![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12861 |
Banneling
|
![]() Als ik er op zit is het de mijne. Ik heb een syndroom dat alles voor zich alleen opeist.
Van mij van mij (finding nemo) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12862 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst in de trein was er eentje die 'DISCRIMINATIE! IK GA JE EEN TIK OP JE NEUS GEVEN!' zat te roepen.
![]() |
#12863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paniek helpt niet. Als in de sterren geschreven staat dat uw uur vandaag gekomen is, dan is dat zo!
![]() |
#12865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cause and effect is een randomiteit dat alle kanten op kan. En het staat in de sterren geschreven dat hier ooit een aanslag volgt. Ben ik een watje daar rekening mee te houden? Wellicht. Maar daaruit leer ik van mezelf hoe ik het leven koester. Ik ga nog altijd buiten, maar de trein zal ik toch verder vermijden. Het ging goed, maar ik vertoef liever niet meer tussen teveel mensen. Deed ik sowieso al niet graag en waar ik eerder uitzonderingen maakte is nu voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan wie het milieu niet verontreinigt
![]()
![]() |
#12867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, we zondigen allemaal wel eens en vergeten eens iets op te ruimen. Maar ik dacht dat de meeste mensen in deze tijd toch wel doorhebben dat een proper milieu echt belangrijk is. Ik dacht ook dat daar in de scholen aandacht aan besteed wordt.
Daarnet kom ik aan de Aldi en een groepje jongens (15 - 16 jaar, waarom zitten die niet op school eigenlijk) versperde de weg naar de fietsenparkeerplaats. Eén fiets lag op de grond en ze stonden samengetroept voor de fietsen in het rek. Ik heb hun gevraagd opzij te gaan en dat deden ze wel maar ik zei "alstublieft" toen ik het vroeg en "dank u" toen ze opzij gingen. Zij bekeken me nog niet laat staan iets te zeggen. Ze waren allemaal aan het snoepen en drinken. Achter op één van de fietsen in het rek stond een geopend doosje koekjes. Toen ik buitenkwam, geen jongens meer te bespeuren. De koekjesverpakking, de verpakkingen van de drankjes enzovoort lagen op de grond ... En daar maar klagen over milieuvervuiling. Leren die kinderen niets meer tegenwoordig? Begrijpen ze het echt niet? Enne, nee, het waren geen vreemden deze keer ...
![]() |
#12868 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen forumbezoekers!
![]()
![]() |
#12871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Forum was kapot, ik kon er 3 dagen niet op. Een goeie ontwenningskuur!
Maar kom, hier zijn we weer ![]()
![]() |
#12872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij dat die blikjes het milieu verontreinigen? natuurlijk praat ik zulk gedrag niet goed. Al zeker niet omdat er aan warenhuizen meestal vuilbakken staan. En als er geen was namen wij als jeugd altijd een zakje mee om ons afval in te verzamelen. Zo leerde wij dat. Vandaag ligt de focus op héél andere zaken en ik mis opvoeding in onze maatschappij. Vingerwijzers overal, maar bewustzijn toereiken is hoe langer hoe minder. Bekijk de tv programma's van vroeger maar eens en vandaag. Vroeger was het educatief, nu allemaal prinsessen en soldaten. Photoshop is de nieuwe standaard. Bekijk ook eens "the voice" Die kinderen van Slongs gisteren. Nu wil ik echt niet de zeurpiet uithangen maar jongeren opkleden als popsterren en daarbij de nuance leggen "het zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken"???? Kinderen moeten nog naar de puberteit toe en het zijn al "lustobjecten". Ik betreur dat ten zeerste, wij hadden echt al veel verder kunnen staan. En ik wou dat ik het bewustzijn van vandaag had als toen ik kind was, dat ik het kon relativeren. Nu is alles zo zwart wit geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder ben ik het volledig met u eens! Ze laten de kinderen tegenwoordig niet meer toe om kind te zijn ...
![]() |
![]() |
#12874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen al wie deze nacht raar gedroomd heeft
![]()
![]() |
#12875 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12876 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo heidens wens ik niet te zijn. Niet in mijn naam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_dromendiefstal https://www.youtube.com/watch?v=mPR9DUi176A http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/4kl/102.php ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VTM kan je nu ook online GRATIS kijken mits internetverbinding , dus ....
Enkel VTM , 2BE , Vitaya , VTM Kazoom & Q-music zijn gratis !!!! http://watch.stievie.be/tv-gids/today En tot 6 dagen nadien herbekijken !! Enkel VTM programma's http://vtm.be/video (Tot 1 maand erna) Dus wie enkel VTM / 2BE / Vitaya / VTM kazoom kijkt , Telenet of Belgacom of TV Vlaanderen of .... saluut !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |