Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2011, 16:45   #1281
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Eigenlijk is het vreemd dat ze plots zo geobsedeerd zijn door het vrouwen zwemmen. Wat zou mevrouw Colen daarvan vinden?
Wie is er geobsedeerd door zwemmende vrouwen?

Laat het net de muzelbloksters zijn die omwille van hun geindoctrineerd schaamtegevoel elke centimeter vlees keuren die het zwembad inkomt en de mannen wegjagen die er al jaar en dag gemengd probleemloos zwemmen met hun vrouwen.

Ik wil wedden dat mevrouw Colen nog nooit om apartheidszwemuren gevraagd heeft.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 16:49   #1282
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Wie is er geobsedeerd door zwemmende vrouwen?
Die blokkers uit de OP.
Citaat:
Laat het net de muzelbloksters zijn die omwille van hun geindoctrineerd schaamtegevoel elke centimeter vlees keuren die het zwembad inkomt en de mannen wegjagen die er al jaar en dag gemengd probleemloos zwemmen met hun vrouwen.

Ik wil wedden dat mevrouw Colen nog nooit om apartheidszwemuren gevraagd heeft.
Voor zichzelf niet waarschijnlijk, maar voor haar dochter(s)? Papa Belien kan daar niet mee lachen, met die schaamteloosheid.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 16:54   #1283
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die blokkers uit de OP. Voor zichzelf niet waarschijnlijk, maar voor haar dochter(s)? Papa Belien kan daar niet mee lachen, met die schaamteloosheid.
En wat is het verband inhoudelijk?
Worden er door vrouwelijke leden van het Vlaams belang aparte zwemuren geeist waar geen enkele moslim een blik op mag werpen? Waarom verdwijnt uw " kritiek" als sneeuw voor de zon wanneer het omgekeerd aan de orde is?
Kunt u daar u eens inhoudelijk op reageren?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 16:55   #1284
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die blokkers uit de OP. Voor zichzelf niet waarschijnlijk, maar voor haar dochter(s)? Papa Belien kan daar niet mee lachen, met die schaamteloosheid.
Oh, maar dat moet toch als muziek in jouw oren klinken en in die van artisjok. Zijn jullie nu even uitgesproken VB-fans als fans van het muzelblok?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:01   #1285
comandante
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 356
Standaard

Ik vrees dat deze dame's best een ander zwembad zoeken waar ze in alle rust kunnen genieten van een toch wel zeer toffe sport. Beter dit dan zich te laten kleineren door omstaanders met duidelijk een slechte inborst.

Erg triestig dat politieke partijen zich al gaan bezighouden met zwemmen? Waar gaat het naartoe? Vroeger moesten jongens en meisjes ook gescheiden zwemmen, hoe dom het ook was dit werd gedaan uit overtuiging.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:02   #1286
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Oh, maar dat moet toch als muziek in jouw oren klinken en in die van artisjok. Zijn jullie nu even uitgesproken VB-fans als fans van het muzelblok?
Alexandra Colen kan me hoogstens irriteren, meer niet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:04   #1287
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Alexandra Colen kan me hoogstens irriteren, meer niet.
Is haar hoofddoek niet bedekkend genoeg?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:05   #1288
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Ik vrees dat deze dame's best een ander zwembad zoeken waar ze in alle rust kunnen genieten van een toch wel zeer toffe sport. Beter dit dan zich te laten kleineren door omstaanders met duidelijk een slechte inborst.

Erg triestig dat politieke partijen zich al gaan bezighouden met zwemmen? Waar gaat het naartoe? Vroeger moesten jongens en meisjes ook gescheiden zwemmen, hoe dom het ook was dit werd gedaan uit overtuiging.
Zouden die blokkers niet beter een snoepreisje doen naar Parijs of zo (Folies Bergère, Moulin Rouge etc) Maar dat mag niet van moeder de vrouw.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:06   #1289
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Is haar hoofddoek niet bedekkend genoeg?
The least of my worries, Pil.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:07   #1290
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Ik vrees dat deze dame's best een ander zwembad zoeken waar ze in alle rust kunnen genieten van een toch wel zeer toffe sport. Beter dit dan zich te laten kleineren door omstaanders met duidelijk een slechte inborst.

Erg triestig dat politieke partijen zich al gaan bezighouden met zwemmen? Waar gaat het naartoe? Vroeger moesten jongens en meisjes ook gescheiden zwemmen, hoe dom het ook was dit werd gedaan uit overtuiging.
Vreugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr.
Hoeveel eeuwen wil je terug gaan?
Wil je regresseren tot zoiets?

Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:08   #1291
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Ik vrees dat deze dame's best een ander zwembad zoeken waar ze in alle rust kunnen genieten van een toch wel zeer toffe sport. Beter dit dan zich te laten kleineren door omstaanders met duidelijk een slechte inborst.

Erg triestig dat politieke partijen zich al gaan bezighouden met zwemmen? Waar gaat het naartoe? Vroeger moesten jongens en meisjes ook gescheiden zwemmen, hoe dom het ook was dit werd gedaan uit overtuiging.
Vanuit Islamitisch standpunt zal er zo geredeneerd worden, maar een teken van integratie is dat betoog voor apartheid niet. Waarom zou je niet net zoals alle andere bewoners samen kunnen genieten van die toffe sport?
Daarmee val je nu echt niet van je geloof, regels die apartheid bepleiten kunnen niet binnen een diverse samenleving. Moslims zouden beter gewoon samen met anderen zwemmen, dat is integratie, het andere religieuze indoctrinatie.Ik denk dat u dat eigenlijk ook wel begrepen heeft maar het punt vermijdt door het voor te stellen alsof een " politieke partij zich met zwemmen bemoeit?"
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:08   #1292
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En wat is het verband inhoudelijk?
Worden er door vrouwelijke leden van het Vlaams belang aparte zwemuren geeist waar geen enkele moslim een blik op mag werpen? Waarom verdwijnt uw " kritiek" als sneeuw voor de zon wanneer het omgekeerd aan de orde is?
Kunt u daar u eens inhoudelijk op reageren?
Het blok mag voor mijn part alle pacifieke activiteiten die ze wensen organizeren.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 februari 2011 om 17:09.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:13   #1293
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vanuit Islamitisch standpunt zal er zo geredeneerd worden, maar een teken van integratie is dat betoog voor apartheid niet. Waarom zou je niet net zoals alle andere bewoners samen kunnen genieten van die toffe sport?
Daarmee val je nu echt niet van je geloof, regels die apartheid bepleiten kunnen niet binnen een diverse samenleving. Moslims zouden beter gewoon samen met anderen zwemmen, dat is integratie, het andere religieuze indoctrinatie.Ik denk dat u dat eigenlijk ook wel begrepen heeft maar het punt vermijdt door het voor te stellen alsof een " politieke partij zich met zwemmen bemoeit?"
Het ging niet over een 'moslima's only' maar over een 'ladies only'.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:14   #1294
comandante
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Vreugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr.
Hoeveel eeuwen wil je terug gaan?
Wil je regresseren tot zoiets?



Ik wil vooruit niet achteruit, wat ik nu zie is wat men in de jaren 1930' ook kon zien. Wat ik op die foto zag was een vrouw die duidlijk te veel kledij droeg, wat ik ook zag dat waren gelukkige kinderen. En wat ik hier vaststel is iemand die net zoals veel mensen in de vorige eeuw een haat kweken tegen een bevolkingsgroep.

Ik heb een groot deel van deze draad doorgelezen, het zit echt dieper dan ik dacht. Het is een echte haat die men heeft.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:19   #1295
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

De PVDA-vrouwen van Waregem integreren zich in de moeltikoeltoerele samenleving.

Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:19   #1296
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
En wat ik hier vaststel is iemand die net zoals veel mensen in de vorige eeuw een haat kweken tegen een bevolkingsgroep.

Ik heb een groot deel van deze draad doorgelezen, het zit echt dieper dan ik dacht. Het is een echte haat die men heeft.
Haat kweken tegen vreemdelingen, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is niets nieuws: 'Divide ut impera'.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:21   #1297
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Haat kweken tegen vreemdelingen, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is niets nieuws: 'Divide ut impera'.
Volgens mij is het net omgekeerd. Vreemdelingen, in het bijzonder moslimvreemdelingen, kweken haat tegen autochtonen. O.a. door apartheidszwemmen, geweld op homo's, etc.
Allemaal conform hun religieuse handleiding.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:22   #1298
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
.... vette vlaamse vrouwen ...
Gelieve wat meer respect op te brengen voor vrouwen. Ook als die (meer dan) een maatje meer hebben.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:23   #1299
comandante
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Haat kweken tegen vreemdelingen, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is niets nieuws: 'Divide ut impera'.

Dat is zo, het is gewoon te gek voor woorden dat politiekers het volk laten vechten over een tribune en 2 zwemuurtjes.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 17:25   #1300
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Gelieve wat meer respect op te brengen voor vrouwen. Ook als die (meer dan) een maatje meer hebben.
Look who's talking. De grootste fan van de islamitische camoufleer vrouwen onder vodden en tenten weg praktijk, heeft het over respect voor vrouwen.
Hoe kan jij respect hebben voor vrouwen als onvoorwaardelijke bewonderaar van de islamitische schaamtecultuur voor women only ?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be