![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
okay hard-game dan maar... ik bekijk hem niet tot je me de relevantie ervan geeft. Laatst gewijzigd door praha : 10 juni 2014 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is het vertrouwen in een wetenschappelijke theorie die staat als een paal boven water en de ocharme zeer belabberd fossielen-databank voor net die periode. De vraag is waarom niet... en daar heb je nog steeds geen enkel zinnig antwoord op gegeven. Citaat:
Maar ja laat maar ... 't was enkel een vraag en je reageert weer eens compleet bitsig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Banneling
|
![]() @morte
Maar die veranderingen zijn wel te zien bij die vissen. Dat heb ik toch niet ontkent? Ik zeg alleen maar dat we de verandering bij hen waarnemen. Maar niet kunnen waarnemen hoe zij verwant zijn aan ons. Doch, is de verandering die we waarnemen in het fossielenverslag en vandaag niet zo significant groot dat vissen salamanders worden. Onderaan een longvis uit het devonen tijdperk en eentje van vandaag: ![]() En als ik hier nu een kakkerlak van vandaag en die van 300 miljoen jaar geleden zou afbeelden, zou ge nog minder verschil merken. De veranderingen zijn kenbaar, dus waar maak je een vis uiteindelijk een mens? Laatst gewijzigd door Peche : 10 juni 2014 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat nu een 18e eeuws idee is of niet doet er niet toe... het is toe nu toe het beste Citaat:
Maar oh wee als je me me die link weer complete zever komt te vertellen he Citaat:
Dien ik nog te gaan kijken ? Maar ja ik zal het wel doen hoor... ik ben immers veel te curieus met welke bullshit je nu weer afkomt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga evolutie niet falsifiëren, ik erken dat. Maar de hypothese waar het allemaal naar terugvloeit kan ik niet falsifiëren noch bekrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't was deze link toch hé : "http://www.devoniantimes.org/Order/old-order.html" ?
Kun je me eens vertellen waar ik ergens dien op verder te klikken alvorens ik de grote openbaring zal zien ? Zoals ik al dacht.. je was weer compleet uit je nek aan het lullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koel eventjes af praha, hap naar lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk kom je uit bij een hypothese... wat had je nu anders gedacht, slimme ?
Ik zei je al 1001x dat juiste invulling enkel ( tot nu toe ) te vinden is in wat men terug vind. Als dat bitter weinig is heeft men nogal weinig om wat hard te maken, me dunkt. Alleen het is wel net iets meer dan een hypothese hé... als dat specifiek stukje bv er morgen weer uit ligt Citaat:
![]() Al moet ik toegeven dat in je ijdele pogingen je zowat de beste verdediger ervan was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij nietweet zeker? ![]() Ijdele pogingen? ![]() Kan je het geloven? En geen kat die mij kan bewijzen waarom de vis over 450 miljoen jaar tijd een mens wordt ![]() Er is zelf geen mens die mij kan tonen wie de gemeenschappelijke voorouder met de apen is. That's the case, ps insecten zijn al half miljard jaar onveranderd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent pas content en overtuigd als het een volledig plaatjesboek is. Citaat:
Citaat:
Dino's bv daar is men zelfs niet zo goed uit... men het houdt het nu weer bij 'warmbloedig' |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is je punt nu ? Je lijkt te willen concluderen omdat er nu nog longvissen zijn die maar 'weinig' ( volgens jou dan ) schelen van vroegere longvissen dat het onmogelijk zou zijn dat longvissen tot salamanders zouden geëvolueerd zijn ? wees nu eens duidelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Banneling
|
![]() Neen wees jij eens duidelijk. Ik toon de observaties zoals ze staan in het verslag.
Kant, klaar en duidelijk. Wees nu eens duidelijk waar iets concreet staat dat koudbloedigen tot warmbloedigen evolueren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog steeds vat je de clue niet hé ... je blijft zeveren over de gedetailleerde invulling en denk als er wat aan die invulling wijzigt of je zelf wat vind dat niet klopt het zaakje zou vallen. Dat is dus niet Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 10 juni 2014 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wij afstammen van de vis is een hypothese, er waren vroeger (amateur) charlatans die "bewijsstukken" samenpuzzelde, nu tekenen ze tekorten in. Op voetafdrukken die er misschien compleet los van staan. Dat is hetgene ik moet falsifiëren. Juist of niet? Ge zou mij beter vragen te falsifiëren hoe apen uit bomen kwamen en rechtop begonnen lopen in het grasland, ... want daar wil ik toch ook wat over kwijt. Maar daar moet wat voor terugkomen eerst. |
|
![]() |
![]() |