Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2012, 16:48   #1261
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stardancerblackhole Bekijk bericht
Nou het moge duidelik zijn na lezen van bovenstaande postings dat die hele stelling
compleet onderuit gehaald is.
Een cursus begrijpend lezen behoort ook tot de mogelijkheden.
Mijn prijzen zijn heel schappelijk.
Oud 24 maart 2012, 17:12   #1262
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Maar hoe je het ook draait of keert, niemand haalt het in zijn hoofd de mieren te helpen, of te proberen er mee te communiceren, ook de wetenschappers niet.
Een mens is oneindig veel slimmer dan een mier. Ik zie geen enkele reden waarom buitenaardse wezens, indien aanwezig, geen mogelijkheid zouden kunnen bedenken om met ons te communiceren en omgekeerd.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2012, 17:39   #1263
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Een mens is oneindig veel slimmer dan een mier. Ik zie geen enkele reden waarom buitenaardse wezens, indien aanwezig, geen mogelijkheid zouden kunnen bedenken om met ons te communiceren en omgekeerd.
Gezien de oneindigheid van de kosmos en de grote verschillen hier op onze aarde in deze korte periode zie ik geen reden om niet aan te nemen dat er aliens zijn die oneindig veel slimmer zijn dan ons.

Ze zullen misschien wel kunnen met ons communiceren, maar de vraag zou zijn: waarom?

Ik probeer ook re communiceren met mijn kat, maar ik beschouw ze niet als een discussiepartner.
En wij zitten op de evolutionaire schaal vast een pak dichter bij elkaar dan wij tov aliens.

Let op, ik zeg niet dat het onmogelijk is dat er aliens zijn die ongeveer even ver zijn gevorderd als ons, maar de kans dat dat gebeurt is volgens mij even groot als het winnen van de lotto.
Oud 24 maart 2012, 17:40   #1264
Alboreto

Standaard

Citaat:
man o man wat een hoop gezwets weer.
Daar zijn we het wel over eens, Pindar.
Oud 24 maart 2012, 17:51   #1265
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien de oneindigheid van de kosmos en de grote verschillen hier op onze aarde in deze korte periode zie ik geen reden om niet aan te nemen dat er aliens zijn die oneindig veel slimmer zijn dan ons.

Ze zullen misschien wel kunnen met ons communiceren, maar de vraag zou zijn: waarom?
Geen idee, dat moet je aan hen vragen. Maar er is geen reden om aan te nemen dat communicatie een probleem zou zijn omdat wij te dom of zij te slim zouden zijn.

Citaat:
Ik probeer ook te communiceren met mijn kat, maar ik beschouw ze niet als een discussiepartner.
En wij zitten op de evolutionaire schaal vast een pak dichter bij elkaar dan wij tov aliens.
Jij gaat er blijkbaar gemakkelijkheidshalve van uit dat buitenaardse wezens per definitie zo ongelooflijk superieur zijn dat ze niet eens de moeite zouden doen om te communiceren met ons boerenkinkels.

Dat kan, maar tegelijkertijd sla je er maar naar. Persoonlijk denk ik dat nieuwsgierigheid kenmerkend is voor een grote beschaving.

Citaat:
Let op, ik zeg niet dat het onmogelijk is dat er aliens zijn die ongeveer even ver zijn gevorderd als ons, maar de kans dat dat gebeurt is volgens mij even groot als het winnen van de lotto.
Dagelijks wint wel iemand het groot lot.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2012, 10:52   #1266
Alboreto

Standaard

Citaat:
Jij gaat er blijkbaar gemakkelijkheidshalve van uit dat buitenaardse wezens per definitie zo ongelooflijk superieur zijn dat ze niet eens de moeite zouden doen om te communiceren met ons boerenkinkels.
Nee, ik zeg toch net dat communiceren eventueel mogelijk zou zijn, maar waarom zouden ze dat doen.
Ik herhaal, ik kan communiceren met mijn kat, maar ik ga het kattenras niet proberen tot ons niveau van beschaving proberen brengen, dat lukt gewoon niet.

Citaat:
Dat kan, maar tegelijkertijd sla je er maar naar.
Ehm, Kiko, in dit onderwerp slaat iedereen er naar.
Het is een denkoefening, neem het a.u.b. niet te serieus.

Citaat:
Persoonlijk denk ik dat nieuwsgierigheid kenmerkend is voor een grote beschaving.
Dat denk ik ook, maar de vraag is of die nieuwsgierigheid in ons voordeel gaat spelen (voorbeeld van de mierenhoop)

Citaat:
Dagelijks wint wel iemand het groot lot.
Klopt, maar ik ben er nooit bij.
Gij wel?
Oud 25 maart 2012, 19:23   #1267
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.....Of ze komen ons helpen bij de komende transitie te bereiken.......
Aliens zullen ons alvast een zekere intelligentie kunnen/moeten toeschrijven, gezien mieren nog geen tabel van Mendeljev, een straalmotor of een vorm van atoombeheersing kunnen voorleggen.
Het probleem zal de communicatie zijn, als zij ondertussen nog niet over een intergalactische vertaalmachine beschikken.
Eventueel kunnen beelden en plaatjes ea informatiedragers een en ander duidelijker maken, desnoods in een wiskundig-geometrisch stelsel.

Wat we echter wel zullen gemeen hebben is oorspronkelijk bewustzijn.
Vanuit die universele modus vivendi zullen zij wsl wél in staat zijn, om met ons te communiceren dmv telepathie of andere overdrachtelijke vormen van rechtstreeks waarnemen.

En zo zouden ze idd de nodige boost aan de mensheid kunnen geven voor de noodzakelijke mentaal-spirituele transformatie, om een volgende stap op de evolutieladder te instigeren.
Voorlopig moeten we daarvoor nog even rekenen op de Kampioenen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 maart 2012 om 19:24.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2012, 09:47   #1268
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neurochirurg spreekt zich openlijk uit tegen vaccins (video)
zaterdag, 24 maart 2012 10:33

PDF Afdrukken

Neurochirurg Dr. Russell Blaylock is een expert op het gebied van excitotoxines zoals aspartaam (E951) en mononatriumglutamaat (E621) en heeft zich openlijk uitgesproken tegen het vaccinatieprogramma.

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu blijft de bevolking vertellen dat de tientallen vaccins die kinderen krijgen toegediend geheel veilig zijn. Is dat wel zo?

Vaccins blijken niet veilig te zijn en veroorzaken velerlei bijwerkingen. “De meeste schade die wordt toegebracht door vaccins is verborgen,” zegt Dr. Blaylock. In plaats van dat vaccins het immuunsysteem versterken verstoren ze de manier waarop het reageert op virussen en bacteriën.

Code van Neurenberg

“Als gevolg van vaccinatie wordt een groot deel van het immuunsysteem onderdrukt, met name bij jonge kinderen,” legt Dr. Blaylock uit. “We hebben ontdekt dat het immuunsysteem als gevolg van vaccins overschakelt op TH2-cytokines die de immuniteit verstoren.”

De neurochirurg stelt voorts dat verplichte vaccinaties waar de vaccinindustrie op hamert in strijd zijn met de Code van Neurenberg. Hij vergelijkt de corrupte logica van de industrie met nazi-Duitsland. Blaylock gaat dieper in op de mogelijke bijwerkingen en serieuze complicaties na inentingen, met name bij Gardasil.
http://www.niburu.nl/index.php?optio...heid&Itemid=30
Oud 26 maart 2012, 10:03   #1269
exodus

Standaard

Citaat:
Maar net zoals bij de mierennest zullen er wezens zijn die
- de mierennest kapot schoppen uit vandalisme
- de mieren verdelgen omdat het een pest is
- de mieren gewoon negeren uit desinteresse.

Maar hoe je het ook draait of keert, niemand haalt het in zijn hoofd de mieren te helpen, of te proberen er mee te communiceren, ook de wetenschappers niet.
Er zijn talloze getuigenissen dat er verschillende soorten aliens bestaan, en dat communicatie telepathisch is.

Er zijn soorten die ons respecteren, en er zijn soorten die ons minderwaardig achtten. Maar ze kunnen wel met ons communiceren.

Het is interessant eens de abduction account van Credo Mutwa te lezen. Dit is een Zulu Shaman die in de jaren 50 in Zimbabwe "ontvoerd" was. Dit toont ook aan dat die accounts voorkomen in alle culturen. Dit komt duidelijk van een soort die minder respect heeft voor de mens.

Een stuk:

Citaat:
Credo Mutwa: Sir, it was an ordinary day, like any other day. It was a beautiful day in the eastern mountains of Zimbabwe, which are called Inyangani. These are mountains to the East of Zimbabwe.

Now, I had been instructed by my teacher to go and find a special herb which we were going to use in the healing of a certain initiate who was badly ill. And my teacher, a woman called Mrs. Moyo, was Ndebele, from Zimbabwe, once known as Rhodesia.

I was looking for this herb, and I was not thinking about anything, and I had no belief whatsoever in these creatures. I had never encountered them before, and although we African people believe in many things, I was mighty skeptical, even about certain entities that we believed in at that time, because I had never encountered anything like that before.

And all of a sudden, sir, I noticed that the temperature around me had dropped, although it was a very hot African day. I suddenly noticed that it was now cold and there was, what appeared to be, a bright blue mist swirling all around me, getting between me and the eastern landscape. I remember wondering, stupidly, what this thing meant, because I had just begun to dig one of the herbs I had found.

Suddenly, I found myself in a very strange place, a place that looked like a tunnel lined with metal. I had worked in mines before, and where I found myself appeared to be a mine tunnel which was lined with silver-greyish metal.

I was lying on what appeared to be a very heavy and very large working bench or a working table, sir. But yet, I was not chained to the table. I was just lying there and my trousers were missing, and so were the heavy boots that I always wore when I was out in the bush. And all of a sudden, in this strange, tunnel-like room, I saw what appeared to be dull, heady-looking, grey, dull-like creatures which were moving toward me.

There were lights in this place, but not lights as we know them. They seemed to be patches of glowing stuff. And there was something above the far entrance which looked like writing, that writing against the silver-grey surface, and these creatures were coming at me but I was hypnotized, just as if the witchcraft had been put upon my head.

But I watched the creatures as they were coming towards me. I didn’t know what they were. I was frightened, but I couldn’t move my arms or my legs. I just lay there like a goat on a sacrificial altar. And when the creatures came towards me, I felt fear inside me. They were short creatures, about the size of African Pigmy. They have very large heads, very thin arms, and very thin legs.

I noticed, sir, because I am an artist, a painter, that these creatures were built all wrong from an artist’s point of view. Their limbs were too long for their body, and their necks were very thin, and their heads were almost as large as full-grown watermelons. They had strange eyes, which looked like goggles of some kind. They had no noses, as we have, only small holes on either side of the raised area between their eyes. Their mouth had no lips, only thin cuts as if made by a razor.

And while I was looking at these creatures, sir, in amazed fascination, I felt something close to my head, about my head. And when I looked up, there was another creature, a slightly bigger one than the other, and it was standing above my head and was looking down at me.

I looked up into its eyes and I was totally hypnotized, and you know, I was spellbound. I looked into the thing’s eyes and I noticed that the creature wanted me to keep looking into his eyes. I looked and saw that, through these covers over their eyes, I could see the creature’s real eyes behind this black, goggle-like cover. It’s eyes were round, with straight pupils, like those of a cat. And the thing was not moving it’s head. It was breathing; I could see that. I could see little nostrils moving, closing and shutting, but sir, if anybody says to me that I smelled like that creature, really, I would konk him one on the face.
Volledige tekst:

http://www.whale.to/b/mutwa.html

Interview (video):

http://www.youtube.com/watch?v=X1I4Jg6scnU

Laatst gewijzigd door exodus : 26 maart 2012 om 10:08.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2012, 10:24   #1270
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
vergeet vooral geen supplementjes bij hem te bestellen!!
Oud 26 maart 2012, 10:37   #1271
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Wat is uw punt? Kan je dan supplementen bij hem bestellen misschien.

Wat deze chirurg zegt is absoluut waar. Vaccinaties zijn sluipend vergif. De elite wil ons onder controle houden en dociel houden. Plus ze verdienen dan nog eens miljarden aan de ziekten die door de vaccinaties veroorzaakt worden, en ze verdienen miljarden aan de vaccinaties zelf.

ER zijn zoveel bewijzen.

Hier een "klein" voorbeeld met de H1N1 griep waar er zo'n storm over was. De bevolking bang maken om hun in te spuiten met regelrechte troep om miljarden te verdienen.

http://orthomolecular.org/resources/omns/v08n10.shtml
Oud 26 maart 2012, 10:40   #1272
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Inderdaad.

En dan krijg je dit pareltje te zien in het artikel en dan weet je dat het charlatans zijn:

Citaat:
"They're giving the impression that before these vaccines existed, these infections were just rampant and massive," says Dr. Blaylock. "But when we look at the data, the historical data on these infections -- and that includes all the childhood infections -- all of them were falling drastically before there was even a vaccine invented [...] When you get natural infections, over time, the population develops massive immunity to the infection."
De grafieken waarop dit gebaseerd is tonen eerst een val op het moment dat het vaccin publiek beschikbaar wordt en een verdere val op het punt dat het vaccin verplicht wordt. Dikke zever dus.
Oud 26 maart 2012, 10:52   #1273
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is uw punt? Kan je dan supplementen bij hem bestellen misschien.
natuurlijk, zoals bij elk van die grote antivaccinatielichten

Citaat:
Wat deze chirurg zegt is absoluut waar.
nee dat is het niet.

Citaat:
Vaccinaties zijn sluipend vergif.
Nee dat zijn ze niet
Citaat:
De elite wil ons onder controle houden en dociel houden.
handig, zo'n onzichtbare monsters waarop echt alles kan gestoken worden

Citaat:
Plus ze verdienen dan nog eens miljarden aan de ziekten die door de vaccinaties veroorzaakt worden, en ze verdienen miljarden aan de vaccinaties zelf.
cijfers. Geef ze maar. En ik som ze graag nog eens op, de claims die je hierboven maakt:
1. ziektes veroorzaakt door vaccinaties zelf (en als het kan, liefst een mooie opsomming per vaccin, en de frequentie waarmee ze optreden
2. bedrag dat er verdient wordt aan die ziektes die door de vaccins zelf worden veroorzaakt. Dat mag in hetzelfde overzichtje van claim 1
3. miljarden die verdiend worden aan de vaccins (hint: beursgenoteerde bedrijven moeten hun omzet publiceren

Citaat:
ER zijn zoveel bewijzen.
Vreemd dat geen enkele een wetenschappelijke toets kunnen weerstaan.

Citaat:
Hier een "klein" voorbeeld met de H1N1 griep waar er zo'n storm over was. De bevolking bang maken om hun in te spuiten met regelrechte troep om miljarden te verdienen.

http://orthomolecular.org/resources/omns/v08n10.shtml
ik ben eens benieuwd
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2012, 10:58   #1274
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
cijfers. Geef ze maar. En ik som ze graag nog eens op, de claims die je hierboven maakt:
1. ziektes veroorzaakt door vaccinaties zelf (en als het kan, liefst een mooie opsomming per vaccin, en de frequentie waarmee ze optreden
2. bedrag dat er verdient wordt aan die ziektes die door de vaccins zelf worden veroorzaakt. Dat mag in hetzelfde overzichtje van claim 1
3. miljarden die verdiend worden aan de vaccins (hint: beursgenoteerde bedrijven moeten hun omzet publiceren
Eenmalige behandelingen zijn enorme goudmijnen.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 26 maart 2012 om 10:58.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2012, 11:05   #1275
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
natuurlijk, zoals bij elk van die grote antivaccinatielichten

nee dat is het niet.

Nee dat zijn ze niet

handig, zo'n onzichtbare monsters waarop echt alles kan gestoken worden

Vreemd dat geen enkele een wetenschappelijke toets kunnen weerstaan.

ik ben eens benieuwd
Gewoon nee zeggen is niet echt overtuigend.

De link die ik gegeven heb, daar moet je op reageren, en daar krijg je antwoord op je vragen. En het is nog maar een klein deeltje van heel het verhaal dat aantoont.

Het denigrerende toontje mag ook gerust achterwege gelaten worden.

Hier over de winsten van de vaccin industrie, dit staat niet ter twijfel:

Revenues from global vaccine market register UD$27 Billion

http://centerforvaccineethicsandpoli...ouble-by-2016/

Global Vaccines Revenues Projected to More than Double by 2016

GlaxoSmithKline profits up sharply

http://www.bbc.co.uk/news/business-16913816
Oud 26 maart 2012, 11:10   #1276
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

De link die ik gegeven heb, daar moet je op reageren, en daar krijg je antwoord op je vragen. En het is nog maar een klein deeltje van heel het verhaal dat aantoont.

En dat is peanuts vergeleken met wat de globale medische industrie verdient, een hele hoop bedrijven verdienen alleen al meer als dat.
Oud 26 maart 2012, 11:45   #1277
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Pieke, je hecht een veel te grote waarde aan de 'wetenschap' , meeste uit de 'wetenschap' is crap!

Hoe komt het toch dat een hele indianenstam werd uitgeroeid toen er vaccins geintroduceerd werden?
Bedoel je soms die dekens met polio die werden uitgedeeld aan de natives?
Oud 26 maart 2012, 12:08   #1278
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Bedoel je soms die dekens met polio die werden uitgedeeld aan de natives?
ik denk dat dat mazelen waren
Oud 26 maart 2012, 12:53   #1279
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De link die ik gegeven heb, daar moet je op reageren, en daar krijg je antwoord op je vragen.
Nee, dat krijg ik niet.

je link spreekt over narcoleptie getriggerd door pandemrix. Wat fascinerend eraan is, is dat de meldingen van pandemrix geassocieerde (en de term is bewust gekozen) narcolepsie zeer leeftijdgebonden was. Wat eveneens fascinerend is is dat het geen wereldwijd voorkomende associatie is, maar geografisch beperkt (geen gevallen gemeld in 47 andere landen waar het vaccin werd gebruikt), en niet afhankelijk van de vaccinatiegraad noch -intentie (in Ijsland bvb was een stijging van narcolepsie niet geassocieerd aan het vaccin). Wat we dus zien is een beperkt, inconsistent patroon waarover het nagenoeg onmogelijk is een gefundeerde wetenschappelijke uitspraak te doen.
Ja, de associatie is er, tenminste toch in Finland en Zweden. Nee, het is geen algemene associatie aangezien in 47 andere landen waar het vaccin gebruikt werd geen stijging werd opgetekend. En nee, het is niet uitsluitend geassocieerd met het vaccin aangezien in Ijsland bvb de narcoleptie-stijging niet gecorreleerd/geassocieerd werd met vaccinatie.

opgelet exodus: wetenschappelijke info: narcoleptie ontwikkelt in patienten die een genetische aanleg hebben. Analyse heeft uitgewezen dat elke patient die narcoleptie ontwikkelde na pandemtix-vaccinatie die genetische aanleg heeft. En dan hebben we nog dit Study draws connection between narcolepsy and influenza

Ja, epidemiologie is een bitch. Zoveel variabelen die een rol kunnen spelen. Aan de andere kant is het wel in staat om zulke zwakke associaties te identificeren.

Maar laat deze feiten u vooral niet weerhouden eh exodus.

O, en nu nog een antwoord op de vraag hoeveel de farma verdient heeft aan die narcoleptiestijging?

Citaat:
En het is nog maar een klein deeltje van heel het verhaal dat aantoont.
en zoals steeds doorstaat het de wetenschappelijke toets niet.

Citaat:
jarenlange antivax-discussies laten zijn sporen na.

Citaat:

je eerste link spreekt over 25 billion voor 2009. In 2010 zal dat wel meer geweest zijn.

Je tweede link geeft zelf aan:
Citaat:
The results were boosted by rising sales in Japan and emerging markets but this was offset by a 4% fall in Europe
en
Citaat:
Sales in Glaxo's flu vaccine also fell compared with 2010 when it was used against both regular flu and the outbreak of swine flu.
Nergens, maar dan ook nergens wordt er gezegd dat die omzetstijging te wijten is aan vaccinverkoop.

Laatst gewijzigd door Pieke : 26 maart 2012 om 12:54.
Oud 26 maart 2012, 13:16   #1280
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
En dat is peanuts vergeleken met wat de globale medische industrie verdient, een hele hoop bedrijven verdienen alleen al meer als dat.
Wat is dit nu weer voor een non-argument? Alsof 27 miljard dollar niet veel is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be