![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn prijzen zijn heel schappelijk.
![]() |
![]() |
#1262 |
|
![]() Een mens is oneindig veel slimmer dan een mier. Ik zie geen enkele reden waarom buitenaardse wezens, indien aanwezig, geen mogelijkheid zouden kunnen bedenken om met ons te communiceren en omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | |
|
![]() Citaat:
Ze zullen misschien wel kunnen met ons communiceren, maar de vraag zou zijn: waarom? Ik probeer ook re communiceren met mijn kat, maar ik beschouw ze niet als een discussiepartner. En wij zitten op de evolutionaire schaal vast een pak dichter bij elkaar dan wij tov aliens. Let op, ik zeg niet dat het onmogelijk is dat er aliens zijn die ongeveer even ver zijn gevorderd als ons, maar de kans dat dat gebeurt is volgens mij even groot als het winnen van de lotto.
![]() |
![]() |
#1264 |
|
![]() Daar zijn we het wel over eens, Pindar.
![]() |
#1265 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat kan, maar tegelijkertijd sla je er maar naar. Persoonlijk denk ik dat nieuwsgierigheid kenmerkend is voor een grote beschaving. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | ||
|
![]() Citaat:
Ik herhaal, ik kan communiceren met mijn kat, maar ik ga het kattenras niet proberen tot ons niveau van beschaving proberen brengen, dat lukt gewoon niet. Ehm, Kiko, in dit onderwerp slaat iedereen er naar. Het is een denkoefening, neem het a.u.b. niet te serieus. Citaat:
Klopt, maar ik ben er nooit bij. Gij wel?
![]() |
![]() |
#1267 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem zal de communicatie zijn, als zij ondertussen nog niet over een intergalactische vertaalmachine beschikken. Eventueel kunnen beelden en plaatjes ea informatiedragers een en ander duidelijker maken, desnoods in een wiskundig-geometrisch stelsel. Wat we echter wel zullen gemeen hebben is oorspronkelijk bewustzijn. Vanuit die universele modus vivendi zullen zij wsl wél in staat zijn, om met ons te communiceren dmv telepathie of andere overdrachtelijke vormen van rechtstreeks waarnemen. En zo zouden ze idd de nodige boost aan de mensheid kunnen geven voor de noodzakelijke mentaal-spirituele transformatie, om een volgende stap op de evolutieladder te instigeren. Voorlopig moeten we daarvoor nog even rekenen op de Kampioenen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 maart 2012 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | ||
|
![]() Citaat:
Er zijn soorten die ons respecteren, en er zijn soorten die ons minderwaardig achtten. Maar ze kunnen wel met ons communiceren. Het is interessant eens de abduction account van Credo Mutwa te lezen. Dit is een Zulu Shaman die in de jaren 50 in Zimbabwe "ontvoerd" was. Dit toont ook aan dat die accounts voorkomen in alle culturen. Dit komt duidelijk van een soort die minder respect heeft voor de mens. Een stuk: Citaat:
http://www.whale.to/b/mutwa.html Interview (video): http://www.youtube.com/watch?v=X1I4Jg6scnU
Laatst gewijzigd door exodus : 26 maart 2012 om 10:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
|
![]() Citaat:
Wat deze chirurg zegt is absoluut waar. Vaccinaties zijn sluipend vergif. De elite wil ons onder controle houden en dociel houden. Plus ze verdienen dan nog eens miljarden aan de ziekten die door de vaccinaties veroorzaakt worden, en ze verdienen miljarden aan de vaccinaties zelf. ER zijn zoveel bewijzen. Hier een "klein" voorbeeld met de H1N1 griep waar er zo'n storm over was. De bevolking bang maken om hun in te spuiten met regelrechte troep om miljarden te verdienen. http://orthomolecular.org/resources/omns/v08n10.shtml
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan krijg je dit pareltje te zien in het artikel en dan weet je dat het charlatans zijn: Citaat:
![]() |
![]() |
#1273 | ||||
|
![]() Citaat:
nee dat is het niet. Nee dat zijn ze niet Citaat:
Citaat:
1. ziektes veroorzaakt door vaccinaties zelf (en als het kan, liefst een mooie opsomming per vaccin, en de frequentie waarmee ze optreden 2. bedrag dat er verdient wordt aan die ziektes die door de vaccins zelf worden veroorzaakt. Dat mag in hetzelfde overzichtje van claim 1 3. miljarden die verdiend worden aan de vaccins (hint: beursgenoteerde bedrijven moeten hun omzet publiceren Vreemd dat geen enkele een wetenschappelijke toets kunnen weerstaan. Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 26 maart 2012 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
|
![]() Citaat:
De link die ik gegeven heb, daar moet je op reageren, en daar krijg je antwoord op je vragen. En het is nog maar een klein deeltje van heel het verhaal dat aantoont. Het denigrerende toontje mag ook gerust achterwege gelaten worden. Hier over de winsten van de vaccin industrie, dit staat niet ter twijfel: Revenues from global vaccine market register UD$27 Billion http://centerforvaccineethicsandpoli...ouble-by-2016/ Global Vaccines Revenues Projected to More than Double by 2016 http://centerforvaccineethicsandpoli...ouble-by-2016/ GlaxoSmithKline profits up sharply http://www.bbc.co.uk/news/business-16913816
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1277 |
Staatssecretaris
|
![]() Bedoel je soms die dekens met polio die werden uitgedeeld aan de natives?
![]() |
#1278 |
|
![]() ik denk dat dat mazelen waren
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | ||||||
|
![]() Citaat:
je link spreekt over narcoleptie getriggerd door pandemrix. Wat fascinerend eraan is, is dat de meldingen van pandemrix geassocieerde (en de term is bewust gekozen) narcolepsie zeer leeftijdgebonden was. Wat eveneens fascinerend is is dat het geen wereldwijd voorkomende associatie is, maar geografisch beperkt (geen gevallen gemeld in 47 andere landen waar het vaccin werd gebruikt), en niet afhankelijk van de vaccinatiegraad noch -intentie (in Ijsland bvb was een stijging van narcolepsie niet geassocieerd aan het vaccin). Wat we dus zien is een beperkt, inconsistent patroon waarover het nagenoeg onmogelijk is een gefundeerde wetenschappelijke uitspraak te doen. Ja, de associatie is er, tenminste toch in Finland en Zweden. Nee, het is geen algemene associatie aangezien in 47 andere landen waar het vaccin gebruikt werd geen stijging werd opgetekend. En nee, het is niet uitsluitend geassocieerd met het vaccin aangezien in Ijsland bvb de narcoleptie-stijging niet gecorreleerd/geassocieerd werd met vaccinatie. opgelet exodus: wetenschappelijke info: narcoleptie ontwikkelt in patienten die een genetische aanleg hebben. Analyse heeft uitgewezen dat elke patient die narcoleptie ontwikkelde na pandemtix-vaccinatie die genetische aanleg heeft. En dan hebben we nog dit Study draws connection between narcolepsy and influenza Ja, epidemiologie is een bitch. Zoveel variabelen die een rol kunnen spelen. Aan de andere kant is het wel in staat om zulke zwakke associaties te identificeren. Maar laat deze feiten u vooral niet weerhouden eh exodus. O, en nu nog een antwoord op de vraag hoeveel de farma verdient heeft aan die narcoleptiestijging? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je tweede link geeft zelf aan: Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 26 maart 2012 om 12:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |