188 jaar tijd en dit kan ik niet accepteren. Hierom wil ik mij ook inzetten om het uitsterven van het blanke ras te voorkomen in de toekomst, omdat het altijd blanken waren die mij kennis gaven, onderwezen, lief hadden, met mij praatten, seksten met mij, of mij uit de put haalden. Mijn hele leven heb ik te danken aan het blanke ras, en als ik in India was geboren dan zou ik daar niet eens een bibliotheek in mogen als lagere kaste chamar, pipo koelie jongen, omdat ik dan in de slums van Bihar zou zitten en elke dag etens restjes moest zoeken in de vuilnisbakken als paria, met stokslagen en een trap na van de hogere Indiase kasten. Hierom voel ik mijzelf nu net een klein, bruin, tengerig Hindoe herdershondje die eigendom is van Nederland. Ik blaf en schrijf nu toch erg mooi en braaf in het Nederlands. Leer dit van mij: Scheld blanken niet uit maar eer hen, omdat zij een hoger, edeler en verder geëvolueerde mensaap rassen type moeten zijn t.o.v. de eerste zwarte oermensen waar negers en vieszwarte hindoe rassen dichter bij vanaf staan in evolutionaire zin. ![]() ![]() ![]() ![]() Ter besluit, stof tot nadenken Absolutistische Dewanistische evolutionaire eindstelling: Als de BBB-blanken over pakweg 188 jaar totaal uitgestorven zijn, dan is de aarde letterlijk een verwilderde, onbeschaafde en verloren 'Planet of the Apes'. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bron kritisch podium dewanand http://www.dewanand.com/wfor1308.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#12776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12777 |
Banneling
|
![]() Weet je wat ik mij afvraag?
Als ge van een vragenlijst 7 op de 10 eigenschappen bezit, ben je dat dan? Ik ben zo eens mijn persoonlijkheid aan het afzeilen, en ik vraag mij af of ik een narcist ben? De ergste trekken heb ik gelukkig niet, maar wel veel van aanwezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zelf ben donkerblond en heb groene ogen. Mijn moeder was donkerblond met blauwe ogen, mijn vader en mijn zuster blond met groene ogen. Ik heb een buurvrouw met vuurrood haar, heel blanke huid en blauwe ogen. Ik ken mensen met bijna wit haar. Anderen hebben verschillende schakeringen van blond tot donkerbruin haar, de ogen variëren van grijs, groen, blauw tot licht- en donkerbruin. Sommigen hebben een heel lichte huid zoals ik, anderen wat donkerder, sommigen lichtbruin. Ik vind het fantastisch zoveel verschillen in één bevolkingsgroep aan te treffen. Ik heb ooit gehoord dat we door de veelvuldige vermengingen langzaam evolueren naar een eentonig "koffie met melk ras". Dus gedaan met diversiteit, allemaal uniform! Wel dat vind ik jammer! Maar daarover gaat het u waarschijnlijk niet. Humanisme heeft zich ontwikkeld in een omgeving overheerst door blanke mensen. Verdraagzaamheid ook. Dat wil niet zeggen dat andere rassen niet tot die gedachten in staat zijn. Integendeel. Ik denk dat er in sommige gebieden van de Stille Zuidzee mooiere samenlevingen waren dan de onze (op de eilanden, waren dat geen Maori? Het ontsnapt mij even.) In ieder geval hadden ze prachtige muziek en waren ze binnen de stam verdraagzaam. Vele andere - mag ik hier rassen zeggen? - zijn duidelijk niet in staat zich in te leven in iemand anders, om een extreem voorbeeld te nemen : iemand die mensen kan martelen en onthoofden zoals we nu zien bij IS, is niet in staat tot empathische gevoelens en kan dus geen tolerante maatschappij opbouwen. Maar goed ... wij hebben Hitler gehad en nog enige figuren ... En ikzelf voel me op dit ogenblik ook niet erg verdraagzaam als ik het nieuws volg. Er is dus inderdaad veel stof tot nadenken.
![]() |
![]() |
#12779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=dewanand;7909995]hi marie vd koster,
Sorry dubbel!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 november 2015 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |