![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12861 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens vergelijken:
![]() 1. 28 juli 1945, B-25 crasht in Empire State Building aan ca. 320 kmh : Het centrale inslaggat is ca. 5,5 m breed en 6 m hoog. Een B25 is 4,8 m hoog, dus bvb een centraal inslaggat 1,2 m of 25 % groter als de hoogte van de romp. De spanwijdte van een B25 is 20,6 meter, hoe de motoren en vleugels hun weg gevonden hebben... zie link en foto´s. Citaat:
Citaat:
(ik ga het kort houden, en het studieplezier aan jullie overlaten ![]() Citaat:
![]() Overweldigend, nietwaar. Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2009 om 13:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12862 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervolg, ik had nog een leugen ontdekt waar ze de B757-Pentagoncrash (4,5 m hole-hoogte...) met de B25-crash vergelijken ( 6 m hole, maar zie foto... ), deze foto bewijst het tegendeel want men ziet duidelijk dat de linkervleugel een veel breder gat geslagen heeft ik schat + 7 m, de rechtervleugel moet afgeknapt zijn aan een voorbouwhoek van de Building, ook nog te zien, want de foto is vanuit een zijvenster van die hoek gemaakt, enkele verdiepingen hoger.
Citaat:
De rechtermotor moet dan ook in die voorbouw ingeslagen zijn en de vleugel ook, daar is geen foto van: het totaal inslaggat is in rood aangecirkeld maar als ge goed kijkt is het centraal gat op de uiterste rechtse -centrale- rij dubbelvensters ingeslagen, de vleugel en linkermotorinslag neemt de volledige centrale dubbelvensterrij in beslag. De cirkel moet dus doorgetrokken worden tot over de rechtervoorbouw waar de rechtervleugel afgeknapt is en mét motor een gat geslagen heeft en schijnbaar dwars door het gebouw vloog. (geen detailfoto) ![]() Citaat:
Men ziet op een foto van een B25 dat de motoren niet ver van de romp verwijdert zijn. Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2009 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden? Poging 35
![]() |
![]() |
![]() |
#12864 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin hier eens mee: http://www.youtube.com/watch?v=GDAFozFn4kU 6 dagen voor de aankondiging van Bush, stond zwart op wit op CIA- of "white-papers" dat Saddam Hoessein en Irak NIETS met 9/11 te doen had, dat er geen WMD- wapens na > 700 inspecties gevonden waren weet ondertussen ook iedereen... Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=68_3rjp0Rkw en hij is bijlange niet alleen die dat zegt en wil... luister maar naar de leugens: http://www.youtube.com/watch?v=b8ZuQ...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=4W_eZ...eature=related alles de fout van Saddam... hij wou niet luisteren.... belachelijk ... Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2009 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 2 crashes zijn zo wie zo al niet metelkaar te vergelijken , het toont allemaal totaal niets aan . Wat je hier allemaal toont is de meest bizarre omweg om iets te ontkrachten die ik ooit heb gezien . De realiteit is dat bij schade analyse aan het Pentagon juist alles precies klopt , ja ook de kabelspoelen !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U claimt te weten wie er precies schuldig zijn aan 9/11 , aan u om dat te bewijzen.
Met het wegvallen van de Sowjet Unie als 2e groot macht kregen de VS hun hegonomie in de wereld. Er was en is dus geen ander land dat een halt toe kan roepen aan de idiote ambities van de amerikaanse politici op het wereldtoneel. Toen Bush aantrad als president zijn er direct allerlij internationale verdragen van tafel geveegd, ook betreffende de internationale rechtsorde . Mede daardoor zijn Bush en co ongestraft gebleven (voor hun invasie van Irak) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12869 |
Banneling
|
![]() Planned by design
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een betoog van bijzonder hoogleraar geschiedenis en Amerika deskundige Maarten van Rossem over 9/11 en de nasleep er van
Het is vermakelijk en zeer relativerend wat mij betreft . Te lang om helemaal te bekijken voor de meesten waarschijnlijk , maar de eerste 15 minuten geven ook al een goede indruk. http://collegerama.tudelft.nl/medias...7-59fc7645a2d2 Irak komt ook uitvoerig aan bod |
![]() |
![]() |
![]() |
#12871 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die neemt U nét niet mee in Uw overweging..... U wéét toch nog dat het NIST rapport de nadruk legde op het feit dat niet de impacten ,doch wel de blootstelling van het staal aan vuur de grootste oorzaak was van de instorting........ Philadelphia en caracas waren destijds laaiende vuurzeeën gedurende véle uren mijn beste... Citaat:
Daar waar wij bezig zijn over vliegtuigen die in stalen hoogbouwtorens zijn gecrasht... U of ik mijn beste..... Mag ik dan een vergelijking maken met het punt dat een vliegtuig ten eerste veel minder weerstand ondervindt bij het raken van het wateroppervlak,ten tweede het vliegtuig dan géén kans krijgt om in een vuurbal te veranderen ;laat staan te verteren in een allesverslindende explosiewolk.... Uw punt slaat dus op compleet niets mijn beste....Appelen en peren,wéét U wel.... Laatst gewijzigd door Svennies : 7 november 2009 om 02:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12872 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vorige keer heette het dat de mijne niet duidelijk genoeg waren om een conclusie te kunnen trekken... Post Uw bewuste video's hier eens een keer... ![]() Citaat:
Man ,man,hebt U de explosie gezien op die enkele video's die er van de noord toren beschikbaar zijn.... Wéét U wel hoe hoog de brandbaarheid van kerosine wel is... En gaat U leuk beweren dat terwijl de explosie van de inslag tientallen meters uit het gebouw komt gepriemd er op datzelfde moment nog véél kerosine onverbrand binnen de torens werd geslingerd.... Man,man man,dat simplisme..... Wéét U eigenlijk wel hoe weinig je nodig hebt om kerosine als hoog explosieve stof tot ontsteking te brengen... Eén klein vonkje is al méér dan voldoende... Citaat:
O ,nee het is aan U om te tonen dat het écht is.... Trouwens ,het is gevonden in Vesseystreet,ga op de beschikbare video's eens controleren waar de twin tower juist werd geraakt,bekijk dan eens de richting waarin de rook boven het gebouw wegwaait,en ga dan eens kijken waar ten opzichte zich Vesseystreet juist bevindt en op hoeveel afstand van de noordtoren zelf... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12873 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze niet KUNNEN aangeklaagd worden...wat heeft dan een nieuw onderzoek voor nut? Kunnen ze na een nieuw onderzoek dan plots wel aangeklaagd worden misschien? Je kan ook zien dat ik dit duidelijk erbij heb gezegd in mijn vraag. Lezen voor je antwoord.
Laatst gewijzigd door illwill : 7 november 2009 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12874 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut? Hierop kan geen enkele believer antwoorden? Wat bedoelt ge met believer ? ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2009 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12877 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan alle believers...jullie zijn hier zogezegd voor de waarheid. Of je het hier nu zult toegeven of niet, vraag jezelf eens af waar jullie mee bezig zijn terwijl je zelf de waarheid niet eens durft te geven. ![]() Hoe geloofwaardig ben je dan tov jezelf?
![]() |
![]() |
![]() |
#12878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een keer concreet aan wat daar volgens u dan niet klopt , en waarom en door wie. Overigens , ook al was dat paspoort nooit gevonden , had totaal niets uitgemaakt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U loopt zonder kennis van zake maar weer wat te blaten Hoe vreemd u het ook moge vinden , de realiteit was dat niet alle kerosine in één keer ontstak . |
|
![]() |
![]() |